Uuden tieliikennelain mukaan traktorilla ajo kielletty-liikennemerkki kieltää myös mopoautolla ja mönkijällä ajon.
Tosin useimmat teinit viis veisaavat mistään liikennemerkeistä, että silleen.
Nyt kaikki mopoautoilijat tarkkana
3
131
Vastaukset
- Anonyymi
Turha kohdistaa vain teineihin sen, että liikennesääntöjä ei noudateta.
Täällä pääkaupunkiseudulla, kun katsoo jalkakäytävillä pyöräileviä niin kyllä suurin osa on yli 12-vuotiaita. Eli ei ne aikuiset noudata myöskään liikennesääntöjä!
Jalkakäytävä on se missä ei ole mitään liikennemerkkiä tai vain jalkakäytävän liikennemerkki.
Pyörätie merkitään AINA pyörätien liikennemerkillä. Se, että jostain päin Suomea löytyy pyörätien liikennemerkki ei meinaa sitä, että kaikki ajoradasta erotetut osat ovat pyöräteitä.
Eilenkin eräs täti, jolle huomautin, että hän ajaa jalkakäytävällä, niin hän osoitti seuraavan risteyksen jälkeen olevaa yhdistetyn pyörätien ja jalkakäytävän liikennemerkkiä ja väitti, että tässä on pyörätie! Sillä osaa missä hän ajoi pyörällä (=ajoneuvolla) ei ollut pyörätien liikennemerkkiä. Ai niin, hän totesi minulle aluksi: turpa tukkoon, ämmä!- Anonyymi
On aika todennäköistä, ettei teinit pysäköi autoja pyöräilyväylille. Asialla on iältään aikuiset, mutta henkisesti keskenkasvuiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aika todennäköistä, ettei teinit pysäköi autoja pyöräilyväylille. Asialla on iältään aikuiset, mutta henkisesti keskenkasvuiset.
Jos ei ole viiskymppisenä vielä kasvanut aikuiseksi, ei enää tarvi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204974
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861762Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881622Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741574Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351207Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121180Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041129Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691111- 931064