Kamala esimerkki .

Anonyymi

12

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oma miekkoset eivät työllisty eli tarvitaa maahanmuuttajia korvamaa työvoimapulaa.Lieksan vähätöisille työttömille on Tukipiste ja vauhdittamo eli kuntouttava työtoiminta työllistää

• Anonyymi

Montako maahamme muuttajaa on työssä? Niinpä, ei ainuttakaan.

• Anonyymi

Ikuisen sossun nuollon luomista noille kaatujille tätähän näitten työt on, kaikki ns. yhteiskunnan pussista korvaten ja pysyvät ikuisesti samassa hoivauskastissä mistä suomalaisen on turhat uneksia

• Elä viiti. Kyllä on moni suomalainenkin ikuisessa hoivauskastissa vaikka olisi työkuntoinen.

• Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

Elä viiti. Kyllä on moni suomalainenkin ikuisessa hoivauskastissa vaikka olisi työkuntoinen.

miksi noita räyhääjiä täälä pitäisi elättää ja luoda suomesta samanlainen mitä näitten lähtömaat on

• Anonyymi

Elä viiti. Kyllä on moni suomalainenkin ikuisessa hoivauskastissa vaikka olisi työkuntoinen.

Kuuleppas moniala-asiantuntija, suomalaiset on suomalaisia, joita varten sos.turva on luotu. Siinä ei ole ajateltu pätkääkään, että joku päivä ovat kaikenmaailman turvautujat osingoilla ilman mitään vastapalvelusta.
        Ei kai montakaan suomalaista työn vieroksujaa ole Somalian tai Irakin sos.turvan kimpussa ja piirissä.

• Anonyymi

Kuten pakkokin on kelan asiakas. Minua ihmetyttää jotta pankko ei ole huolissaan omista avustuksistaan. Jos tulee lisää tulijoita jossain menee raja. Ja se on. Lisää velkaa ja kiristetään kelan asiakkaita. Ja ne joilta otetaan ovat kotoperäisiä. Ei muilta koska se on rasismia.

• Anonyymi

Pankko itse on nuppivian takia ikuisessa hoivauksessa.

• Anonyymi

työperäinen maahan muutto , yhtä hyvin hyväksikäyttöinen maahanmuutto jos ajattelee eri laseilla , lomailu voisi myös olla sekismistä lomailua tai työstä pakoilulomia.

myös maahanmuuttajat tulevat vanhoiksi ja vaativat ylläpitoon ja hoitoon lisää työperäistä maahanmuuttoa , jotta kulut eivät kasva kestämättömiksi pitää nämä seuraavat yksilöt löytää 4 maailmasta jossa palkkataso ln 1e / viikko.

• Anonyymi

siinä on tilastollista kustannustietoa, persun veturi vain sotkee valitettavasti
      > Yhden turvapaikan hinta on miljoona, mitä saisi samalla rahalla?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe