Minulla on tullut sellainen ongelma, etten laukea rakastellessamme vaimoni kanssa. Seksi on muutoin hyvää... Suuseksiä puolin ja toisin. Vaimoni saa kyllä joka kerta, mutta minulla ei. Tuntuu mahdottoman hyvältä ja tuntuu että orgasmi on tulossa, mutta ei. Se jää kesken. Jää fiilis, että jotain jää puuttumaan. Sitten jossain vaiheessa alkaa peniksen varteen sattumaan ja se on pitkään kipeänä ja aivan punaisena. Kitka aheuttaa.
Kun en saa yhdynnässä, menee hommasta (ainakin vaimoltani) maku koko hommaan ja hän alkaa kovin ottein käsin hoitamaan homman loppuun. Se vain pahentaa asiaa.
Olen yrittänyt hienovaraisesti jutella vaimolleni. Erektio-ongelmia minulla ei ole koskaan ollut, päinvastoin. On kuin "tinasotilas", aina terhakkaasti pystyssä.
Olen itse analysoinut, että syy taitaa olla psykologinen. Olen 50 v. ja koko ajan enemmän ja enemmän kaipaan läheisyyttä, kosketusta, keskusteluja, romantiikkaa. Pikapanot ei onnistun enää.
Joskus käynyt ajatus... mutta en halua vieraisiinkaan mennä. Niin, sitten kun ei onnistu vaimon kanssa, niin vuorossa on "omin käsin onneen - sessio" myöhemmin suihkussa.
En saa orgasmia
Anonyymi
2
240
Vastaukset
Itselläni sama ongelma en laukea yhdynnässä enkä kun tyttöystävä ottaa suihin.fleslightilla laukea nopeasti.
- Anonyymi
Jättää tollaset pilipali lelut pois mikään ihme jos ei mälli lennä naisen kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847132Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277079Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176205Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635225Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193485Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400