Mageeta naistenpäivää palstan daamit!

Tinttis, Kittie, Ilmannimi, Sunflower sekä sit anonyymit mimmit :)

Sit hiukan sälleille daamein sanastoo:

Tarvitsemme = Haluan
Oon pahoillani = Tulet katumaan
Meidän on puhuttava = Oot kusessa
Tee mitä tahdot = Kadut sit myöhemmin
Ei harmita = Tympii nii hemmetisti
Saat anteeksi = En takuulla unohda

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljon kiitoksia! 😊♥️ Kiva kun tulit tänne, terveisiä sinulle ja muille!

      Kittiechihu

      • No eipä kestä :) Tää naistenpäivä on paree muistaa ellei sit diggaa et saa ympäri korvii ;) Eikös se chihu-vuffekin ollut tyttöi vai muistanko mä väärin?


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        No eipä kestä :) Tää naistenpäivä on paree muistaa ellei sit diggaa et saa ympäri korvii ;) Eikös se chihu-vuffekin ollut tyttöi vai muistanko mä väärin?

        No en minä ainakaan lyö ympäri korvia.. Joo, kyllä meidän chihu koiruli on tyttö, 11-vuotias.

        Kittiechihu


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en minä ainakaan lyö ympäri korvia.. Joo, kyllä meidän chihu koiruli on tyttö, 11-vuotias.

        Kittiechihu

        Rapsutuksii sit vuffellekin :) Mä laitan seuraavaksi luistimet jalkaan ja lähden tsiigaileen kamui jäälle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minä ainakaan lyö ympäri korvia.. Joo, kyllä meidän chihu koiruli on tyttö, 11-vuotias.

        Kittiechihu

        Onkos sillä koirullasi lempinimeä? Tykkäsin katella sen kuvaa ku olit vielä rekkautuneena:) Hankin muutes itelleni samanlaisen, kun saan vaan rahaa ja oman kämpän.

        Sunflower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minä ainakaan lyö ympäri korvia.. Joo, kyllä meidän chihu koiruli on tyttö, 11-vuotias.

        Kittiechihu

        Onkos sillä koirullasi lempinimeä? Tykkäsin katella sen kuvaa ku olit vielä rekkautuneena:) Hankin muutes itelleni samanlaisen, kun saan vaan rahaa ja oman kämpän.

        Sunflower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos sillä koirullasi lempinimeä? Tykkäsin katella sen kuvaa ku olit vielä rekkautuneena:) Hankin muutes itelleni samanlaisen, kun saan vaan rahaa ja oman kämpän.

        Sunflower

        Moi! Kiva nähdä sinuakin! 😊 Onhan sillä monta lempinimeä, cookiemonster, koska vahtii tarkkaan koirankeksejään.. Tsemppitassuni, koska sillä on huonot takajalat.. Toffee kinuski koira, tulee sen turkin väristä.. Söpönassu, koska se on suloinen..
        😄♥️

        Toivottavasti saat vielä hankittua koiran, on niistä paljon iloa ja seuraa.

        Kittiechihu


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Rapsutuksii sit vuffellekin :) Mä laitan seuraavaksi luistimet jalkaan ja lähden tsiigaileen kamui jäälle :)

        Minäpä rapsutan.. 😊 Ai, siellä on jäätä luistelua varten? Täällä on loskaa ja toivon että kaikki lumet sulaa ja tulisi kevät!

        Kittiechihu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Kiva nähdä sinuakin! 😊 Onhan sillä monta lempinimeä, cookiemonster, koska vahtii tarkkaan koirankeksejään.. Tsemppitassuni, koska sillä on huonot takajalat.. Toffee kinuski koira, tulee sen turkin väristä.. Söpönassu, koska se on suloinen..
        😄♥️

        Toivottavasti saat vielä hankittua koiran, on niistä paljon iloa ja seuraa.

        Kittiechihu

        Tykkäisin just tuommoisesta pienestä:) Kissatki on jees, mutta koiruli ois vaan kivempi. Toi cookiemonster on hiton hyvä:)

        Sunflower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin just tuommoisesta pienestä:) Kissatki on jees, mutta koiruli ois vaan kivempi. Toi cookiemonster on hiton hyvä:)

        Sunflower

        Cookiemonster, voi saa keli:D Päivän paras piskin nimi:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cookiemonster, voi saa keli:D Päivän paras piskin nimi:D

        Kiitti! 😄

        Kittiechihu


    • Tinttis ei sit tänne viitsi tsiigailla ellen mä mainosta itseeni et oon nykyisin astronauttikirurgi joka painaa vapaalla palomiehen duunii ilman paitaa ;)

      • Anonyymi

        Letku tanassako? Ei hitto;)

        Sunflower


      • Anonyymi

        Letku tanassako? Ei hitto;)

        Sunflower


      • Anonyymi

        Ei näyttänyt vaikuttavan pullistelijan paidattomuus t-liinaan:D


    • Anonyymi

      Kiitos, olen noita anonyymejä naisia. Luen yleensä, harvoin kirjoitan. Kiva kun joku muistaa.

      • Mä aloin funtsii et ihme et naistenpäivä ei oo liputuspäivä. Pitäisi kai laittaa Ressu hoitamaan toi duuni kuntoon :D


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Mä aloin funtsii et ihme et naistenpäivä ei oo liputuspäivä. Pitäisi kai laittaa Ressu hoitamaan toi duuni kuntoon :D

        No kummenpaakin liputetaan, Eino Leinoa, Yk:ta, ruotsalaisuutta jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kummenpaakin liputetaan, Eino Leinoa, Yk:ta, ruotsalaisuutta jne.

        Turhista turhin on Eurooppapäivä, voi hemmetti soikoon.


    • Anonyymi

      Jep, onnea vaan tasapuolisesti kaikille palstan naisille 🌹🌷🌼🌺

      • Anonyymi

        Kiitos! 💖

        Kittiechihu


    • Anonyymi

      Kiitti Artsi, ootkos saanut liikaa kevätarskaa, kun mainitsit täänkin muijan?;) Ei vaiteskaan, mukava vaan että huomioit. Olit muutes eka:)

      Sunflower

    • Anonyymi

      Kiitti Artsi, ootkos saanut liikaa kevätarskaa, kun mainitsit täänkin muijan?;) Ei vaiteskaan, mukava vaan että huomioit. Olit muutes eka:)

      Sunflower

    • Anonyymi

      Meinaatteko rekatut, toki muutkin käydä täällä palstalla useamminkin? Olisi mukavaa. 😊

      Kittiechihu

      • Anonyymi

        Taisipa loppua lyhyeen nämä jutustelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisipa loppua lyhyeen nämä jutustelut.

        Näemmä.. ☹️

        Kittiechihu


    • Anonyymi

      Pitäiskös kuulkaa olla miestenpäiväkin tasapuolisuuden nimissä? tv. Huomionkipeä mies Kla

      • Anonyymi

        Kansainvälinen miestenpäivä 19.11.


      • Anonyymi

        Miestenpäivä on joka päivä, ja eläkeläisen päivä on pyhäpäivä...
        Onko naistenpäivä eronneitten ja karanneitten tummujen vuosipäivä...
        Hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Ei voi olla Liisan- päivänä miesten päivä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1713
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1138
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      949
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      71
      907
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe