Lapseni kavereilla on ollut synttäreitä viime aikoina. Olen lukenut nettifoorumeilta ja Facebookista, että päivänsankarin vanhemmat voivat olla vaivautuneita jos lahja on liian kallis. Puhuttiin noin 20 euron lahjoista, jotka ovat olleet aikaisemmin tyypillisiä minulle. Parissa viime juhlissa annoin pienen, noin 10 euron legopaketin lahjaksi. Paketoin lahjat paperiin. Jotenkin ne näyttivät nolon pieniltä muiden lahjojen rinnalla. Lisäksi useimmat laittavat lahjan lahjakassiin eivätkä paketoi sitä. Minusta oli ainakin kiva pienenä avata paketteja mutta onko paketointi nykyään vanhanaikaista? Mikä siis on sopiva kaverisynttäreiden lahjan arvo ja miten se kuuluu paketoida, etteivät muut vanhemmat pidä pihinä, kilpavarustelijana, junttina tai vanhanaikaisena?
Lasten kaverisynttäreiden lahjaetiketti
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 49852
- 4818