Imukuppidildo

Anonyymi

Kertokaa naiset et millaisia imukuppidildoja teillä on ja mihin yleensä kiinnitätte ne kun dildoilette?
On mielettömän kiihottavaa katsella, varsinkin takaapäin kun nainen ratsastaa sellaisella pyllyään pyörittäen :P
Löytyisikö naista joka olisi valmis ratsastamaan sellaisella mun katsellessa ?
Saisit samalla katsella kun minä runkkaan...

6

1831

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on mukavasti muotoiltu (lelujen täytyy miellyttää sekä silmää että pillua) perus PVC-muovinen. Kotoa ei vain sellaista seinäpintaa löydy jossa imukuppi pysyisi tukevasti kiinni, joten lattia on ainut vaihtoehto.
      Omissa leikeissä suosin wandia ja kunnon vibraa. Imukuppidildo toimii parhaiten toisen kanssa, kiihottavaa on vaikka istua dildon päälle ja saada kulli suuhun samaan aikaan.
      Parit ratsastusvideot olen kuvannut ja lähettänyt miehelle, on erittäin kiihottavaa kun tietää että toinen katsoo ja (toivottavasti) runkkaa... Ei kuitenkaan kuka tahansa mies, vaan se joka saa mut mutkalle himosta muutenkin :)

      • Anonyymi

        Voisitko lähettää minun meiliin kuvia tai videoita joissa ratsastat dildollasi ?
        Haluaisin runkata samalla kun katselen.
        Meilini: [email protected]


      • Anonyymi

        Hhmmm, haluaisin koettaa saada sut himosta ja kiihkosta mutkalle 😘
        - 👅-mies jkl


      • Anonyymi

        Hhmmm, et sattumoisin ole keskisuomesta?
        Voisin tulla naimaan sua suuhun samalla kun ratsastat dildollasi 😘
        -kuuma69


    • Mulla se on tuolissa pystyssä. Olen etäkoulussa. Mulla on mekko muttei pikkareita. Sit vaan se dildo sisään ja käyn koulua.

    • Anonyymi

      Meillä oli 1 melko pitkä ja toinen vähän lyhyempi mutta molemmat oli vibralla varustettu. Kaksi ihan hyvää tekniikkaa jotka ainakin meillä toimi. Imukuppi kiinni lattiaan. Sit vain päätettiin, siis vaimoni päätti kumpaan aukkoon ja kummanko halusi.. Useinmiten halusi sen isomman nimenomaan pyllyynsä ja kapusi sitten päälleni ratsastamaan. Oli pillukin silloin aikalailla kivan oloinen ja tiukan tuntuinen värinöistä nyt puhumattakaan

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe