Nyt otsikko on kohdallaan, vaikka joku komuloinen on muutakin väittänyt mutta ilman perusteita.
Monesti olen kysynyt ja pyytänyt väitteisiinne perusteita, vaan ette ole kyenneet niitä kertomaan!
Minä olen aina opastanut teitä samalle hyvälle polulle jolla itse kuljin ja sain vapauden toimia omalla tavallani sekä kohtuullisen ansionkin työstäni. Samalla vielä annoin työtä muille satoja miestyövuosia ja muutaman naistyövuodenkin.
Tieni seuraaminen on vain kehoitus parempaan ja itsenäisempään elämään enkä todella näe siinä mitään väärää tai pahaa vaikka ay orjien kuoro siitä laulaakin.
Extyökkärin rajaton rakkaus työläisten auttamiseen
79
120
Vastaukset
Näyttää olevan niin, että jos komuloisten palstalle kirjoittaa opikeaa asiaa niin joukko menee sanattomaksi!
- Anonyymi
Sanattomaksi menet sinäkin kun ihan asiaa kirjoitetaan! Niin kauan kun höpistään sinun kokoemuksistasi, ajattelustasi, toiminnastasi niin näppiksesi sauhuaa, mutta kun konkreettisesti pitää olla jotain mieltä asian suhteen katoat kuin hauki rannasta!
Viimeksi silloin kun kirjoiteltiin demokratiasta jota väität USA:n, liittolaisineen harjoittavan Syyriassa. Turkin ja Kreikan pakolaispolitiikasta.
Kirjoitin, että demokratiaa RAKENNETAAN neuvottelelmalla ja auttamalla, ei ampumalla niin eipä ollut Extyökkärillä tai KENELLEKÄÄN mitään sanottavaa asiaan!
Kaikki on hyvin kun voi jauhaa paskaa eikö tarvitse oikeasti tehdä mitään!
Katselin A - Studiota ja kuuntelin huvittuneena kuinka viisaat ja fiksut ihmiset höpöttävät hallitusta pakolaispolitiikasta, kuinka hallitusti hallitaan MUIDEN tekemisiä, ei omia!
Se on pölijää, pörröä!
Ainoat asiat joita voimme hallita on omat tekemisemme, ei kenenkään muun!
Meidän tavallisten ihmisten pitää haluta pakolaisia tänne, maahanmuuttajia koska oma porukka ei enää riitä. Tänne pitä saada IHMISIÄ! Meillä on tilaa asuntoja, kouluja, tuotantotiloja on tyhjillään. Tavaraa on netti täynnä sen kun hakee pois ja rakentaa kodin.
Jos me suomalaiset sallimme pakolaisten väkivaltaisen kohtelun OLEMME LUOMASSA radikalisoituneita ihmisiä ja Isis on oikeassa väittäessään, että Islam on ainoa oikea uskonto!
Pitää katsoa peiliin!
Entä jos Suomeen hyökätään, suomalaiset lähtevät länttä kohti, mutta siellä onkin vastassa kiväärin piippu? Anonyymi kirjoitti:
Sanattomaksi menet sinäkin kun ihan asiaa kirjoitetaan! Niin kauan kun höpistään sinun kokoemuksistasi, ajattelustasi, toiminnastasi niin näppiksesi sauhuaa, mutta kun konkreettisesti pitää olla jotain mieltä asian suhteen katoat kuin hauki rannasta!
Viimeksi silloin kun kirjoiteltiin demokratiasta jota väität USA:n, liittolaisineen harjoittavan Syyriassa. Turkin ja Kreikan pakolaispolitiikasta.
Kirjoitin, että demokratiaa RAKENNETAAN neuvottelelmalla ja auttamalla, ei ampumalla niin eipä ollut Extyökkärillä tai KENELLEKÄÄN mitään sanottavaa asiaan!
Kaikki on hyvin kun voi jauhaa paskaa eikö tarvitse oikeasti tehdä mitään!
Katselin A - Studiota ja kuuntelin huvittuneena kuinka viisaat ja fiksut ihmiset höpöttävät hallitusta pakolaispolitiikasta, kuinka hallitusti hallitaan MUIDEN tekemisiä, ei omia!
Se on pölijää, pörröä!
Ainoat asiat joita voimme hallita on omat tekemisemme, ei kenenkään muun!
Meidän tavallisten ihmisten pitää haluta pakolaisia tänne, maahanmuuttajia koska oma porukka ei enää riitä. Tänne pitä saada IHMISIÄ! Meillä on tilaa asuntoja, kouluja, tuotantotiloja on tyhjillään. Tavaraa on netti täynnä sen kun hakee pois ja rakentaa kodin.
Jos me suomalaiset sallimme pakolaisten väkivaltaisen kohtelun OLEMME LUOMASSA radikalisoituneita ihmisiä ja Isis on oikeassa väittäessään, että Islam on ainoa oikea uskonto!
Pitää katsoa peiliin!
Entä jos Suomeen hyökätään, suomalaiset lähtevät länttä kohti, mutta siellä onkin vastassa kiväärin piippu?En usko missään sanoneeni tai edes kirjoittaneeni jotta USA harjoittaisi demokratiaa ulkomailla edes pakolaispolitiikassa. Mitä lienen kirjoittanut on ollut esitys siitä, ettei noihin maihin ilman demokratiaa saada kunnon pysyvää rauhaa aikaan. Syyria ei ole demokratia, en usko Turkinkaan olevan vakaasti ainakaan tänään ja Kreikkakin on ehkä hilkulla mutta noista mainitsemistasi varmaan demokraattisin.
Pakolaispolitiikka hyvin vähän on kiinni Turkista tai Kreikasta vaan enemmänkin noista tappelevista arabeista ja muista muslimivaltioista jotka tappelevat oikeasta Allah näkemyksestä keskenään.
Mene sinä sinne neuvottelemaan niin nähdään, olitko oikeassa!
Jos hiukankin mietit vastausta kysymykseen, jos Suomeen hyökätään? Niin minkä vastauksen saat? Luuletko meidän suoraan marssivan länteen Pohjanlahteen? Veikkaan meidän ensin tekevän suuresta joukosta hyökkääjiä raatoja ja sen jälkeen katsotaan. Niin isämme tekivät ja niin uskon pojanpoikienkin sekä muutaman tyttärenkin tekevän.
Länteen lähtiessä tuskin on kiväärin piippuja vastassa, sen tiedämme vanhastaan!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En usko missään sanoneeni tai edes kirjoittaneeni jotta USA harjoittaisi demokratiaa ulkomailla edes pakolaispolitiikassa. Mitä lienen kirjoittanut on ollut esitys siitä, ettei noihin maihin ilman demokratiaa saada kunnon pysyvää rauhaa aikaan. Syyria ei ole demokratia, en usko Turkinkaan olevan vakaasti ainakaan tänään ja Kreikkakin on ehkä hilkulla mutta noista mainitsemistasi varmaan demokraattisin.
Pakolaispolitiikka hyvin vähän on kiinni Turkista tai Kreikasta vaan enemmänkin noista tappelevista arabeista ja muista muslimivaltioista jotka tappelevat oikeasta Allah näkemyksestä keskenään.
Mene sinä sinne neuvottelemaan niin nähdään, olitko oikeassa!
Jos hiukankin mietit vastausta kysymykseen, jos Suomeen hyökätään? Niin minkä vastauksen saat? Luuletko meidän suoraan marssivan länteen Pohjanlahteen? Veikkaan meidän ensin tekevän suuresta joukosta hyökkääjiä raatoja ja sen jälkeen katsotaan. Niin isämme tekivät ja niin uskon pojanpoikienkin sekä muutaman tyttärenkin tekevän.
Länteen lähtiessä tuskin on kiväärin piippuja vastassa, sen tiedämme vanhastaan!No jo on! Et usko missään kirjoittaneesi, että USA harjoittaisi demokratiaa ulkomailla edes pakolaispolitiikassa! Sinulle ainoa demokratia on USA! Kaikki mitä USA tekee on oikein ja demokratiaa edesauttavaa sinun mielestäsi, maailmassa ei ole mitään niin ei demokraattista kuin Venäjä tai entinen Neuvostoliitto jota ei ole edes olemassa muuten kuin kirjoituksissasi.
Totta on, että USA sotii Syyriassa josta suurin osa pakolaisista on. Turkki on todella kusessa kun pitää sotia Syyriassa ja hoitaa pakolaisia ja se on AINOA maa joka todella vastaa sotimisensa SEURAUKSISTA.
Ingengör nyt on nyt eikä vuonna kivi ja keppi kun Suomi oli sodassa Neuvostoliittoa vastaan.
Venäjällä on hyvin varustettu armeija ja tänä päivänä suomalaisilla ei ole mitään jakoa jos sotaan Venäjää vastaan joudutaan. Emme ehdi kissaa sanoa kun se on ohi ja lopullisesti!
Länsirajalle emme ehtisi, sitä maarajaakin on täällä Kehä - 3 pohjoispuolella, lapissa asuvat ehkä ehtivät osaksi ja se on siinä. Unelmat on unelmia ja todellisuus on erikseen.
Arabit eivät tappele keskenään, siellä tappelevat USA, Venäjä, Turkki ja kurdit jotka olivat ainoita jotka pärjäsivät isistaistelijoille.
USA on tappanut demokratian nimissä arabimaiden johtajia, mutta ei ole ottanut mitään vastuuta sen seurauksista mitenkään. Niisä maissa syntyi valtatyhjiö joka täytyyi heti Isistaistelijoilla.
