Suomilimitti

Anonyymi

Elkää missään nimessä ottako Suomilimitin luottoa sen vuosikorko on 106% ,korko 8,9% ja jokaisesta nostosta peritään kulut. Esim. Kuukausi lyhennys 370 € ja kaikki siitä on korkoja ja kuluja.Lyhennstä ei mene, jos mahdollista niin pysymään poissa näistä halavatus vippi ja kulutusluottoja tyrkyttävistä firmoista. Itse olen korvia myöten ns suossa näiden kulutusluotot tyrkyttävien firmojen kanssa.Onneksi löysin Solidate jonka sivuilla tein talousanalyysin ja luotonanto kiellon. Ja nyt odotetaan yhdistelmä laina hakemuksen käsittelyä.Ja samalla olen jäädyttänyt omat kulutusluottojani ja koitan minimoida kulutukseni.

11

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elkää uskoko näitten luusereiden valeuutisia. Suomilimiitti on köyhän ystävä.

      • Anonyymi

        Niin hyvä ystävä että se tekee köyhästä rutiköyhän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin hyvä ystävä että se tekee köyhästä rutiköyhän!

        No se ei ole iso pudotus.


    • Anonyymi

      Voihan sitä ihminen joutua tilanteeseen jossa esim lähimmäinen omainen tai itse sairastuu vakavasti jolloin ollaan kuukausi tolkulla sairaalassa elämän ja kuoleman rajalla mikään ei ole ilmaista tässä maailmassa. Sairaala laskuja ei maksa Sossu,joten mistäs ne rahat otetaan ja lääkkeet eivät kuulu tällä hetkellä Kelan erityiskortavien lääkkeiden piirin.

      • Anonyymi

        No ei ainakaan korollisella lainalla.

        Maksa ensin vuokra, sitten sähkö ja lääkkeet, varaa ruokaan 42 euroa per viikko ja vasta sen jälkeen maksat sairaalalaskut - jos kykenet.


      • Anonyymi

        Jos sanotaan näin että viime vuoden terveyden hoito kustannukset kipuavat yhteensä 6500€,niiin mietitääpä hetki vaikka niistä voi neuvotella ,että ne saa maksettua osissa, vuokrat,sähköt ja muut menot.Mutta yllättäviä tilanteita saata tulla ja silloin kenen tahansa talous heilahtaa takuu varmasti eteenkin pieni tuloksilla.


      • Anonyymi

        Tuota, sossu kyllä maksaa sairaalalaskun ja pakolliset lääkkeet kun muuta varallisuutta ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota, sossu kyllä maksaa sairaalalaskun ja pakolliset lääkkeet kun muuta varallisuutta ei ole.

        Ei maksa välttämättä koko laskua, vaan vain osan. Ja mummon pitää realisoida mummonmökkinsä ennen kuin apua tippuu.


    • Anonyymi

      niin saattaa,joko uusi suomilimiitti on auennut

    • Anonyymi

      Tuli pakottava tarve saada pienlaina pariksi viikoksi, kokeilin suomilimiittiä, myönsivät lainan ja otin käyttöön pikasiirron, rahojen pitäisi olla tilillä 15minuutissa, mutta ei näy eikä kuulu, mikähän mättää...

      • Anonyymi

        Siinä mättää vain lainanottajan riskianalyysi, mikä näyttää punaista valoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe