Mustia pisteitä iholla, syyhy vai morgellons

Anonyymi

Onko muilla tämmöstä ongelmaa? Meidän perheessä lapsella oli syyhypunkki, hoidettiin 1 kerran nix voiteella ja 2 kertaa stromectolilla. Ehkä ensimmäisen stromectol kuurin jälkeen koko perheelle tuli kummallinen vaiva, ihoon tulee kutittava alue, useimmiten kyynärpäähän, päähän, käsiin tai jalkoihin ja jos siihen kutittavaan kohtaan laittaa jotain, esim. eteeristä öljyä, sieltä ihosta nousee pieniä mustia pisteitä, ja kun ollaan katottu niitä pisteitä suurennuslasilla, niin ne näyttää just samanlaisilta karvakeriltä, kuin morgellons kuvissa näyttää.

46

9875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei hitto, täällä sama ongelma. morgellonsissako ihmiset postaavat samoja kuvia? mikä teillä on tilanne nyt?

    • Anonyymi

      täällä sama ongelma! Mikä teillä muilla on tilanne?

    • Anonyymi

      tuleeko mustia pisteitä sieltä myös?

    • Anonyymi

      onko teillä jatkunut kutina vielä?

    • Anonyymi

      missäpäin asutte?

    • Anonyymi

      ovatko laikut lisääntyneet?

    • Anonyymi

      miten teillä kuvio on nyt jatkunut?

    • Anonyymi

      Meillä alkoi koko syyhy näistä laikuista

    • Anonyymi

      Samaa löytyy täältäkin. Emme ole päässeet vielä syyhystä eroon.

    • Anonyymi

      Meidän perheessä myös. Päivitykset asian suhteen tervetulleita

    • Anonyymi

      Onko ap vielä paikalla?

    • Anonyymi

      Voi että ap kun saisin sinut / teidät kiinni...

    • Anonyymi

      KYLMÄPURISTETTUA OLIIVIÖLJYÄ IHOLLE JOKA TOINEN PÄIVÄ KROPANTÄYDELTÄ 2-3H JA PESU VIIKON AJAN JA PERKELEET ON POISSA. NIIN YKSINKERTAISTA KOSMETOLOGISTA HOITOA KAUPAMPÄÄLLE JA TÄMÄ TEHOAA SE ON SALETTI.

    • Anonyymi

      Miten olette selvinneet ongelmasta ? Vieläkö jatkuu vai tuliko selvyyttä ? Mistä päin olette?

    • Anonyymi

      Löytyykö taudin kantajia vielä?

    • Anonyymi

      Kyllä löytyy :/

    • Anonyymi

      Mustia pisteitä iholla, jotka pistelee.
      Vinkkejä niistä pääsemiseksi?

      • Anonyymi

        Sama täällä mustia pisteitä ja valkoisia kovia muruja puskee ihosta läpi.
        Löytyykö muita joilla on samoja kiusallisia oireita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä mustia pisteitä ja valkoisia kovia muruja puskee ihosta läpi.
        Löytyykö muita joilla on samoja kiusallisia oireita?

        Mistä päin olette? Onko teillä ollut pitkään oireita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olette? Onko teillä ollut pitkään oireita?

        Oireita on ollut pari kuukautta ja pääkaupunkiseudulla asun.
        Öljynnyt olen ihoa muttei auta. 😔


    • Anonyymi

      Missä oloissa oikeen elätte... Yök

      • Anonyymi

        Kaikki alkoi hyönteisen pistosta alaselkään. Se voi sattua kelle vaan ja varmasti lisääntyy, kun ilmasto lämpenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki alkoi hyönteisen pistosta alaselkään. Se voi sattua kelle vaan ja varmasti lisääntyy, kun ilmasto lämpenee.

        Oletko saanut jotain helpotusta vaivaan ? Samasta vaivasta kirjoitettu useilla eri keskustelupalstoilla viimeisten 10-15 vuoden aikana. Alkaa näköjään levitä yhä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki alkoi hyönteisen pistosta alaselkään. Se voi sattua kelle vaan ja varmasti lisääntyy, kun ilmasto lämpenee.

        Ota yhteyttä , jos haluat
        [email protected]

        Saat yhteyden samasta vaivasta kärsiviin , joita on kertynyt jo useita, sekä apua/infoa asian hoitamisessa.


    • Anonyymi

      Löytyykö apua mistään tähän vaivaan? Murusia puskee ihon läpi pitkin kehoa ja pistelee. On vaaleita sekä mustia palleroita.

      • Anonyymi

        Jos haluat, ota sinäkin yhteyttä
        [email protected]

        Samasta vaivasta kärsiviä on ottanut yhteyttä …alkaa olla jo useampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat, ota sinäkin yhteyttä
        [email protected]

        Samasta vaivasta kärsiviä on ottanut yhteyttä …alkaa olla jo useampi.

        Olen ottanut yhteyttä vaan ei kukaan vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ottanut yhteyttä vaan ei kukaan vastaa.

        Ottakaa yhteyttä [email protected]


    • Anonyymi

      Miten niitä voi muuten hoitaa kuin öljyämällä?
      Ihosta nousee mustia pisteitä ja kovia murusia.
      Tietääkö kukaan?

    • Anonyymi

      Mitä tämän asian kanssa kuuluu?

    • Anonyymi

      Nostelisun tätä, onko väki saanut helpotusta/selvyyttä? Itselläni samaa vauvaa jo puolen vuoden ajan.

    • Anonyymi

      Morgellonin tauti vai joku muu?
      Onko kokemusta . Olen jo täysin epätoivoinen. En saa lääkäreiltäkään ymmärrystä asiaani. Mustia pisteitä iholla ja vaatteissa. Valkoisia kokkareita ja nukkapalloja. Kuituja vaatteissa ja iholla. Värittömiä , sinisiä, punaisia ohuita "karvoja/kuituja". Pöytäpinnoilla ja muillakin pinnoilla on kuin kahvinpurua . Kun pesee pois, ilmestyvät takaisin. Iho kutisee ja pienen pieniä 1-2mm kokoisia mustia kärpäsiä ilmestyy kuin tyhjästä. En kuvittele näitä. Olen myös dokumentoinut havaintoni. Onko kohtalotovereita ja tietoa asiasta? HELP ME!

      • Anonyymi

        Oletko saanut minkäänlaista selvyyttä asiaan mistään??
        Kuvailemasi on kuin suoraan meiltä, tätä helvettiä jatkunut syksystä lähtien.Olen aivan loppu ja avuton mistä kyse..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko saanut minkäänlaista selvyyttä asiaan mistään??
        Kuvailemasi on kuin suoraan meiltä, tätä helvettiä jatkunut syksystä lähtien.Olen aivan loppu ja avuton mistä kyse..

        Hei

        Mistä päin olet? Itsestäkin alkaa tuntua ettei tästä eroon pääse.


      • Anonyymi

        Moi

        Sama homma täällä. Miten nyt voit?


    • Anonyymi

      Onko kenelläkään selvinnyt mistä johtuu?

    • Anonyymi

      Nostelen tätä kokemuksien toivossa..

    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut apua? Eihän tämä voi olla morgellons kun yht.äkkiä tälläkin palstalla useita samasta vaivasta kärsiviä??
      Pitäisikö mennä kohdennetusti jollekin lääkärille? Onko kyseessä jokin tartunta mitä Suomessa ei vaan tunneta?

    • Anonyymi

      Täällä myös yksi, joka kärsii näistä oireista. Kaksi kertaa ihotautilääkärilläkin käyneenä - ei selvyyttä. Onko kukaan saanut selvyyttö oireille?

    • Anonyymi

      Täällä myös sama vaiva, ei lähde millään voiteilla pois. Sitä mustaa pistettä pukkaa päivittäin ja pistely iholla jatkuu. Jos hieroo ihoa rasvalla, vaikka öljyllä tai margariinilla, niitä tulee hitosti iholta. Nyt tarkoitus viedä näyte ihotautilääkörille...

      • Anonyymi

        Tulethan sitten kertomaan mitä tuloksia saat?


      • Anonyymi

        Mitä lääkäri sanoi? Itse olen "hoitanut" tätä öljyämällä: ihosta nousee vaikka sun mitä, mustia pisteitä, murusia, nukan kaltaisia palloja ja vaaleita "karvoja". Tilasin nyt tervaa!! Aloin tutkia vanhan ajan syyhynpoisto reseptiä ja kokeilen jos sillä lähtisi... ihan hirveä vaiva!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lääkäri sanoi? Itse olen "hoitanut" tätä öljyämällä: ihosta nousee vaikka sun mitä, mustia pisteitä, murusia, nukan kaltaisia palloja ja vaaleita "karvoja". Tilasin nyt tervaa!! Aloin tutkia vanhan ajan syyhynpoisto reseptiä ja kokeilen jos sillä lähtisi... ihan hirveä vaiva!!

        Onko tämä sama juttu kuin syyhy. Miten terva tai pihka on auttanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lääkäri sanoi? Itse olen "hoitanut" tätä öljyämällä: ihosta nousee vaikka sun mitä, mustia pisteitä, murusia, nukan kaltaisia palloja ja vaaleita "karvoja". Tilasin nyt tervaa!! Aloin tutkia vanhan ajan syyhynpoisto reseptiä ja kokeilen jos sillä lähtisi... ihan hirveä vaiva!!

        Mistä löytyy vanhoja syyhyohjeita?


      • Anonyymi

        Onko sinulla syy selvinnyt?


    • Anonyymi

      Täällä sama ongelma. Iho kutiaa kauttaaltaan ja iholta nousee mustia pisteitä ja muruja, karvapalloja ja lankoja. Ihoa rasvatessa niitä nousee todella paljon. Mustia pisteitä tulee myös sieraimista, korvista ja alapäästä. Päänahka kutiaa todella paljon. Iholla on punaisia näppyjä ja rupia, mistä jää ihan arpia.

      Tätä on kestänyt nyt 5 kk ja alkoi syyhypunkki hoidon jälkeen. Kahdella eri ihotautilääkärillä käyty ja heidän mukaan ei syyhyä. Katsoivat mikroskoopilla mukanani viedyn näytteen. Eivät kyllä osanneet kertoa mitä olisi. Epäilivät, että esim. neuleesta nukkaa.

      Joku mainitsi ne pienet kärpäset. Itsellä myös kolme kertaa lentänyt pieni kärpänen silloin, kun olen öljynnyt ihoa ja mustia murusia on tullut paljon. Muuten asunnossa ei ole koskaan pieniä kärpäsiä talvella.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe