Tinttis, Kittie, Ilmannimi, Sunflower sekä sit anonyymit mimmit :)
Sit hiukan sälleille daamein sanastoo:
Tarvitsemme = Haluan
Oon pahoillani = Tulet katumaan
Meidän on puhuttava = Oot kusessa
Tee mitä tahdot = Kadut sit myöhemmin
Ei harmita = Tympii nii hemmetisti
Saat anteeksi = En takuulla unohda
Mageeta naistenpäivää palstan daamit!
30
58
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon kiitoksia! 😊♥️ Kiva kun tulit tänne, terveisiä sinulle ja muille!
KittiechihuNo eipä kestä :) Tää naistenpäivä on paree muistaa ellei sit diggaa et saa ympäri korvii ;) Eikös se chihu-vuffekin ollut tyttöi vai muistanko mä väärin?
- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
No eipä kestä :) Tää naistenpäivä on paree muistaa ellei sit diggaa et saa ympäri korvii ;) Eikös se chihu-vuffekin ollut tyttöi vai muistanko mä väärin?
No en minä ainakaan lyö ympäri korvia.. Joo, kyllä meidän chihu koiruli on tyttö, 11-vuotias.
Kittiechihu Anonyymi kirjoitti:
No en minä ainakaan lyö ympäri korvia.. Joo, kyllä meidän chihu koiruli on tyttö, 11-vuotias.
KittiechihuRapsutuksii sit vuffellekin :) Mä laitan seuraavaksi luistimet jalkaan ja lähden tsiigaileen kamui jäälle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KittiechihuOnkos sillä koirullasi lempinimeä? Tykkäsin katella sen kuvaa ku olit vielä rekkautuneena:) Hankin muutes itelleni samanlaisen, kun saan vaan rahaa ja oman kämpän.
Sunflower - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KittiechihuOnkos sillä koirullasi lempinimeä? Tykkäsin katella sen kuvaa ku olit vielä rekkautuneena:) Hankin muutes itelleni samanlaisen, kun saan vaan rahaa ja oman kämpän.
Sunflower - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos sillä koirullasi lempinimeä? Tykkäsin katella sen kuvaa ku olit vielä rekkautuneena:) Hankin muutes itelleni samanlaisen, kun saan vaan rahaa ja oman kämpän.
SunflowerMoi! Kiva nähdä sinuakin! 😊 Onhan sillä monta lempinimeä, cookiemonster, koska vahtii tarkkaan koirankeksejään.. Tsemppitassuni, koska sillä on huonot takajalat.. Toffee kinuski koira, tulee sen turkin väristä.. Söpönassu, koska se on suloinen..
😄♥️
Toivottavasti saat vielä hankittua koiran, on niistä paljon iloa ja seuraa.
Kittiechihu - Anonyymi
artagnan kirjoitti:
Rapsutuksii sit vuffellekin :) Mä laitan seuraavaksi luistimet jalkaan ja lähden tsiigaileen kamui jäälle :)
Minäpä rapsutan.. 😊 Ai, siellä on jäätä luistelua varten? Täällä on loskaa ja toivon että kaikki lumet sulaa ja tulisi kevät!
Kittiechihu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi! Kiva nähdä sinuakin! 😊 Onhan sillä monta lempinimeä, cookiemonster, koska vahtii tarkkaan koirankeksejään.. Tsemppitassuni, koska sillä on huonot takajalat.. Toffee kinuski koira, tulee sen turkin väristä.. Söpönassu, koska se on suloinen..
😄♥️
Toivottavasti saat vielä hankittua koiran, on niistä paljon iloa ja seuraa.
KittiechihuTykkäisin just tuommoisesta pienestä:) Kissatki on jees, mutta koiruli ois vaan kivempi. Toi cookiemonster on hiton hyvä:)
Sunflower - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäisin just tuommoisesta pienestä:) Kissatki on jees, mutta koiruli ois vaan kivempi. Toi cookiemonster on hiton hyvä:)
SunflowerCookiemonster, voi saa keli:D Päivän paras piskin nimi:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cookiemonster, voi saa keli:D Päivän paras piskin nimi:D
Kiitti! 😄
Kittiechihu
Tinttis ei sit tänne viitsi tsiigailla ellen mä mainosta itseeni et oon nykyisin astronauttikirurgi joka painaa vapaalla palomiehen duunii ilman paitaa ;)
- Anonyymi
Letku tanassako? Ei hitto;)
Sunflower - Anonyymi
Letku tanassako? Ei hitto;)
Sunflower - Anonyymi
Ei näyttänyt vaikuttavan pullistelijan paidattomuus t-liinaan:D
- Anonyymi
Kiitos, olen noita anonyymejä naisia. Luen yleensä, harvoin kirjoitan. Kiva kun joku muistaa.
Mä aloin funtsii et ihme et naistenpäivä ei oo liputuspäivä. Pitäisi kai laittaa Ressu hoitamaan toi duuni kuntoon :D
- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
Mä aloin funtsii et ihme et naistenpäivä ei oo liputuspäivä. Pitäisi kai laittaa Ressu hoitamaan toi duuni kuntoon :D
No kummenpaakin liputetaan, Eino Leinoa, Yk:ta, ruotsalaisuutta jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kummenpaakin liputetaan, Eino Leinoa, Yk:ta, ruotsalaisuutta jne.
Turhista turhin on Eurooppapäivä, voi hemmetti soikoon.
- Anonyymi
Jep, onnea vaan tasapuolisesti kaikille palstan naisille 🌹🌷🌼🌺
- Anonyymi
Kiitos! 💖
Kittiechihu
- Anonyymi
Kiitti Artsi, ootkos saanut liikaa kevätarskaa, kun mainitsit täänkin muijan?;) Ei vaiteskaan, mukava vaan että huomioit. Olit muutes eka:)
Sunflower - Anonyymi
Kiitti Artsi, ootkos saanut liikaa kevätarskaa, kun mainitsit täänkin muijan?;) Ei vaiteskaan, mukava vaan että huomioit. Olit muutes eka:)
Sunflower - Anonyymi
Meinaatteko rekatut, toki muutkin käydä täällä palstalla useamminkin? Olisi mukavaa. 😊
Kittiechihu- Anonyymi
Taisipa loppua lyhyeen nämä jutustelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisipa loppua lyhyeen nämä jutustelut.
Näemmä.. ☹️
Kittiechihu
- Anonyymi
Pitäiskös kuulkaa olla miestenpäiväkin tasapuolisuuden nimissä? tv. Huomionkipeä mies Kla
- Anonyymi
Kansainvälinen miestenpäivä 19.11.
- Anonyymi
Miestenpäivä on joka päivä, ja eläkeläisen päivä on pyhäpäivä...
Onko naistenpäivä eronneitten ja karanneitten tummujen vuosipäivä...
Hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Ei voi olla Liisan- päivänä miesten päivä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059