Uuden tieliikennelain mukaan traktorilla ajo kielletty-liikennemerkki kieltää myös mopoautolla ja mönkijällä ajon.
Tosin useimmat teinit viis veisaavat mistään liikennemerkeistä, että silleen.
Nyt kaikki mopoautoilijat tarkkana
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Turha kohdistaa vain teineihin sen, että liikennesääntöjä ei noudateta.
Täällä pääkaupunkiseudulla, kun katsoo jalkakäytävillä pyöräileviä niin kyllä suurin osa on yli 12-vuotiaita. Eli ei ne aikuiset noudata myöskään liikennesääntöjä!
Jalkakäytävä on se missä ei ole mitään liikennemerkkiä tai vain jalkakäytävän liikennemerkki.
Pyörätie merkitään AINA pyörätien liikennemerkillä. Se, että jostain päin Suomea löytyy pyörätien liikennemerkki ei meinaa sitä, että kaikki ajoradasta erotetut osat ovat pyöräteitä.
Eilenkin eräs täti, jolle huomautin, että hän ajaa jalkakäytävällä, niin hän osoitti seuraavan risteyksen jälkeen olevaa yhdistetyn pyörätien ja jalkakäytävän liikennemerkkiä ja väitti, että tässä on pyörätie! Sillä osaa missä hän ajoi pyörällä (=ajoneuvolla) ei ollut pyörätien liikennemerkkiä. Ai niin, hän totesi minulle aluksi: turpa tukkoon, ämmä!- Anonyymi
On aika todennäköistä, ettei teinit pysäköi autoja pyöräilyväylille. Asialla on iältään aikuiset, mutta henkisesti keskenkasvuiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aika todennäköistä, ettei teinit pysäköi autoja pyöräilyväylille. Asialla on iältään aikuiset, mutta henkisesti keskenkasvuiset.
Jos ei ole viiskymppisenä vielä kasvanut aikuiseksi, ei enää tarvi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014