Meillä tavallisilla ihmisillä on vastuu siitä miten kohtelemme toisiamme jos sallimme väkivallan pakolaisia kohtaan se on väärin, siihen pitää puuttua. Anonyymi kirjoitti:
No jo on! Et usko missään kirjoittaneesi, että USA harjoittaisi demokratiaa ulkomailla edes pakolaispolitiikassa! Sinulle ainoa demokratia on USA! Kaikki mitä USA tekee on oikein ja demokratiaa edesauttavaa sinun mielestäsi, maailmassa ei ole mitään niin ei demokraattista kuin Venäjä tai entinen Neuvostoliitto jota ei ole edes olemassa muuten kuin kirjoituksissasi.
Totta on, että USA sotii Syyriassa josta suurin osa pakolaisista on. Turkki on todella kusessa kun pitää sotia Syyriassa ja hoitaa pakolaisia ja se on AINOA maa joka todella vastaa sotimisensa SEURAUKSISTA.
Ingengör nyt on nyt eikä vuonna kivi ja keppi kun Suomi oli sodassa Neuvostoliittoa vastaan.
Venäjällä on hyvin varustettu armeija ja tänä päivänä suomalaisilla ei ole mitään jakoa jos sotaan Venäjää vastaan joudutaan. Emme ehdi kissaa sanoa kun se on ohi ja lopullisesti!
Länsirajalle emme ehtisi, sitä maarajaakin on täällä Kehä - 3 pohjoispuolella, lapissa asuvat ehkä ehtivät osaksi ja se on siinä. Unelmat on unelmia ja todellisuus on erikseen.
Arabit eivät tappele keskenään, siellä tappelevat USA, Venäjä, Turkki ja kurdit jotka olivat ainoita jotka pärjäsivät isistaistelijoille.
USA on tappanut demokratian nimissä arabimaiden johtajia, mutta ei ole ottanut mitään vastuuta sen seurauksista mitenkään. Niisä maissa syntyi valtatyhjiö joka täytyyi heti Isistaistelijoilla.
Meillä tavallisilla ihmisillä on vastuu siitä miten kohtelemme toisiamme jos sallimme väkivallan pakolaisia kohtaan se on väärin, siihen pitää puuttua.Opettele ensin lukemaan ja sitten ymmärtämään mitä olet lukenut. Sen jälkeen voimme palata asiaan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Opettele ensin lukemaan ja sitten ymmärtämään mitä olet lukenut. Sen jälkeen voimme palata asiaan!
Mikäs nyt närästää ingengör? Demokratian ja vapauden nmissä siellä arabimaissa soditaan, ei minkään muun takia, eihän ingengör?
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs nyt närästää ingengör? Demokratian ja vapauden nmissä siellä arabimaissa soditaan, ei minkään muun takia, eihän ingengör?
Siellä soditaan yhdestä sun toisesta syystä. Vaikka Syyriassa alkoi demokratian tiimoilta niin se sota on moneen kertaan muuttunut eri valtaa haluavien uskonlahkojen keskinäiseksi tappeluksi, jossa ei kansalta kysytä, joten demokratia olisi paiklallaan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Opettele ensin lukemaan ja sitten ymmärtämään mitä olet lukenut. Sen jälkeen voimme palata asiaan!
Onneksi sinun kaltaisesi valuvirheen omaavat yksilöt huolehtivat muita nopeammasta exituksestaan ihan itse.
- Anonyymi
Mihkä unohtui ay-liikkeen lakkauttamisvaatimukset, johon olette uhrannut palstatilaa tuhottomasti? Istutte samassa tuolisssa persuismin kanssa. Pidätte molemmat palkkatyöläisten järjestäytymistä pahana.
Kirjoittelette Kokoomuksenkin puoluepalstalla vuodatuksia ammattiliittoja vastaan.Ei tarvita lakkautusta koska järkiintynyt työntekijä alkaa itse hoitamaan omat asiansa eikä enää edes pissi ay suuntaan!
Minä pärjäsin paremmin ilman ay mafiaa ja niin tekee jokainen joka itse hoitaa asiansa.
Ei järjestäytyminen ole pahasta vaan se komuloismainen typeryys jota ay mafiosot harjoittavat aikaansaaden suurta työttömyyttä! Vika on toimintatavoissa jotka eivät ole 2000 luvulle enää sopivia!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei tarvita lakkautusta koska järkiintynyt työntekijä alkaa itse hoitamaan omat asiansa eikä enää edes pissi ay suuntaan!
Minä pärjäsin paremmin ilman ay mafiaa ja niin tekee jokainen joka itse hoitaa asiansa.
Ei järjestäytyminen ole pahasta vaan se komuloismainen typeryys jota ay mafiosot harjoittavat aikaansaaden suurta työttömyyttä! Vika on toimintatavoissa jotka eivät ole 2000 luvulle enää sopivia!Voi tätä tyhmyyden määrää tässäkin kirjoituksessa!
Ihminen ei ymmärrä elämästä yhtään mitään. Toivon, että nyt tämän Koronakriisin yhteydessä tällaiset kirjoittajat oppivat ymmärtämään, mistä elämässä on kyse.
Korona opettaa nyt kovalla kädellä ihmisiä. Nyt viimeistään kannattaa lopettaa tämä itsepärjäämisen mantra. Me olemme täysin riippuvaisia toisistamme läpi koko elämän. On sooloilijoita ja kakein kuvittelijoita.
Nyt on pakko jokaisen ymmärtää myös se, että Suomella kävi satumainen tuuri, että meillä on nyt jämäkkä, toimenpiteisiin tarttuva hallitus. Vaikka "tulipalo" on vielä kesken, ymmärrän, että tällä hallituksella jos millään ikinä, on mahdollisuus sammuttaa tämä "palo" mahdollisimma vähin vaurioin.
Yrittäjä, vaikka olisi kuinka taitava, kuinka osaava, kuinka viisas ja "pärjäävä", ei pärjää ilman asiakasta ja maksajaa. Meillä on nyt suuri joukko yrittäjiä pahassa pulassa, mutta nyt on myös kaikilla mahdollisuus auttaa heitä, ei yksin hallituksen.
Ihminen ei pärjää yksin. Ei yrittäjä, ei työntekijä. Työntekijällä on vain yksi mahdollisuus olemassa markkinoilla. Oma työ ja yhteisvoima. Yksin, ei kukaan olisi onnistunut luomaan työelämän pelisääntöjä niin, että asumme tällä hetkellä maailman onnellisimmissa maassa. Mutta ei yksin työntekijä pärjää, vaan molemmat yhdessä, yritys ja työntekijä. Yrityksessä olevat ihmiset.
Jotta yrittäjä ja yritys pärjää, se tarvitsee myös aimo annoksen tuuria. Vielä joulukuussa, ei kukaan osannut aavistaa, että Korona tulee. Silloin perustettu yritys "väärään" markkinasektoriin, on nyt tiensä päässä, vaikka yrittäjä olisi kuinka osaava. Moni jo pitkään menestynyt yritys tulee olemaan konkurssin partaalla. Tässä kohtaa voi myös työntekijä venyä. Nyt on sen aika.
Maailma on nyt tällainen. Me olemme yhä enemmän riippuvaisia toisistamme.
Suomen Presidenttikin sen tietää.
Mutta ei muutamat jossakin entisessä maailmassa eläjät. - Anonyymi
Olet varmaa elänyt sen 80 vuotta, mutta kirjoituksestasi päätellen et ole oppinut mitään? Mistä tämä johtuu?
Ajattelin esittää tähän jääräpäisyyttä. Mutta luulen sen johtuvan kuitenkin jonkinasteisesta dementiasta. Tässä muistisairaudessa ihmiset ovat jäsähtäneet menneeseen. Eivät pääse siitä irti koska muistavat vain ne vanhat asiat yhä uudestaan ja uudestaan.
Siksi Extyökärillä jää havannoimatta nykyisyys.
Olet sillä tavalla turhaan täällä, koska menetät pelin heti ensimmäisllä riveillä. Kukaan ei jaksa lukea tekstiäsi, koska se alkaa heti sanoilla "anaalityyli" jne.
Hukkaat siten aikaasi. Kommentointi kanssasi on täysin turhaa, se ei etene, ei tapahdu kehitystä.
Valitan. - Anonyymi
Anteeksi? Kerro, missä maassa oli 1800-luvulla Ay-liike?
Lapsellista höpötystä. Kun sinä elit elämäsi, ei tarvittu todistuksia. Kukaan ei kysynyt niitä. Riitti, että oli kaksi kättä ja kaksi jalkaa ja töihin pääsi heti.
Höpötät täällä asioita, joita et ymmärrä yhtään. Se on kummallista.
Nimimerkki "Extyökkäri", niin kuka se on? Kerro?
Mielenkiinnolla haluan kuulla. Kerro oi näsäviisas? Miten se eroaa anonymistä?
Paitsi että en. En ole oppinut kirjoituksistasi mitään. Pelkkää katkeruutta elämää kohtaan. Se ei ole kiinnostavaa!
Kun luen tekstiäsi, ajattelen, että "miten voi vielä Suomessa olla näin tietämätöntä kansaa"?
Miten ihminen voi viettää aikansa jossakin tynnyrissä. Erämaamökissä, jossa ei ole tietokanavaa. Miten se on mahdollista?
Niin kamalaa kirjoitat täällä. Ihmisiä, joita kuvailet, ei ole enää olemassa. Olet jotenkin pehmentänyt aivosi tai jäänyt dementian kouriin! - Anonyymi
Pari asiaa;
Suomessa on tällä hetkellä historiansa paras hallitus!
Ilman Ay-liikettä, me emme ikinä olisi saavuttaneet hyvinvointivaltiota. Valtiota joka nyt on maailman ykkönen lähes joka asiassa.
YK:n mukaan olemme onnellisin maa maailmassa. Ja se ei ole vähän.
Tietenkin on rakkeja. Räksyttäviä hulluja joka maassa. Täällä yksi ExYökkäri vai mikä ihmeen limpun leipoja.
Höpöttää kaikenlaista paskanmakuista nillitystä. Vaikuttaa kovin itseensä kyllästyeeltä paskanpuhujalta.
Joten, annan nyt hyvän neuvon!
Älkää tuhlatko aikaa tähän nillittäjään! Anonyymi kirjoitti:
Pari asiaa;
Suomessa on tällä hetkellä historiansa paras hallitus!
Ilman Ay-liikettä, me emme ikinä olisi saavuttaneet hyvinvointivaltiota. Valtiota joka nyt on maailman ykkönen lähes joka asiassa.
YK:n mukaan olemme onnellisin maa maailmassa. Ja se ei ole vähän.
Tietenkin on rakkeja. Räksyttäviä hulluja joka maassa. Täällä yksi ExYökkäri vai mikä ihmeen limpun leipoja.
Höpöttää kaikenlaista paskanmakuista nillitystä. Vaikuttaa kovin itseensä kyllästyeeltä paskanpuhujalta.
Joten, annan nyt hyvän neuvon!
Älkää tuhlatko aikaa tähän nillittäjään!Mitä paras on sinulle?
Tietysti nyt putkahti komucorona yllättäen mutta ei sinun parhaasi siinä aiemmionkaan mitenkään puuttunut siihen tärkeimpään eli tuottavien työpaikkojen lisäämiseen.
On ihka sama mitä totiseksi muuttuneet tytöt tekevät koska koko ajan ovat jälkijunassa. He eivät uskalla ottaa vastuuta eli tehdä päätöksiä hieman etukenossa jolloin komucoronakin olisi paremmin hallinnassa.
Se maamme onnellisuus on entisten hallituksien toimista johtuvaa, sillä nykyinen ei siihen suuntaan ole isommin edennyt.
Vaikka olet valmis haukkumaan ja nimittelemään niin et yhtäkään kirjoittamaani ole kyennyt muuksi todistamaan. Älä sure ei siihen ole ollut muistakaan komuloisista! Se kun on reaalimaailma jotain mitä komuloisajattelu ei kestä!- Anonyymi
Tämä herra (herra on kyllä mairitteleva nimitys tälle ilveilijälle),
on päissään?
On dementoitunut? On jättänyt lääkkeen ottamatta?
On masentunut? On kyllästynyt vaimoonsa, sukuunsa, siihen, mitä on saanut aikaiseksi?
Pilaantunut sukupolvi? Tai vain kivulias ihminen?
Muuten ei voi selittää tätä rakkimaisen haukkumisen määrää.
Herranjestas, että täytyy käydä kipeää joka aamu herätys ja illalla katsoa tuota naamaa peilistä! - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei tarvita lakkautusta koska järkiintynyt työntekijä alkaa itse hoitamaan omat asiansa eikä enää edes pissi ay suuntaan!
Ei järjestäytyminen ole pahasta vaan se komuloismainen typeryys jota ay mafiosot harjoittavat aikaansaaden suurta työttömyyttä! Vika on toimintatavoissa jotka eivät ole 2000 luvulle enää sopivia!Mitä pahaa on sellaisissa MAFIA rs:n kuvioissa kuin nyt esimerkiksi LA MAFIA PARTITOS sekä LA MAFIA CULTURALIS ja LA MAFIA SPIRITUALIS rs:ssä Arvoisat AATERITARIT Pastori ExTyökkäri ja Vastaavat sekä DON PARTACUSI rs?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pahaa on sellaisissa MAFIA rs:n kuvioissa kuin nyt esimerkiksi LA MAFIA PARTITOS sekä LA MAFIA CULTURALIS ja LA MAFIA SPIRITUALIS rs:ssä Arvoisat AATERITARIT Pastori ExTyökkäri ja Vastaavat sekä DON PARTACUSI rs?
Mafiat yleensä kuten ay mafiakin toimivat uhkailun ja kiristyksen keinoin. Jos noihin ei syyllisty ei omaa oikeutta mafia nimitykseen.
- Anonyymi
"Ei tarvita lakkautusta koska järkiintynyt työntekijä alkaa itse hoitamaan omat asiansa eikä enää edes pissi ay suuntaan!"
Tätähän kapitalistiluokka on odottanut kuin kuuta taivaalta. Paluuseen aikaan ennen ammattiliittoja, jolloin työntekijä yksin työsopimuksen laadinnassa oli avuton.
Teidän rakkautenne (?) kohdistuu muualle kuin palkkatyöläisten suuntaan.Mikä ihmeen kapitalistiluokka? Mikä ihmeen komuloinen sinä olet muita luokittamaan?
Miksi sinä et pärjäisi työsopimuksessasi kun minäkin sen tein aikoinaan? Väitätkö olevasi minua tyhmempi?
Jos katsot itsesi tyhmemmäksi niin ota opiksi ja viisastut!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mikä ihmeen kapitalistiluokka? Mikä ihmeen komuloinen sinä olet muita luokittamaan?
Miksi sinä et pärjäisi työsopimuksessasi kun minäkin sen tein aikoinaan? Väitätkö olevasi minua tyhmempi?
Jos katsot itsesi tyhmemmäksi niin ota opiksi ja viisastut!Jälleen entisenkaltainen rakkauden tunnustus. Kommentoijaa haukutaan tyhmäksi.
Kaksi työläistä yhdessä on paljon enemmän kuin kaksi toisistaan erillään olevaa. Anonyymi kirjoitti:
Jälleen entisenkaltainen rakkauden tunnustus. Kommentoijaa haukutaan tyhmäksi.
Kaksi työläistä yhdessä on paljon enemmän kuin kaksi toisistaan erillään olevaa.Etkö ymmärrä lukemaasi? Minä en siinä edes maininnut tyhmäksi saatikka haukkunut vaan kysyin "Väitätkö olevasi minua tyhmempi?" Minä kysyin häneltä hänen mielipidettään.
Jatkoin tuon kysymyksen jälkeen "Jos katsot itsesi tyhmemmäksi niin ota opiksi ja viisastut!"
Siinäkin valinta jäi hänelle itselleen! Kysymys herää siitä onko se tyhmyyttä jos ei ymmärrä lukemaansa? Mitä mieltä sinä siitä olet?Anonyymi kirjoitti:
Jälleen entisenkaltainen rakkauden tunnustus. Kommentoijaa haukutaan tyhmäksi.
Kaksi työläistä yhdessä on paljon enemmän kuin kaksi toisistaan erillään olevaa.En väittänyt sinua tyhmäksi vaan kysyin "Väitätkö olevasi minua tyhmempi?"
Näköjään itse myönsit!Extyökkäri kirjoitti:
En väittänyt sinua tyhmäksi vaan kysyin "Väitätkö olevasi minua tyhmempi?"
Näköjään itse myönsit!Nyt on lankku sekaisin, se suoltaa jo vastattuja linkkejä näköjään uudelleen ja uudelleen.
Tähänkin tuli linkki jo ainakin toisen kerran!
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/hannuhurri/paivi-rasanen-ja-ajan-henki/
AKS:n julistama sotajumala, kristittyjen Jumala alias Jeesus, nostetaan jälleen julmaksi kostajaksi "syntistä" kansaa vastaan mutta jos kansa alkaa lukea raamattua ja tukee Räsäsen homovainoa niin Jeesus tulee kansan avuksi tulevina kovina (sota!) aikoina.
Uskonnollinen äärioikeisto esiintyy selvästi rohkeaammin kuin pari vuotta sitten. Äänenpainot ovat koventuneet.
Hurri kohdistaa syytöksen jopa istuvan presidentin Niinistön suuntaan.
Oikeisto koventaa paukkuja.
Rauhanliikkeiden tulisi asettua todella asevarustelua vastaan. Siinä on oikea Suomen kansan pelastus.Yritäppäs rauhoittua ja tulla järkiisi. Tuollainen hullun vuodatus ei ole edes sinulla hyödyksi.
Rauhan liikkeen kannattaa ensin saada itäinen naapuri luopumaan aseistaan ja sen jälkeen pieni Suomi voi harkita samaa.
Jos joku pitää homoja ei niin sopivina niin en lähde vastaan väittämään, koska se on epänormaali tila ihmisessä. Kiinassa tyttöpulassa tosin niistäkin voi olla hyöyä.
Ei meillä ole mitään uskonnollista "äärioikeistoa" mutta komu-uskoinen äärivasemmisto oli, hävisivät vaan jonnekin!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Yritäppäs rauhoittua ja tulla järkiisi. Tuollainen hullun vuodatus ei ole edes sinulla hyödyksi.
Rauhan liikkeen kannattaa ensin saada itäinen naapuri luopumaan aseistaan ja sen jälkeen pieni Suomi voi harkita samaa.
Jos joku pitää homoja ei niin sopivina niin en lähde vastaan väittämään, koska se on epänormaali tila ihmisessä. Kiinassa tyttöpulassa tosin niistäkin voi olla hyöyä.
Ei meillä ole mitään uskonnollista "äärioikeistoa" mutta komu-uskoinen äärivasemmisto oli, hävisivät vaan jonnekin!Nyt tämä rakkauden apostoli Extyökkäri haukkuu kommentoijaa hulluksi.
Sodan vastustaminenkin olisi hulluutta.
Missä on rakkaus? Anonyymi kirjoitti:
Nyt tämä rakkauden apostoli Extyökkäri haukkuu kommentoijaa hulluksi.
Sodan vastustaminenkin olisi hulluutta.
Missä on rakkaus?Se teksti ei ole järjissään olevan kirjoittama! Ilman järkeä on sama kuin hullu.
Sillä tekstillä ei ole mitään tekemistä sodan vastustamisen kanssa vaan se on jonkinlainen komulopisen uskontunnustus! Sekin osoittaa jonkin asteen hulluutta kirjoittajassaan.
Rakkautta ei ole ainoassakaan lauseessa vastaamassani kommentissa! Miksi minä sitä siihen olisin sekoittanut?
- Anonyymi
Rajattoman rakkauden esimerkki Kokoomuksen palstalta.
Extyökkäri:
"Yritykset eli pääosin oikeistohenkiset omistajat tuottavat sen kaikki mitä yhteiskunta käyttää. "
Kääntäen viha osoitetaan vähemmän oikeistolaisiin. Vasemmistolaiset yrittäjät olisivat piruja.
Tällaista on aloituksen rakkaus kanssaeläjiin. Pelkkää parjausta ja valehtelua.Yrittäjistä joiden kanssa aikoinaan olin vuorovaikutuksessa oli perin oikeitolaista henkeä. En muista yhtäkään joka olisi esim ollut lakkojen rakastaja. Vasemmistolaisia on perin vähän yrittäjäporukassa. Yriitväthän ne aikoinaan OTK:n ja Kansa yhtiöiden kanssa ja myöhemmin OP Yhteistuenkin mutta ne kaikki kuolivat omaan sauhuunsa sillä vasuri ei osaa käsitellä rahaa!
Mitä valheita löysit, kerro ja ilmoita perusteltu totuus!
Mikä oli parjausta? Hyvät neuvot eivät sitä ole! Miksi et perustele? Eikö herneet riitä?
- Anonyymi
Extyökkäri rakastaa homoseksuaaleja niin paljon että sylkee heidän päälle.
Rakkauden sijasta tyyppi haluaa tuhota biologisesti hieman toisenlaiset.
Halunneeko toistaa natsien homovainot!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kaapissa pysyminen on se viisain teko hjomoille. Turhaa sitä on lähteä julistamaan!
Putinin linjan esittely.
- Anonyymi
Menee kokoajan pahemmaksi nämä oikeistrollin hallusinaatiot!!
- Anonyymi
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/zzz333/nepalilaisten-kokkien-karsimykset-suomessa-miksi-viranomaiset-eivat-ole-puuttuneet-naihin-ihmisoikeusrikoksiin/
Tässä rakkaus ammattiliitottomiin työläisiin tulee helposti esille.
Nepalilaiset järjestäytymättömät työntekijät tekevät töitä eurolla tunnissa yötä päivää, ilman lomia ja lomakorvauksia, ei työterveydenhoitoa, sänky baarin varastossa.
Tätä exyökkäripummit haluavat vallitsevaksi käytännöksi.En tiedä edes nähneeni nepalilaista kokkia.
Pääasiahan on, että kokki kuten muutkin työntekijät ansaitsevat palkkansa oheiskuluineen.
Mistä tiedät vaikka nuo kokit kuuluisivat Nepalin ammattiliittoihin? Asiat kun siellä voivat olla toisin kuin meillä. Jos menet töihin ulkomaille niin luovutko suomalaisen ay mafian jäsenyydestä ja liityt paikalliseen? Tasapuolisuutta!!
Olen edelleen sitä mieltä, että kunnon mies pärjää ilman mafiaa mainiosti!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En tiedä edes nähneeni nepalilaista kokkia.
Pääasiahan on, että kokki kuten muutkin työntekijät ansaitsevat palkkansa oheiskuluineen.
Mistä tiedät vaikka nuo kokit kuuluisivat Nepalin ammattiliittoihin? Asiat kun siellä voivat olla toisin kuin meillä. Jos menet töihin ulkomaille niin luovutko suomalaisen ay mafian jäsenyydestä ja liityt paikalliseen? Tasapuolisuutta!!
Olen edelleen sitä mieltä, että kunnon mies pärjää ilman mafiaa mainiosti!No hyvä että olet pysynyt erossa yrittäjien keskusliitoista. Sillä juuri niissähän ne pahimmat mafiosot pesii!
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä että olet pysynyt erossa yrittäjien keskusliitoista. Sillä juuri niissähän ne pahimmat mafiosot pesii!
Yrittäjissä ei ole mafiosoja. Yrittäjien ei tarvitse uhkailla ja kiristää kuten ay mafian. Heillä on kuva siitä mikä on hyväksi niin yritykselle kuin yhteiskunnallekin, joka näkemys taas ay mafiosoilta on jo vuosikymmeniä ollut hukassa.
Varsinkin nyt kun devalvaatio on poissa mahdollisuuksista olisi mafiosojen todella alettava järkiintymään ja otettava yhteisvastuuta yritysmaailman toiminnasta, koska se on ainoa joka meille voi hyvinvointia tuoda.- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Yrittäjissä ei ole mafiosoja. Yrittäjien ei tarvitse uhkailla ja kiristää kuten ay mafian. Heillä on kuva siitä mikä on hyväksi niin yritykselle kuin yhteiskunnallekin, joka näkemys taas ay mafiosoilta on jo vuosikymmeniä ollut hukassa.
Varsinkin nyt kun devalvaatio on poissa mahdollisuuksista olisi mafiosojen todella alettava järkiintymään ja otettava yhteisvastuuta yritysmaailman toiminnasta, koska se on ainoa joka meille voi hyvinvointia tuoda.Saat kuulostamaan yrittäjät varsinaisilta pyhäkoulupojilta.
Nyt olisi hyvä ottaa ne EK mafia lasit hetkeksi pois päästä , yrittäjiinkin mahtuu kaikenlaisia ketkuja.
- Anonyymi
Tässä tämä Korona antaa sinulle nyt vastauksen. Olet ollut väärässä alusta saakka. Ensinnäkin vanha poliittinen aika jolloin oli voimassa pelkkä omistajaluokka kuten virkamiehet, pankkiirit, paronit, aateliset ja papisto. Tätä porukkaa vastaan syntyi voimat, jotka saivat teorioita tuekseen mm. kommunistisia.
Nyt maailma on kovasti erilainen. Nyt me olemme riippuvaisia toisistamme sekä yrittäjät että työntekijät. Ja oikeastaan yhteiskunta on sekoittunut niin, että näitä on vaikea aina erottaa toisistaan. Yrittäjistä voi tulla työntekijöitä ja päinvastoin.
Kun pyytää perusteluja "komuloinnille" on yhtä kuin yrittäisi löytää perusteluja "orjayhteiskunnalle" tai Ranskan monille vallankumouksille kuten;
Ranskassa vuonna 1789 käynnistynyt yhteiskunnallinen vallankumous ja sitä seurannut, vuoteen 1799 kestänyt ajanjakso, jolloin aiemman ancien régimen ajan absolutistinen monarkia, feodaaliyhteiskunta ja säätyerioikeudet kumottiin.
Extyökkärin mielestä tässäkin oli kyse "komuloinnista".??
Nyt antaa meille vastauksia Koronavirus! Pieni otus joka kurittaa meitä kaikkia. Nyt pyytävät myös kokoomuslaiset, yrittäjät sosiaaliturvaa. Tämä on tietenkin sallittava. Se on selvä. Mutta viimeistään nyt tulee jokaisen meistä ymmärtää konkreettisesti, että KUKAAN EI TÄÄLLÄ PÄRJÄÄ YKSIN!!!
Meitä ylläpitää se yhteisöllisyys, ei yksinpärjäävien rimpuilu.
Se ei ole komulointia. Se on julma käsitys siitä, että yksin oleva ihminen pärjää sitä paremmin, mitä paremmassa kunnossa on yhteisöllisyys.
Se tiesi aikanaan jo Michel de Montaigne. Vaikka oli varakas mies, tuli hänen varustautua lähes sotajoukolla lähtiessään läheiseen metsään. Metsä oli täynnä rosvojoukkoja. (Nämäkään eivät olleet" komuloisia" vaan yrittäjähenkisiä ihmisiä : )
Nyt kannattaa extyökkärin luke kaikki omat kirjoituksensa ja mennä nurkkaan häpeämään!!
Koronavirus opettaa meitä julmalla kädellä.- Anonyymi
Korona niittää tuollaiset 70 extyökkärit ensimmäisenä. Luonto kiittää luonnonystävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona niittää tuollaiset 70 extyökkärit ensimmäisenä. Luonto kiittää luonnonystävää.
Poliitikot pyrkivät valitsemaan sanansa tarkkaan, mutta välillä mennään pieleen. Tutustu suomalaisten ja ulkomaalaisten poliitikkojen surkuhupaisiinkin möläytyksiin.
Sitaatit on kerätty Sami Hantulan kirjasta Eläköön demokratia! - Muistinmenetyksiä, muunneltuja totuuksia ja muita poliittisia päästöjä sekä ulkomaisilta verkkosivuilta.
