Välillä ulisee hiekkalaatikolla virtsatessaan

Anonyymi

Mulla on 15v narttukissa. Välillä ulisee hiekkalaatikolla virtsatessa mutta ei läheskään aina. Ehkä kerran pari viikossa. Onko syytä huoleen? Jotenkin luulis että jos ois ongelmaa niin ulisis aina laatikolla. Vai onko sit hiekka hänestä epäpuhdasta vaikka usein vaihdan hiekat. Virtsa ei ole tummaa tai veristä tms

9

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parasta kun tilaa ajan eläinlääkäriin, syynä on todennäköisesti virtsatietulehdus tai virtsakivet, eikä ne parane hiekkaa vaihtamalla

• Anonyymi

Käytä eläinlääkärissä pissanäytteellä, selviää onko tulehdus.Itse olisin vienyt ekasta kerrasta, se on kissan etu.
      Vain eläinlääkäri voi auttaa kissaa, on julmaa antaa sen kärsiä.Kyse on silloin rääkkäyksestä, jos sairasta eläintä ei hoidateta...
      Kissat peittää kipunsa viimeiseen asti.Kipu tosi kovaa, kun ei pysty sitä enää peittämään.

• Anonyymi

Yritätkö saada täältä ilmaisen neuvon, ja säästää rahassa?
      Kissa parka kipuilee ja kärsii,kun et hoitoon viitsi viedä 😿

• Anonyymi

Niin,nopeasti tehty lopetus eläinlääkärillä on armeliaampaa, kun antaa vaan kivuissaan kärsiä.

• Anonyymi

Viitsi viedä.. Voi jeesus. Täällä saa niin asiallisia vastauksia että huh huh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikäs muu on sinun mielestä siihen syynä, että kissa jätetään viemättä lääkäriin vaikka sillä on kipuja?

Syynä usein
        - ei Viitsitä
        - säästetään rahaa..
        -odotetaan ihmeparantumista jotta Raha säästyisi
        -ei arvosteta kissaa, eikä välitetä sen kärsimyksestä
        - ei ymmärretä, että kissa on kipua tunteva eläin
        - toivotaan että joku noita/ poppamies suoli24 palstan kautta kaukoparantaisi kissan, jotta säästyttäisiin eläinlääkärikuluilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olis minun kissa.Olisin vienyt eläinlääkäriin sinä päivänä kun ekakerran oireet näky.En kyselis täällä , vaan olisin jo hoidattanut eläinlääkärillä.Ei tarvis kissan kipuineen sinnitellä.

Harmi kissalle, että on omistajalla joka ei kyennyt viemään, ja kissan kärsimys jatkuu vaan.
        Tarkkana pitäs kissanpentujen myyjien olla, että kenen matkaan pentuja antaa.Vaöitettavasti heilläkin usein pennuttamisen syynä vain raha, eikä se ole pentujen etu.Kaikki ei viitsi hoidattaa lääkärillä, vaikka selkeästi tarvetta olisi.Surullista kissan pitoa, kun kissat kärsii 😿

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olis minun kissa.Olisin vienyt eläinlääkäriin sinä päivänä kun ekakerran oireet näky.En kyselis täällä , vaan olisin jo hoidattanut eläinlääkärillä.Ei tarvis kissan kipuineen sinnitellä.

Harmi kissalle, että on omistajalla joka ei kyennyt viemään, ja kissan kärsimys jatkuu vaan.
        Tarkkana pitäs kissanpentujen myyjien olla, että kenen matkaan pentuja antaa.Vaöitettavasti heilläkin usein pennuttamisen syynä vain raha, eikä se ole pentujen etu.Kaikki ei viitsi hoidattaa lääkärillä, vaikka selkeästi tarvetta olisi.Surullista kissan pitoa, kun kissat kärsii 😿

usein sen pennuttamisen syynä ei ole edes raha vaan silkka välinpitämättömuýys, eli ei viitsitä leikkauttaa narttua v eikä valvoa ulkoilua vaan lasketaan pihalle menemään, ja sitten on parit pennut vuotta kohti ja pennuista yritetään päästä eroon konstilla ja toisella, usein sinne ulos heittämällä ja lahjoiksi antamalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

usein sen pennuttamisen syynä ei ole edes raha vaan silkka välinpitämättömuýys, eli ei viitsitä leikkauttaa narttua v eikä valvoa ulkoilua vaan lasketaan pihalle menemään, ja sitten on parit pennut vuotta kohti ja pennuista yritetään päästä eroon konstilla ja toisella, usein sinne ulos heittämällä ja lahjoiksi antamalla

Siksi onkin tärkeää, että kaikki pihalle tulevat kissat loukutetaan.Ja kuljetetaan löytöeläintalolle.Jo ennen kun lisääntyvät, syövät myrkytettyjä kyrsijöitä tai menehtyvät tielle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe