Onko muilla tämmöstä ongelmaa? Meidän perheessä lapsella oli syyhypunkki, hoidettiin 1 kerran nix voiteella ja 2 kertaa stromectolilla. Ehkä ensimmäisen stromectol kuurin jälkeen koko perheelle tuli kummallinen vaiva, ihoon tulee kutittava alue, useimmiten kyynärpäähän, päähän, käsiin tai jalkoihin ja jos siihen kutittavaan kohtaan laittaa jotain, esim. eteeristä öljyä, sieltä ihosta nousee pieniä mustia pisteitä, ja kun ollaan katottu niitä pisteitä suurennuslasilla, niin ne näyttää just samanlaisilta karvakeriltä, kuin morgellons kuvissa näyttää.
Mustia pisteitä iholla, syyhy vai morgellons
51
12064
Vastaukset
- Anonyymi
ei hitto, täällä sama ongelma. morgellonsissako ihmiset postaavat samoja kuvia? mikä teillä on tilanne nyt?
- Anonyymi
täällä sama ongelma! Mikä teillä muilla on tilanne?
- Anonyymi
tuleeko mustia pisteitä sieltä myös?
- Anonyymi
onko teillä jatkunut kutina vielä?
- Anonyymi
missäpäin asutte?
- Anonyymi
ovatko laikut lisääntyneet?
- Anonyymi
miten teillä kuvio on nyt jatkunut?
- Anonyymi
Meillä alkoi koko syyhy näistä laikuista
- Anonyymi
Samaa löytyy täältäkin. Emme ole päässeet vielä syyhystä eroon.
- Anonyymi
Meidän perheessä myös. Päivitykset asian suhteen tervetulleita
- Anonyymi
Onko ap vielä paikalla?
- Anonyymi
Voi että ap kun saisin sinut / teidät kiinni...
- Anonyymi
KYLMÄPURISTETTUA OLIIVIÖLJYÄ IHOLLE JOKA TOINEN PÄIVÄ KROPANTÄYDELTÄ 2-3H JA PESU VIIKON AJAN JA PERKELEET ON POISSA. NIIN YKSINKERTAISTA KOSMETOLOGISTA HOITOA KAUPAMPÄÄLLE JA TÄMÄ TEHOAA SE ON SALETTI.
- Anonyymi
Miten olette selvinneet ongelmasta ? Vieläkö jatkuu vai tuliko selvyyttä ? Mistä päin olette?
- Anonyymi
Löytyykö taudin kantajia vielä?
- Anonyymi
Kyllä löytyy :/
- Anonyymi
Mustia pisteitä iholla, jotka pistelee.
Vinkkejä niistä pääsemiseksi?- Anonyymi
Sama täällä mustia pisteitä ja valkoisia kovia muruja puskee ihosta läpi.
Löytyykö muita joilla on samoja kiusallisia oireita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä mustia pisteitä ja valkoisia kovia muruja puskee ihosta läpi.
Löytyykö muita joilla on samoja kiusallisia oireita?Mistä päin olette? Onko teillä ollut pitkään oireita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin olette? Onko teillä ollut pitkään oireita?
Oireita on ollut pari kuukautta ja pääkaupunkiseudulla asun.
Öljynnyt olen ihoa muttei auta. 😔
- Anonyymi
Missä oloissa oikeen elätte... Yök
- Anonyymi
Kaikki alkoi hyönteisen pistosta alaselkään. Se voi sattua kelle vaan ja varmasti lisääntyy, kun ilmasto lämpenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki alkoi hyönteisen pistosta alaselkään. Se voi sattua kelle vaan ja varmasti lisääntyy, kun ilmasto lämpenee.
Oletko saanut jotain helpotusta vaivaan ? Samasta vaivasta kirjoitettu useilla eri keskustelupalstoilla viimeisten 10-15 vuoden aikana. Alkaa näköjään levitä yhä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota yhteyttä , jos haluat
[email protected]
Saat yhteyden samasta vaivasta kärsiviin , joita on kertynyt jo useita, sekä apua/infoa asian hoitamisessa.
- Anonyymi
Löytyykö apua mistään tähän vaivaan? Murusia puskee ihon läpi pitkin kehoa ja pistelee. On vaaleita sekä mustia palleroita.
- Anonyymi
Jos haluat, ota sinäkin yhteyttä
[email protected]
Samasta vaivasta kärsiviä on ottanut yhteyttä …alkaa olla jo useampi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat, ota sinäkin yhteyttä
[email protected]
Samasta vaivasta kärsiviä on ottanut yhteyttä …alkaa olla jo useampi.Olen ottanut yhteyttä vaan ei kukaan vastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ottanut yhteyttä vaan ei kukaan vastaa.
Ottakaa yhteyttä [email protected]
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottakaa yhteyttä [email protected]
Joku Googlen työntekijä tai omistaja kykenee lukemaan minkä tahansa viestin, joka on lähetetty gmail -osoitteesta / -osoitteeseen.
Varsinkaan arkaluontoisissa asioissa ei pidä käyttää gmail -osoitetta.
gmail -osoitetta käyttämällä tuhoat paitsi oman yksityisyytesi, myös vastapuolen yksityisyyden.
- Anonyymi
Miten niitä voi muuten hoitaa kuin öljyämällä?
Ihosta nousee mustia pisteitä ja kovia murusia.
Tietääkö kukaan? - Anonyymi
Mitä tämän asian kanssa kuuluu?
- Anonyymi
Nostelisun tätä, onko väki saanut helpotusta/selvyyttä? Itselläni samaa vauvaa jo puolen vuoden ajan.
- Anonyymi
Morgellonin tauti vai joku muu?
Onko kokemusta . Olen jo täysin epätoivoinen. En saa lääkäreiltäkään ymmärrystä asiaani. Mustia pisteitä iholla ja vaatteissa. Valkoisia kokkareita ja nukkapalloja. Kuituja vaatteissa ja iholla. Värittömiä , sinisiä, punaisia ohuita "karvoja/kuituja". Pöytäpinnoilla ja muillakin pinnoilla on kuin kahvinpurua . Kun pesee pois, ilmestyvät takaisin. Iho kutisee ja pienen pieniä 1-2mm kokoisia mustia kärpäsiä ilmestyy kuin tyhjästä. En kuvittele näitä. Olen myös dokumentoinut havaintoni. Onko kohtalotovereita ja tietoa asiasta? HELP ME!- Anonyymi
Oletko saanut minkäänlaista selvyyttä asiaan mistään??
Kuvailemasi on kuin suoraan meiltä, tätä helvettiä jatkunut syksystä lähtien.Olen aivan loppu ja avuton mistä kyse.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko saanut minkäänlaista selvyyttä asiaan mistään??
Kuvailemasi on kuin suoraan meiltä, tätä helvettiä jatkunut syksystä lähtien.Olen aivan loppu ja avuton mistä kyse..Hei
Mistä päin olet? Itsestäkin alkaa tuntua ettei tästä eroon pääse. - Anonyymi
Moi
Sama homma täällä. Miten nyt voit?
- Anonyymi
Onko kenelläkään selvinnyt mistä johtuu?
- Anonyymi
Nostelen tätä kokemuksien toivossa..
- Anonyymi
Onko kukaan saanut apua? Eihän tämä voi olla morgellons kun yht.äkkiä tälläkin palstalla useita samasta vaivasta kärsiviä??
Pitäisikö mennä kohdennetusti jollekin lääkärille? Onko kyseessä jokin tartunta mitä Suomessa ei vaan tunneta? - Anonyymi
Täällä myös yksi, joka kärsii näistä oireista. Kaksi kertaa ihotautilääkärilläkin käyneenä - ei selvyyttä. Onko kukaan saanut selvyyttö oireille?
- Anonyymi
Täällä myös sama vaiva, ei lähde millään voiteilla pois. Sitä mustaa pistettä pukkaa päivittäin ja pistely iholla jatkuu. Jos hieroo ihoa rasvalla, vaikka öljyllä tai margariinilla, niitä tulee hitosti iholta. Nyt tarkoitus viedä näyte ihotautilääkörille...
- Anonyymi
Tulethan sitten kertomaan mitä tuloksia saat?
- Anonyymi
Mitä lääkäri sanoi? Itse olen "hoitanut" tätä öljyämällä: ihosta nousee vaikka sun mitä, mustia pisteitä, murusia, nukan kaltaisia palloja ja vaaleita "karvoja". Tilasin nyt tervaa!! Aloin tutkia vanhan ajan syyhynpoisto reseptiä ja kokeilen jos sillä lähtisi... ihan hirveä vaiva!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä lääkäri sanoi? Itse olen "hoitanut" tätä öljyämällä: ihosta nousee vaikka sun mitä, mustia pisteitä, murusia, nukan kaltaisia palloja ja vaaleita "karvoja". Tilasin nyt tervaa!! Aloin tutkia vanhan ajan syyhynpoisto reseptiä ja kokeilen jos sillä lähtisi... ihan hirveä vaiva!!
Onko tämä sama juttu kuin syyhy. Miten terva tai pihka on auttanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löytyy vanhoja syyhyohjeita?
- Anonyymi
Onko sinulla syy selvinnyt?
- Anonyymi
Täällä ihan sama vaiva. Syyhy hoidettu moneen kertaan, iholta nousee nuita mustia pisteitä. Terkkarilla dermatoskoopilla itsekkin katsoin, kun näytteen vein ja kuidulta näytti. Silti oirekuva täsmää vieläkin syyhyyn. Lääkäri sanoi, että se on ihon pinnalla olevaa, mutta sitä lähtee ja lähtenyt ihon sisältä miljoonia.
- Anonyymi
Täällä sama ongelma. Iho kutiaa kauttaaltaan ja iholta nousee mustia pisteitä ja muruja, karvapalloja ja lankoja. Ihoa rasvatessa niitä nousee todella paljon. Mustia pisteitä tulee myös sieraimista, korvista ja alapäästä. Päänahka kutiaa todella paljon. Iholla on punaisia näppyjä ja rupia, mistä jää ihan arpia.
Tätä on kestänyt nyt 5 kk ja alkoi syyhypunkki hoidon jälkeen. Kahdella eri ihotautilääkärillä käyty ja heidän mukaan ei syyhyä. Katsoivat mikroskoopilla mukanani viedyn näytteen. Eivät kyllä osanneet kertoa mitä olisi. Epäilivät, että esim. neuleesta nukkaa.
Joku mainitsi ne pienet kärpäset. Itsellä myös kolme kertaa lentänyt pieni kärpänen silloin, kun olen öljynnyt ihoa ja mustia murusia on tullut paljon. Muuten asunnossa ei ole koskaan pieniä kärpäsiä talvella. - Anonyymi
Pakko olla joku uusi syyhykanta, tai sitten tauti, jota ei euroopassa tunneta. Siksi ei syyhyvoide auta ja leviää leviämistään. Aasia ja afrikka, nuo eksoottiset ja aina niin ihanat turistimaat, mutta tuliaiset ei aina niin kivoja.
- Anonyymi
Morgellons on nimi, uskokaa tai älkää. Facebookista löytyy tietoa esim. Morgellons free healing. Ei auta syyhyvoiteet ym. Tuolla on hyviä vinkkejä.
- Anonyymi
On morgellons. Se on todellinen ja nanoteknologiastsäa johtuu. Menkää fb morgellons free healing sivustolle. Ihmisen luoma tauti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1294086Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232096Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481831Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21790- 1061750
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391691Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4531544MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531302Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4521256