Suomesta
”Se oli yleisvastaus.” (Matti Vanhanen ristiriitaisesta vaalirahoituskommentistaan vuonna 2008)
”Joskus pitää vähän taiteilla sanojen kanssa. Jos ei pysty vastaamaan, pitää olla vastaavinaan.” (Matti Vanhanen vuonna 2010)
”Hän jatkaa ikuisesti. Meillä on maailman paras kokoomuksen puheenjohtaja.” (Henna Virkkunen Jyrki Kataisesta vuonna 2009)
”Suomalaisen puolueen johtajaksi sopii kohta vain psykopaatti tai tomppeli. Psykopaatti ei välitä ja tomppeli ei ymmärrä.” (Timo Soini vuonna 2009)
”Lissabonin sopimus on ihan butrosbutroskalia, ei siitä suomalainen mitään ymmärrä.” (Timo Soini vuonna 2009)
”Helsinki on erittäin turvallinen – ei tietenkään tarvitse mennä tyrkyttämään itseään pimeällä johonkin pusikoihin.” (Paavo Lipponen vuonna 2005)
”Ei ole sukua, mutta sillehän minä en sattumalta voi mitään, että hän on vaimoni sisar.” (Kauko Juhantalo kaavoituspäällikön jääviydestä vuonna 2005)
”Kun annetaan vähän rentouttavaa, esimerkiksi otetaan pieni huikka ja lähdetään liikenteeseen, autoilija on paljon parempi liikenteessä esimerkiksi tämmöisissä kaupungeissa kuin Helsinki.” (Pertti ”Veltto” Virtanen vuonna 2007)
”Koen olevani siilinjärveläinen.” (Espoossa asuvan Jyrki Kataisen peruste nostaa eduskunnan kulukorvausta vuonna 2009)
”Joku linja pitää olla, vaikka se olisi vähän huonompikin.” (Hannes Manninen vuonna 2007)
”Tunsin ikään kuin tulleeni raiskatuksi.” (Kimmo Kiljunen asuntomurrostaan vuonna 2008)"
EX-työkkäri taitaa olla siilenjärven matikkaneroja käteisen kanssa eipä ihme et kusessa ollaan.
- Anonyymi
"Meitä ylläpitää se yhteisöllisyys, ei yksinpärjäävien rimpuilu."
Näin se menee.
Extyökkärin maailmakatsomus ei pidä työntekijöitä minään. Ne ovat hänen mielestä halveksittavia tolloja, loisia.
Paradoksi: Koronaviruksen ongelman edetessä maailmanpelastajaomistajat ovat vaatimassa pienen kriisin tullessa heti työläisen kukkaron keventämistä kun he, jopa miljardiomistajat, olisivat puilla paljailla.
Työväenluokan tulee yhtenäistyä. Se on ensimmäinen ehto. Omistajille tulee olla sama laki kuin työläisille. Heidän on kannettava vastuunsa yhteiskunnalle. Yhteiskunta kasvattaa heille työntekijät. Työntekijät tuottavat heille rikkaudet.
Jos työntekijän tulee tulla toimeen 2000 euron bruttopalkalla niin omistajien tulee tulla toimeen 5000 -10 000 euron kuukausipalkalla. Kriisitilanteessa omistajien yhteisöllisyys punnitaan. Tulevatko avuksi kansalle vai ei.- Anonyymi
Ensin pitää päästä eroom sammakkosönköttäjistä ja lepakoista ja etsiä joku Rahjan Empun tapainen.
- Anonyymi
Aivan. EK-mafiosot tosiaan uskovat palkattoman orjatyön olevan se ainoa oikea tapa rikastua.
- Anonyymi
Nyt HUHUMYLLY kertoo jotain sellaista, että koska KORONAISKU alkoi KIINA-VALTIO rs:stä, niin ihan kuvioihin sopii täysin se kuvio, että KYLLÄ hyvin suudella todennäköisyydellä tämä KORONA rs oli USA NATO rs:n isku KIINA ja IRAN rs:n valtioita vastaan.
Kun nyt Pastori ExTyökkäri ja Vastaavat ovat sitä mieltä, että KORONAISKU rs:n aiheuttajia olivat niin sanotut KOMULOISET, niin olisiko nyt se kuvio liikaa pyydetty, jos kysyy jotain sellaista, että MIKSI Komuloiset olisivat voineet lähteä kehittelemään tätä KORONA rs:ää. Jos nyt se ARVAUS ja KUVIO pitää paikkansa, että USA NATO rs kehittelivät KORANA rs:n avulla kovan KOSTOISKU rs:n niitä paljon puhuttuja KOMULOISET rs:ää vastaan, niin voisimmeko me KOMUT ja SOSSUT nyt kysyä jotain sellaista, että mikä meni niin pahasti pieleen kuin nyt tapahtui tässä USA NATO isku rs:ssä, kun tuntui kaikki leviävän käsiin ja nyt jopa vielä HYVÄ LÄNSI rs:ssä.
Me voimme nyt todeta ainakin sen asian, että KORONAISKU ei jäänyt vain ja ainoastaan PAHA ITÄ rs:ää koskevaksi vaan levisi ilmeisesti jopa todella voimalla koskemaan nyt myös HYVÄ LÄNSI rs:ää. Anonyymi kirjoitti:
Aivan. EK-mafiosot tosiaan uskovat palkattoman orjatyön olevan se ainoa oikea tapa rikastua.
Tuosta näet miten metsässä nuo ay mafiosot ovat.
Kun kyse on opikeasta ja vaativasta työtä niin yksikään yrittäjä ei jätä sellaista työtä sellaisen harteille johon ei voi luottaa ja palkattoman orjatyön tekijät ovat niitä. Siis jonkun tollon ay pöljän mielessä koska oikeastihan niitä ei ole missään tuottavassa työssä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tuosta näet miten metsässä nuo ay mafiosot ovat.
Kun kyse on opikeasta ja vaativasta työtä niin yksikään yrittäjä ei jätä sellaista työtä sellaisen harteille johon ei voi luottaa ja palkattoman orjatyön tekijät ovat niitä. Siis jonkun tollon ay pöljän mielessä koska oikeastihan niitä ei ole missään tuottavassa työssä!Aivan. Täysin pöljiä koko EK-mafiosojen sakki! Hyvää ei saa halvalla eikä ainakaan ilmaiseksi. Sen nyt ymmärtää jokainen, mutta kun se kapitalistinen ahneus jyllää asenteissa niin ...
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Täysin pöljiä koko EK-mafiosojen sakki! Hyvää ei saa halvalla eikä ainakaan ilmaiseksi. Sen nyt ymmärtää jokainen, mutta kun se kapitalistinen ahneus jyllää asenteissa niin ...
On todella pöljää järjestää kaltaisillesi tolloille töitä tai edes työttömyyskorvauksia.
Olettehan te kaiketi niin fiksuja jotta työpaikan luotte itsellenne eli alatte jonkin sortin yrittäjiksi!- Anonyymi
En tunne ihmisiä, jotka haluaisivat "maata kotosohvalla" tekemättä mitään? Tuollaisia ihmisiä ei ole olemassa. Jos on ovat sairaita. Yrittäjä aloittaa yritystoiminnan usein siksi, että "saa sitten loikolla 45 vuotiaana laiskana ja rikkaana palmujen alla. Ihminen on tällainen. Sekä työntekijä, että yrittäjä. Kumpikin unelmoi.
Ihminen on selliainen. Kuka unelmoi mistäkin. Kiinalaiset eivät keksineet mitään "comukoronaa", se on tyhmän ihmisen puhetta. Kiinassa on tosin paljon ihmisiä ja ihmismassassa syntyy paljon tauteja. Tuhkarokko tarvitsee 7000 ihmisen populaation, jotta syntyisi tarttuva tauti jne. Tämä Korona on lintuinfluenssa. Se tarttuu lepakoista kissoihin ja koiriin (nisäkkäisiin) ja siitä ihmisiin. Sitä ei tarvitse keksiä. Tämä virus on ollut seuranamme jo miljoonia vuosia.
Espanjan tauti ei lähtenyt Espanjasta vaan USA:sta. Sen nimeksi tuli espanjantauti, koska Espanja oli "Ei sotaa käyvä maa", jossa tämä tauti kehittyi pahaksi bandemiaksi.
Kun ihminen ei jaksa lukea kirjoja ei historiaa, alkaa asioitten vääristely. Tällä palstalla joku tällainen Extyökkäri saa paljon pahaa aikaiseksi. Hänen päänkopassaan tuotetut höpötykset jatkavat elämää kuin nämä virukset. Jotkut hölmöt vielä uskovat, mitä täällä kirjoitetaan.
Ei kannata! - Anonyymi
Luultavasti Suomessa tulee tapahtumaan aina näin, ahneus on edennyt isänmaatakin pidemmälle.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1316977 Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti Suomessa tulee tapahtumaan aina näin, ahneus on edennyt isänmaatakin pidemmälle.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1316977Ei ahneus koska pahinta se on kommunismissa ja sitä on julkisesti aika vähän vaijkka sitä vielä liilee vasemmiston päässä piilossa.
Suurin iongelmahan on laiskuus ja saamattomuus johon taas ay mafia oikein kehottaa koska on jättänyt vaatimistaan sokpoimuksista joita pitäisi noudattaa yhden tärkeän lauseen pois. Se lause on: Palkka pitää jokaisen joka päivä ansaita työllään ja sen tuloksella!
Kun tuo sinne lisätään ja palkat suhteutetaan tuohon, niin homma alkaa korjaantumaan!
- Anonyymi
Extyöloisen narsismin syvin olemus tulikin selväksi avauksessa!
Sääli on sairautta, mutta kuitenkin oksettaa tuollainen itserakkaus ...Olisit ottanut opiksi niin sairautesikin voisi parantua ja alkaisit nähdä reaalia maailmaa!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Olisit ottanut opiksi niin sairautesikin voisi parantua ja alkaisit nähdä reaalia maailmaa!
Itserakkaallakin on yleensä paskainen loppu. Joko yskittää ...?
Persuismi on keksinyt, että Kiinan kommunistit ovat tarkoituksella kehittäneet ja päästäneet viruksen maailmalle. Mamu-kortti ei enää vedä. Siksi uusi valhe.
Nimmari Extyökkkäri esiintyy kuten kunnon kapitalistin tuleekin esiintyä. He olisivat ihmiskunnan hyväntekijöitä ja palkkatyöläiset loisia, kuten hän heitä jatkuvasti nimittelee, tietty kuluerä, joka rasittaa heidän voittojaan.
Hän tuo käytännössä kristillisen lopunajan jälkeisen maailman maan päälle. Rikkaat eli synnittömät Jeesuksen uskovat ovat herrakansaa ja muut kiehuvassa pikipadassa keitettäviä loisia.On se kummaa Partacusi kun et osaa lukea, et osaa ymmärtää, vaan jatkat samaa komuliturgiaa jo sadatta vuotta.
Ei ihmisen tarvitse olla minkään uskonnon, ei poliittisenkaan, orja mutta lienee mahdotonta kaltaisesi komuloisen ymmärtää itse ajattelevaa, omin toimin toimeen tulevaa ihmistä! Nyt olet yhden tavannut, ainakin näin viestien välityksellä!
Siinä mitä kirjoitan, ei ole mitään tekemistä sen enempää yhdelläkään persulla ei edes Marx luikurilla, joka koko ikänsä eli pummina. Kirjoitan siitä miltä mikäkin näyttää kun sitä katsoo selvin päin.
Kapitalisteista en tiedä, yhtäkään en tunne enkä usko sinunkaan monia henkilökohtaisesti tuntevan, vaan kuvittelet tietäväsi mitä he tekevät ja ajattelevat. Olet väärässä!
Yrittäjät yrityksineen ovat se selkäranka, jonka varassa yhteiskuntamme elää vaikka se sinua riipookin mutta muuta et kykene edes väittämään.
Taidat olla kova urheilija kun koko ajan vain kirjoitat voitoistasi. Yritykset tuottavat tulosta, toivon mukaan positiivista mutta muukin mahdollisuus on ja se ei hyvää lupaa yhdellekään työntekijälle, koska silloin joutuu piakkoin hakemaan uuden työpaikan.
Olenko minä kapitalisti? Paljonko arvelet kapitaalini määräksi? Paljonko sinun kapitalistillasi pitää sitä olla ollakseen kapitalisti? Muistaakseni olen kysynyt aiemminkin mutten muista saaneeni vastausta. Nykyään kapitalismi on vain talousmuoto, joka suo mahdollisuuden hyvinvointiin ilman, että tarvitsee alkaa kapitalistiksi eli lähinnä miljonääriksi euroilla laskettuna.
Sinä voit halutessasi elää kristillistä lopun aikaasi mutta minä suositan siirtymistä tähän päivään, unohtamaan 1800 luvun ja maailmanlopun enteet. Silloin sinäkin Partacusi pääset normaalin elämän makuun ilman isompia huolia, jos vaan vielä kykenet osoittamaan olevasi tuottoisa työmies!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
On se kummaa Partacusi kun et osaa lukea, et osaa ymmärtää, vaan jatkat samaa komuliturgiaa jo sadatta vuotta.
Ei ihmisen tarvitse olla minkään uskonnon, ei poliittisenkaan, orja mutta lienee mahdotonta kaltaisesi komuloisen ymmärtää itse ajattelevaa, omin toimin toimeen tulevaa ihmistä! Nyt olet yhden tavannut, ainakin näin viestien välityksellä!
Siinä mitä kirjoitan, ei ole mitään tekemistä sen enempää yhdelläkään persulla ei edes Marx luikurilla, joka koko ikänsä eli pummina. Kirjoitan siitä miltä mikäkin näyttää kun sitä katsoo selvin päin.
Kapitalisteista en tiedä, yhtäkään en tunne enkä usko sinunkaan monia henkilökohtaisesti tuntevan, vaan kuvittelet tietäväsi mitä he tekevät ja ajattelevat. Olet väärässä!
Yrittäjät yrityksineen ovat se selkäranka, jonka varassa yhteiskuntamme elää vaikka se sinua riipookin mutta muuta et kykene edes väittämään.
Taidat olla kova urheilija kun koko ajan vain kirjoitat voitoistasi. Yritykset tuottavat tulosta, toivon mukaan positiivista mutta muukin mahdollisuus on ja se ei hyvää lupaa yhdellekään työntekijälle, koska silloin joutuu piakkoin hakemaan uuden työpaikan.
Olenko minä kapitalisti? Paljonko arvelet kapitaalini määräksi? Paljonko sinun kapitalistillasi pitää sitä olla ollakseen kapitalisti? Muistaakseni olen kysynyt aiemminkin mutten muista saaneeni vastausta. Nykyään kapitalismi on vain talousmuoto, joka suo mahdollisuuden hyvinvointiin ilman, että tarvitsee alkaa kapitalistiksi eli lähinnä miljonääriksi euroilla laskettuna.
Sinä voit halutessasi elää kristillistä lopun aikaasi mutta minä suositan siirtymistä tähän päivään, unohtamaan 1800 luvun ja maailmanlopun enteet. Silloin sinäkin Partacusi pääset normaalin elämän makuun ilman isompia huolia, jos vaan vielä kykenet osoittamaan olevasi tuottoisa työmies!Extalkkari karauttaa typiin hakemaan mirtatzäpinää.
https://hs.mediadelivery.fi/img/468/db4b72785e244edb902e7691bbd7b040.jpg - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
On se kummaa Partacusi kun et osaa lukea, et osaa ymmärtää, vaan jatkat samaa komuliturgiaa jo sadatta vuotta.
Sinä voit halutessasi elää kristillistä lopun aikaasi mutta minä suositan siirtymistä tähän päivään, unohtamaan 1800 luvun ja maailmanlopun enteet. Silloin sinäkin Partacusi pääset normaalin elämän makuun ilman isompia huolia, jos vaan vielä kykenet osoittamaan olevasi tuottoisa työmies!Yritän yrtitän ja yritän, mutta jospa siihen saisi jotain yritystukea...........
Anonyymi kirjoitti:
Yritän yrtitän ja yritän, mutta jospa siihen saisi jotain yritystukea...........
Pitää olla hyvä yritysidea jonka osaat myydä jollekin tukea tarjoavalle. Muutoin lienee turhaa odotella tukiaisia koska niitä annetaan vain jos on hyväksyttävä syy.
Itse olin yrittäjänä yli 30 vuotta ilman sentinkään avustuksia eli hyvä idea tuo sitä setelien kahinaa ihan itsekin.
Hyva liikeidea/yritysidea taas vaatii jotta korvien välissä on muutakin kuin yhden täällä esiinyvät korvien välissä eli räkää. Ne harmaat joita se Maigrekin mainostaa ovat tarpeen! Sinulta puuttunevat tuosta verbaaliulosteestasi päätellen.- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sinä voit halutessasi elää kristillistä lopun aikaasi mutta minä suositan siirtymistä tähän päivään, unohtamaan 1800 luvun ja maailmanlopun enteet. Silloin sinäkin Partacusi pääset normaalin elämän makuun ilman isompia huolia, jos vaan vielä kykenet osoittamaan olevasi tuottoisa työmies!Minä sanoisin, että päinvastoin. Sinä Extyökkäri olet jäänyt ahdinkoon 1800-luvulle. Et ole ymmärtänyt sitä aikaa, et tätä aikaa.
Et ymärrä yritämisestä mitää. On mahdollista,että et ole koskaan edes yrittänyt. Niin virheellinen on käsityksesi.
Yrittäjä toimii sen hetkisen tiedon perusteella. Joku rakennusalan yritys 1980-luvulla perusti yrityksen parhaaseen skenaarioon perustuen. Näkymät olivat todella hyvä. Sitten hajosi Neuvostoliito. Rakennusalan sopimukset ovat pitkiä, puoli vuotta voi olla lyhyt. Lama tuli nopeasti ja kukaan ei ehtinyt muuttaa tilannettaan.
Jo seuraavaan urakkaan mennessä loppui työt ja jäljellä oli vain lainat, joihin ei ollut rahaa varattu. Moni yrittäjä jäi siksi konkurssiin, että ei saanut sopimistaan urakoista maksuja.
Tämä Extyökkäri ei todennäköisesti ole koskaan ollut yrittäjä. Puhuu silkkaa pötyä. Sama pätee tähäm päivään. Vaikka miten hieno idea sinulla on ollut, mutta törmäät tähän Koronaan, ei sinulla ole enää mahdollisuuksia. Peli on menetetty.
Tällaiset puoskarit kuin Extyökkäri on kaiken yritystoiminnan esteenä.
Haluan että Suomeen nousee rehellinen ja osaava yrittäjä. Ei tuollaiset "komulointipaskanpuhujat"
Minusta on olemassa vain hyvät työntekijät ja hyvä yritys. Muu puhe on silkkaa huiputusta.
Koittakaa jo ymmärtää, että menestyvän yrityksen tekijät ovat ne jotka rakentavat yrityksen imagon ja menestyksen. Ei yksin yrittäjä.
Miten Suomeen on päässyt muodostumaan näin helppoheikkien tunnelma?
Olen ollut alalla jo 35 vuotta, tiedän mistä puhun. Minulle menestys on yhtä kuin ne työntekijät jotka minulla on!!!! Anonyymi kirjoitti:
Minä sanoisin, että päinvastoin. Sinä Extyökkäri olet jäänyt ahdinkoon 1800-luvulle. Et ole ymmärtänyt sitä aikaa, et tätä aikaa.
Et ymärrä yritämisestä mitää. On mahdollista,että et ole koskaan edes yrittänyt. Niin virheellinen on käsityksesi.
Yrittäjä toimii sen hetkisen tiedon perusteella. Joku rakennusalan yritys 1980-luvulla perusti yrityksen parhaaseen skenaarioon perustuen. Näkymät olivat todella hyvä. Sitten hajosi Neuvostoliito. Rakennusalan sopimukset ovat pitkiä, puoli vuotta voi olla lyhyt. Lama tuli nopeasti ja kukaan ei ehtinyt muuttaa tilannettaan.
Jo seuraavaan urakkaan mennessä loppui työt ja jäljellä oli vain lainat, joihin ei ollut rahaa varattu. Moni yrittäjä jäi siksi konkurssiin, että ei saanut sopimistaan urakoista maksuja.
Tämä Extyökkäri ei todennäköisesti ole koskaan ollut yrittäjä. Puhuu silkkaa pötyä. Sama pätee tähäm päivään. Vaikka miten hieno idea sinulla on ollut, mutta törmäät tähän Koronaan, ei sinulla ole enää mahdollisuuksia. Peli on menetetty.
Haluan että Suomeen nousee rehellinen ja osaava yrittäjä. Ei tuollaiset "komulointipaskanpuhujat"
Minusta on olemassa vain hyvät työntekijät ja hyvä yritys. Muu puhe on silkkaa huiputusta.
Koittakaa jo ymmärtää, että menestyvän yrityksen tekijät ovat ne jotka rakentavat yrityksen imagon ja menestyksen. Ei yksin yrittäjä.
Olen ollut alalla jo 35 vuotta, tiedän mistä puhun. Minulle menestys on yhtä kuin ne työntekijät jotka minulla on!!!!Minäkö en ymmärrä tätä aikaa? Paremmin ainakin kuin ay mafiosot! Jos nuo mafiosot ymmärtäisivät niin ei olisi satoja tuhansia työttömiä!
Kyllä yritys -90 luvun lamasta selvisi jos oli älliä, minunkin yritykseni selvisi vaikka hieman piti tiukentaa vyötä. Siinä vaan pitää yrityksessä olla sen verran fiksu, ettei ylivelkaannu. Silloin kun ei kestä niitä talouden kuoppia joita aina ajoittain tulee.
Komuloisena sinä tietysti samaistat kaikki samanlaisiksi pötypuheen pitäjiksi. On kuitenkin ihan oikeita suomalaisia, joilla on varaa olla reaalimaailmassa ja jättää komuloiset pravdoineen oman onnensa nojaan.
Nyt olen myynyt yritykseni ja rahat on sijoitettu kohtuullisella tuotolla. Niiden tuottoa saa nauttia eläkkeen lisänä laillisesti!
Valmistavassa yrityksessä työntekijät ja silloinkin vain harvat heistä kuten huolto toimivat asiakkaiden kanssa. Kyllä se on se osa yritystä joka innovoi ja joka suunnittelee ne tuotteet ja sen miten ne tullaan valmistamaan joka sen kuvan yrityksestä luo.
Olet siis ollut helppoheikkinä 35 vuotta joten ei ole ihme ettei oikein ole syntynyt kuvaa yritysmaailmasta!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minäkö en ymmärrä tätä aikaa? Paremmin ainakin kuin ay mafiosot! Jos nuo mafiosot ymmärtäisivät niin ei olisi satoja tuhansia työttömiä!
Kyllä yritys -90 luvun lamasta selvisi jos oli älliä, minunkin yritykseni selvisi vaikka hieman piti tiukentaa vyötä. Siinä vaan pitää yrityksessä olla sen verran fiksu, ettei ylivelkaannu. Silloin kun ei kestä niitä talouden kuoppia joita aina ajoittain tulee.
Komuloisena sinä tietysti samaistat kaikki samanlaisiksi pötypuheen pitäjiksi. On kuitenkin ihan oikeita suomalaisia, joilla on varaa olla reaalimaailmassa ja jättää komuloiset pravdoineen oman onnensa nojaan.
Nyt olen myynyt yritykseni ja rahat on sijoitettu kohtuullisella tuotolla. Niiden tuottoa saa nauttia eläkkeen lisänä laillisesti!
Valmistavassa yrityksessä työntekijät ja silloinkin vain harvat heistä kuten huolto toimivat asiakkaiden kanssa. Kyllä se on se osa yritystä joka innovoi ja joka suunnittelee ne tuotteet ja sen miten ne tullaan valmistamaan joka sen kuvan yrityksestä luo.
Olet siis ollut helppoheikkinä 35 vuotta joten ei ole ihme ettei oikein ole syntynyt kuvaa yritysmaailmasta!Tässä yksi tymyyden ylistys puhuu. Voi voi. En usko että on koskaan ollut yrittäjä. 1990-luvulla oli esim. rakennsualan yrittäjiä joiden laskutus tuli kotiin viiveellä. Kului jopa 6 kuukautta ennen kuin maksut saatiin. Olin itse yrittäjä silloin. Kaikki oli hyvin vielä pari kuukautta ennen loppua, mutta sitten tuli täysstoppi.
Rahat jäi saamatta, koska maksaja oli mennyt konkurssiin. Miten sen olisi voinut "hienosti" ennakoida? Pienyrittäjällä on koko omaisuus pelissä. Älkää nyt täällä höpöttäkö muusta.
Minä en nähnyt mitään Ay-mafiaa??? Minä en nähnyt mitään syytä siihen, että Ay olisi ollut syyllinen?? Kuka tällaista höpöttää?
Kyllä se rahoitusongelma joka talouden pysäytti. Tuollainen höpötys Ay-liikkeen syyllisyydestä on typeryyden huippu.
Rahat loppui ja sillä sipuli. Pankit eivät uskoneet yrittäjään. Minulla oli hyviä työntekijöitä ja kävi sääliksi, että piti heille antaa lopputili. Älkäää nyt jumalauta täällä enää höpöttäkö mitään paskaa enää. Tuokin "Extyökkäri" ei ole mikään yrittäjä. Ei ole ikinä ollut.
Puhuu silkkaa sylkeä. minä olen aina pärjännyt hyvin omien työntekijöisen kanssa, eikä syy kriisiin ole ollut heissä. Mitä helvettiä on edes väittää muutä?
Raha silloin loppui kuin sienään. Ei ole olemassa jotain "ideaa yrittämiseen", sellainen on pötypuhetta. 99% Suomen yrittäjistä on ihan tavallisella alalla, kahvila, ravintola, autoala, rakennus, palvelu jne.
Jos on joku "idea", se kyllä maksaa alkuvaiheessa todella paljon. niistä yrittäjistä, jotka alkavat tuolla "idealla", loppuu toiminta ensimmäiseen vuoteen, koska ei ole rahoitusta. Jokunen onnistuu, mutta vain pieni promille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä yksi tymyyden ylistys puhuu. Voi voi. En usko että on koskaan ollut yrittäjä. 1990-luvulla oli esim. rakennsualan yrittäjiä joiden laskutus tuli kotiin viiveellä. Kului jopa 6 kuukautta ennen kuin maksut saatiin. Olin itse yrittäjä silloin. Kaikki oli hyvin vielä pari kuukautta ennen loppua, mutta sitten tuli täysstoppi.
Rahat jäi saamatta, koska maksaja oli mennyt konkurssiin. Miten sen olisi voinut "hienosti" ennakoida? Pienyrittäjällä on koko omaisuus pelissä. Älkää nyt täällä höpöttäkö muusta.
Minä en nähnyt mitään Ay-mafiaa??? Minä en nähnyt mitään syytä siihen, että Ay olisi ollut syyllinen?? Kuka tällaista höpöttää?
Kyllä se rahoitusongelma joka talouden pysäytti. Tuollainen höpötys Ay-liikkeen syyllisyydestä on typeryyden huippu.
Rahat loppui ja sillä sipuli. Pankit eivät uskoneet yrittäjään. Minulla oli hyviä työntekijöitä ja kävi sääliksi, että piti heille antaa lopputili. Älkäää nyt jumalauta täällä enää höpöttäkö mitään paskaa enää. Tuokin "Extyökkäri" ei ole mikään yrittäjä. Ei ole ikinä ollut.
Puhuu silkkaa sylkeä. minä olen aina pärjännyt hyvin omien työntekijöisen kanssa, eikä syy kriisiin ole ollut heissä. Mitä helvettiä on edes väittää muutä?
Raha silloin loppui kuin sienään. Ei ole olemassa jotain "ideaa yrittämiseen", sellainen on pötypuhetta. 99% Suomen yrittäjistä on ihan tavallisella alalla, kahvila, ravintola, autoala, rakennus, palvelu jne.
Jos on joku "idea", se kyllä maksaa alkuvaiheessa todella paljon. niistä yrittäjistä, jotka alkavat tuolla "idealla", loppuu toiminta ensimmäiseen vuoteen, koska ei ole rahoitusta. Jokunen onnistuu, mutta vain pieni promille.Ja sinne hävis ex-kokkeli kuin käteinen europpaan, aivan fantastista.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä yksi tymyyden ylistys puhuu. Voi voi. En usko että on koskaan ollut yrittäjä. 1990-luvulla oli esim. rakennsualan yrittäjiä joiden laskutus tuli kotiin viiveellä. Kului jopa 6 kuukautta ennen kuin maksut saatiin. Olin itse yrittäjä silloin. Kaikki oli hyvin vielä pari kuukautta ennen loppua, mutta sitten tuli täysstoppi.
Jos on joku "idea", se kyllä maksaa alkuvaiheessa todella paljon. niistä yrittäjistä, jotka alkavat tuolla "idealla", loppuu toiminta ensimmäiseen vuoteen, koska ei ole rahoitusta. Jokunen onnistuu, mutta vain pieni promille.Olin todella yrittäjänä yli 30 vuotta, myin yritykseni tultuani eläkeikään koska en halunnut enää olla sen toiminnasta vastuussa ja siitä sai lisäksi mukavasti rahaa eläkepäivien ratoksi.
Yritys lähti todella käyntiin idean pohjalta, jota alkuun yrittäjä kaverini kanssa työstimme markkinoiti kuntoon. Omilla rahoilla se käyntiin lähti koska olimme molemmat muualla työssä ja kehittelyyn käytimme iltoja ja viikonloppuja. Siihen ei rahaa tarvitta miljoonia vaan järkeä ja kestänyyttä jottei lannistu liian aikaisin. Mainitsemasi alat olivat osin asiakkaitamme, markkinointimme tapahtui pääosin yrityksille niin isoille kuin pienemmillekin.
Kyllä ay mafiasta alvariinsa saa kuulla, kun ne mafiosot kuvittelevat jotain osaavansa mutta käytäntö on osoittanut vain yhden taidon heille kuukuvan, työttömien määrän kasvattamisen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sanoisin, että päinvastoin. Sinä Extyökkäri olet jäänyt ahdinkoon 1800-luvulle. Et ole ymmärtänyt sitä aikaa, et tätä aikaa.
Olen ollut alalla jo 35 vuotta, tiedän mistä puhun. Minulle menestys on yhtä kuin ne työntekijät jotka minulla on!!!!Miten toimiikaan Suomessa toimiva vaikkapa jenkkieläkemummojen omistama yritys OY? Ovatko nämä omistajat täällä keuhkoamassa extyökkärin tyyliin vai hoitaako homman firmaan palkatut työntekijät(firman yrittäjät?), tuo extyökkärin mielestä firman turha kuluerä? Toki yhtiökokous voi päättää kaikenlaisia toimia, jopa yrityksensä lakkauttamisesta, riippumatta siitä mitä mieltä "yrittäjät" ovat.
Anonyymi kirjoitti:
Miten toimiikaan Suomessa toimiva vaikkapa jenkkieläkemummojen omistama yritys OY? Ovatko nämä omistajat täällä keuhkoamassa extyökkärin tyyliin vai hoitaako homman firmaan palkatut työntekijät(firman yrittäjät?), tuo extyökkärin mielestä firman turha kuluerä? Toki yhtiökokous voi päättää kaikenlaisia toimia, jopa yrityksensä lakkauttamisesta, riippumatta siitä mitä mieltä "yrittäjät" ovat.
Todennäköisesti järkevällä tavalla koska jenkkieläkeläismummot haluavat tuottoa sijoitukselleen.
Yrityksen johto hoitaa asiat tai se vaihdetaan uusiin henkiklöihin. Mitä siinä on ihmettelkemistä? Vain toope voi kysyä moista! Taidat nauttia toopeudestasi vaan et kehtaa väyttää naamaasi!
Jos meillä on oy muotoinen yritys pörssissä, jolla on suuri omistajamäärä ja palkattu johto, niin ei siinä ole yrittäjiä vaan omistajia. Se on eri juttu ja on myös hallinnoltaan erilainen. Siinä yhtiökokous laatii suunnitelman eteenpäin ja yrityksen johto pyrkii siihen suuntaan toimimaan, jottei kilometritehdas ala kutsumaan.
- Anonyymi
Varmaan kahdessadas kerta sama itsekehu pienyrityksen johdosta. Vain kehno liikemies jää muutaman palkkalaisen yrittäjäksi.
Kommunisteilla ei ole mitään yrittäjyyttä vastaan. Niiden tulee vain maksaa yhteiskuntavelvoitteet valtiolle ja työehdot tessien mukaan. Sellainen raaka riisto jota suomalaiset pienyrittäjät kohdistavat ukrainalaisiin palkkatyöläisiin on kerrassaan sietämätöntä.
Huumebisnes ja muu rikollisuus on tuomittava bisnes.Jos komuloisille ei ole mitään yrittäjyyttä vastaan niin miksi ei Suuri ja Mahtava sallinut yritystoimintaa?
Se kuinka suureksi kukin yrityksensä haluaa on henkilökohtainen asia. Moni kasvattaa velkarahalla ja saa aikaan koko homman lopun. Meillä rakennettiin omalla rahoituksella ja vaikka artikkeli oli käypä tarkoitukseensa ( sitä kun tehdään ja kaupataan edelleen) niin ei yritystä tarvitse rakentaa kovinkaan suureksi, koska vain tärkeät toimet kannattaa tehdä itse ja varsinainen työ kannattaa teettää alihankintoina.
Työehdot viisas yrittäjä hoitaa itse ja jättää ay mafiosot soittelemaan lehdellä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos komuloisille ei ole mitään yrittäjyyttä vastaan niin miksi ei Suuri ja Mahtava sallinut yritystoimintaa?
Se kuinka suureksi kukin yrityksensä haluaa on henkilökohtainen asia. Moni kasvattaa velkarahalla ja saa aikaan koko homman lopun. Meillä rakennettiin omalla rahoituksella ja vaikka artikkeli oli käypä tarkoitukseensa ( sitä kun tehdään ja kaupataan edelleen) niin ei yritystä tarvitse rakentaa kovinkaan suureksi, koska vain tärkeät toimet kannattaa tehdä itse ja varsinainen työ kannattaa teettää alihankintoina.
Työehdot viisas yrittäjä hoitaa itse ja jättää ay mafiosot soittelemaan lehdellä!Aivan, mites se yrittäjä tulisi toimeen ilman sosialismia jossa sitä tuetaan, tuetaan, ja tuetaan...Mutta EX-öykkörin virma se tuottaa valoa pimeeän pirttiin...........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, mites se yrittäjä tulisi toimeen ilman sosialismia jossa sitä tuetaan, tuetaan, ja tuetaan...Mutta EX-öykkörin virma se tuottaa valoa pimeeän pirttiin...........
Oletko sinä tuo EX-öykkäri vai kuka hän/se on?
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, mites se yrittäjä tulisi toimeen ilman sosialismia jossa sitä tuetaan, tuetaan, ja tuetaan...Mutta EX-öykkörin virma se tuottaa valoa pimeeän pirttiin...........
Mainiosti jos osaa hoitaa hommansa. Olen siihen itse aikoinaan perehtynyt ja yritykseni toimi ilman tukia yli 30 vuotta. Nytkin suurin komucoronatukien tarvehan on poeräisin sosialismin ja kommunismin aikaansaannoksesta kun eivät osaa tai halua hoitaa asioitaan kunnolla.
Minun firmani ei aikoinaan tuottanut valoa pirttiin mutta muutoin hyödytti niitä jotka sen valitsivat.
- Anonyymi
Ex-möykkäri vahvistaa Kokoomuksen somea kun se näyttää olevan kiipelissä.
- Anonyymi
Miksi sinä sellaista teet?
- Anonyymi
Joko loputkin kompurat on viety kaatopaikalle, tiedättekö !!!
- Anonyymi
Nyt ainakin eräs Katunarri ja Kulkuri on todella sitä mieltä, että Pastori ExTyökkäri ja ONNIJUMALISET ja myös Toveri Don PartaCusi ja ONNIUSKOVAISET rs eivät voi olla ainakaan SOSIAALIDEMOKRAATTINEN PUOLUE rs:n tukijoita, mutta ehkä kuitenkin Don PartaCusi ja Pastori ExTyökkäri ja Vastaavat ovat taas todella takuuvarmasti sellaisen yhteisön kuin nyt LIBERAALIDEMOKRAATTINEN PUOLUE rs:n tukijoita ja totisesti vannoutunutta kannattajayhteisön jäsenistöä rs. Onhan nyt se kuvio täysin selvä asia, että Pastori ExTyökkäri ja Don PartaCusi ja ONNELLISET kuuluvat tasan tarkkaan TALOUSLIBERALISMI rs:n edistyksen AATERITARIT-yhteisöön. Jos nyt on totta se kuvio, että ONNELLISET ovat myös sellaisten Aateryppäät rs:n tukijoita kuin RACSISMUS ET FACSISMUS ja STALINISMUS ET LENINISMUS rs:n saarnaajakuntaa, niin se kuvio ei todellakaan voi pitää paikkaansa, että molemmat tukevat ja kannattavat LENINILÄINEN MATERIALISTINEN FILOSOFIA rs:ää, vaikka voimme todeta ihan kulman takana KANNUTUS todella voipi olla jopa todella tulista ja karua. Nyt ONNELLISET todella voivat ehkä kannattaa Suhteellisuusteori ja AIKA-AVARUUS sekä Neliulotteinen GEOMETRIA sekä vielä A)HENKI-KÄSITE sekä B)N-ulotteinen LUONTOAVARUUS ja N-ulotteinen Kategoria- eli LAATUAVARUUS rs:ää.
PS Nyt haluan vielä lopuksi sanoa sen kuvion, että Me KOMUT ja SOSSUT kannatamme Materialistinen FILOSOFIA ja HISTORIA DN rs:ää siis Materialistinen FILOSOFIA ja SOSIOLOGIA DN eli toisin sanoin DIALECTICA NATURALIS DN rs:ää.
PS Kysyisin vielä sitä asiaa, että mitä kaikkea Te ONNELLISET harrastatte ja tuette. Oletteko Te ONNELLISET todella SALATIETO APN rs:n tukijoita siis HENKITIETÄJÄT-yhteisön sanan saattajia ja myös julistajia? - Anonyymi
Edellä olevassa litaniassa esitettiin toistakymmentä erllaista ideologiaa, Minkään sisältöä ei kuitenkaan esitetty. Natsit, porvarit, demarit ja kommunistit samassa läjässä
Vihreiden aatemaailmasta ei mitään.Tuo katunarri sekopää ei ole koskaan yhtäkään ajatusta kyennyt esittämään selvästi vaan tuota samaa sekamelaskaa hän jatkaa vuodesta toiseen.
Yksi hänen suosikeistaan on vuosia ollut yhdistää ruotsaalainen sana kommun eli kunta kommunismiin eli kuntakainen on hänen mielestään sama kuin kommunisti tai hieman tuohon tyyliin.
Voimme vain toivoa jotta valo syttyy hänen vintilleen ennen kuin se lopullisesti sammuu!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379