Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Keikalle?

Laydee-J

Onkos kuinka moni täältä lähdössä heinäkuussa Roskildeen kattomaan Green Dayta? Tai jonnekin muualle niiden keikalle?

17

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärpänen

      enpä taida lähteä,en kyl sais varmaan lupaakaa...

      • dapadaa

        ja kuinka paljon liput maksaa? tai siis ihan mielenkiinnosta kysyn..


      • Laydee-J

        Minä oon täyttäny tuon jo :P


    • green day roks!

      mis se on?ja paljo maksaa?

      • Laydee-J

        Keikkahan on Roskilden festivaaleilla Tanskassa. Heinäkuun ekana viikonloppuna. Ja liput on koko viikonlopulta satajotakyteuroo. Siellähän esiintyy myös muun muassa Black Sabbath.


    • M'K

      Tottakai menisin!

    • tyttö joka kuoli unissasi

      Mie oon menossa, GD:tä ja Isistä katsomaan katsomaan!

    • tyttö joka kuoli unissasi

      Green Dayn oilis kyllä aika tulla suomeen uudestaankin, kun edellisestä kerrasta on jo niin pitkä aika.. minä muista keikasta enään paljon mitään :D:D

      • Laydee-J

        Onko ne joskus ollut Suomessa? Meinaan oon fanittanu aikamoisen kauan eikä ne sinä aikana ole tänne asti vaivautuneet laisinkaan :S


      • she
        Laydee-J kirjoitti:

        Onko ne joskus ollut Suomessa? Meinaan oon fanittanu aikamoisen kauan eikä ne sinä aikana ole tänne asti vaivautuneet laisinkaan :S

        Eikös ne -95 olleet Helsingin jäähallissa, jos oikein muistan.


      • jarr
        she kirjoitti:

        Eikös ne -95 olleet Helsingin jäähallissa, jos oikein muistan.

        Bändikämpän seinällä on ko. keikan mainosjuliste.


    • Outsider

      Onko kukaan menossa kesällä jonnekkin festeille missä green day esiintyy? Minä tahtoisin kovasti lähteä mutta ei ole ketään kamua matkaan...
      Joten etsintäkuulutan itselleni festiystävää!!
      olen itse 20v tyttönen ja seurakseni tahtoisin luotettavia ja mukavia green day faneja.. yksi tai useampi , ei väliä.. mieluiten n. samanikäisiä tyttöjä.. jos olet ennenkin ollut euroopassa festareilla, aina parempi että on kokemusta. itse olen vain suomessa muutamilla festeillä ollut.. jos kiinnostaa ota ensin tämän kautta yhteyttä..
      :)ihanaa vihreää kevättä kaikille!!

    • Cinema

      ...tietoa ko. tapahtumasta(siis tiedätkö jotain sivuja?). Että sais tarkempia tietoja hinnoista yms. Mikähän on ikäraja?

    • haushinka

      Lähetään 4-5 henkeä Göteborgiin kuuntelemaan poikain bändiä. Liput on tällä hetkellä katsomoon, mutta lattiapaikkojakin tippuu helposti. Siis tämä keikkahan on sitten heti Roskilden jälkeen, että toivon mukaan on pojilla ammattimaista puhtia vielä sunnuntainakin :D

    • gdfan

      onko...onko kerrassaan ihana GREEN DAY tulossa suomeen? mikä päivä? minne? kertoisiko joku edes mulle niin ainakin meen! vastatkaa mulle mailii: [email protected]
      oikeest pliiz pliiz PLIIZ! mä rukoilen polvillani!

    • M'K

      Mailatkaa mulleki? jos se on tosiaanki tulosa Suomeen!!!
      vähä ois siistii!
      :):):):):):):):):):):):::):):)::)
      oon saanu paljo niiltä vaikutteita...:D
      oon perustanu bändinki...:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe