Mites nyt aivolumpio?

Anonyymi

Minun pelkästään kultasalkun arvo on nyt 3 000 000€ senkin pässi.
Anteeksi muille , mutta avioidiootille on vain vastattava hänen tavallaan.
Toki muut osakkeet ovat nyt aika rankasti vielä tappiolla, mutta ostan lisää.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkos tämä sitä "kasettitimantteihin" verrattavaa kullan omistamista, jossa kulta on "turvatalossa" muta sinulle näkyy kulta-omistuksesi tietokoneen ruuduilla vilistävinä numerosarjoina?

      Terveisin entinen nimimerkki "PonzipaPonzi"

      • Anonyymi

        Olen tilannut sijoituskullat kaikki kotiini ja vain vähän ehdin myydä.
        Paketteja on tullut 8kpl ja vakuutettuina kotiovelle.
        Toki ei olisi kannattanut myydä mitään, koska kullanhinta vieläkin nousee.

        Että hömpsyti hömpsy vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tilannut sijoituskullat kaikki kotiini ja vain vähän ehdin myydä.
        Paketteja on tullut 8kpl ja vakuutettuina kotiovelle.
        Toki ei olisi kannattanut myydä mitään, koska kullanhinta vieläkin nousee.

        Että hömpsyti hömpsy vaan.

        Tässä meillä on ilmiselvä MASSIPÄÄLLIKKÖ! Toivatko kullan oikein kottikärryillä vai millä?


    • Kiitokset kannustavasta viestistäsi! Vastasit juuri oikealla tavalla. Sellaista nimenomaan odotinkin!

      Sanoit kultasalkku vs. "muut" osakkeet?!? Kultaa ei oikein voi verrata osakkeisiin, vaikka voihan siihenkin sijoittaa ja toivoa arvonnousua. Yhtäkaikki, nyt tosiaan kannattaa harkita osakkeiden ostamista. Myynti onkin viime päivien kehityksen jälkeen jo auttamattoman myöhäistä. Ja kullankin arvo on jo noussut joten ostaminen ja varallisuuden siirtäminen sinne turvasatamaan on myöhäistä.

      Jäi vielä hämäämään tuo "kultasalkku". Tosiaan, jos kyseessä on vain ruudulla näkyviä numeroita ja itse kulta on ulkopuolisen tahon hallinnassa, niin älä vielä jätä päivätöitäsi. Ne rahat voivat jäädä kosteiksi uniksi.

      MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

      • Anonyymi

        "Jäi vielä hämäämään tuo "kultasalkku". Tosiaan, jos kyseessä on vain ruudulla näkyviä numeroita ja itse kulta on ulkopuolisen tahon hallinnassa, niin älä vielä jätä päivätöitäsi. Ne rahat voivat jäädä kosteiksi uniksi."

        Sinun ongelmasi on se, että olet helposti vietävissä koska et juuri koskaan tutustu kunnolla sinulle annettuun infoon. Takerrut epäolennaisuuksiin esim. "kultasalkku"jne. ja muutenkin otat tietoa vastaan vain omaan korvasyyhyysi.

        Mieti kerrankin miehekkäästi, että kerroinko kultani olevan ruudulla näkyvinä numeroina ja kulta on ulkopuolisen tahon hallinnassa? Siis ihan yksin kertaisesti voitko vastata tähän helppoon kysymykseen lähtemättä tapasi mukaan siristelemään sivuraiteille?


    • Anonyymi

      "Ennakoimattomista olosuhteista ja haasteista johtuen viivästymme jälleen siitä, mitä haluaisimme saavuttaa verkostomme ja OnePerheemme hyväksi. Kuten nyt, meidän piti poistaa tietojenkalasteluvaroitus ja toteuttaa splitti. Mutta sellaisten syiden takia, joita emme voi yksityiskohtaisesti julkaista, näitä asioita siirretään kuukaudella eteenpäin."


      TODELLA YLLÄTTÄVÄÄ - MUAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!

      • Anonyymi

        Että kyllä Coiniin voi luottaa!

        Koko yhtiö on alusta saakka ollut sekaisin kuin entinen neuvostoliitto ja alusta saakka rakennettu huijaukseksi. Miksi ihmeessä suomen "jaosto" leikki vielä, että jotain todellista olisi.

        Onnetonta touhua!!!!!

        Koskaan ei ollut mitään todellista, alkaako mennä jo jakeluun häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että kyllä Coiniin voi luottaa!

        Koko yhtiö on alusta saakka ollut sekaisin kuin entinen neuvostoliitto ja alusta saakka rakennettu huijaukseksi. Miksi ihmeessä suomen "jaosto" leikki vielä, että jotain todellista olisi.

        Onnetonta touhua!!!!!

        Koskaan ei ollut mitään todellista, alkaako mennä jo jakeluun häh?

        Ota selvää ennekuin länkytät. Pian jytisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota selvää ennekuin länkytät. Pian jytisee.

        Haaaa! Ota selvää - kortti pöydällä!!!

        Eli kansalaiset, ottakaa selvää asioista!
        Aivan!

        Otin selvää ja selvisi (jo vuosia sitten) että Onecoin on härski huijaus - hah hah hah!

        Mahtaa nyt harmittaa luusereita!


    • Ihmettelen suuresti aloittajan kertomuksia. En ole koskaan kuullut että joku kertoo omaisuuksistaan netissä. On henkilöitä kun saa kaiken selville ja suojaamattomat kertomukset "todella helpolla".

      Toiset varastaa katoltakin kuparia, luulen että kulta kiinnostaa enemmän. Ja pahinta, ne kiduttaa ja uhkaa lähiomaisiakin, parasta olle köyhä ja hiljaa.

      • Minä taas luotan aloittajan kertomukseen täysin! Itsekin julkistaisin omaisuuteni netissä kaikille jos joskus jotain voittaisin. Mutta ehkä se tulee ONECOINista joku päivä! Tietääkseni myös aloittajalla on suuri potti muhimassa ONECOINissa, tulevaisuuden maksuvaluutassa!

        Huhujen mukaan hän kotiutti kultavarantonsa muuttaakseen ONECOIN sioitukseksi!


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Minä taas luotan aloittajan kertomukseen täysin! Itsekin julkistaisin omaisuuteni netissä kaikille jos joskus jotain voittaisin. Mutta ehkä se tulee ONECOINista joku päivä! Tietääkseni myös aloittajalla on suuri potti muhimassa ONECOINissa, tulevaisuuden maksuvaluutassa!

        Huhujen mukaan hän kotiutti kultavarantonsa muuttaakseen ONECOIN sioitukseksi!

        Toiset ovat tässä nettimalmassa rikkaita ja ostelevat uusia ajopelejä muutaman vuoden välein.
        Toiset ovatkin hyvinvopia, mutta kun menevät avioon ja tule lapsia ajelevat vanhalla mädällä autolla ja pyytelevät käynnistysapuja.


    • Anonyymi

      Maksalumpio
      Taipuuhan polvi, kun aika on.

      • Anonyymi

        Vasaraako meinasit esitellä? Aivolumpioosi voi tulla metallia tilalle kun astalosi näkyy.


    • Anonyymi

      Yleensä "sijotajilla" on nikkelin puutostila, kun sijoitus ei nousekkaa.. hätäpäissään laitetaan nikkelin annostelia ohimolle ja sitten ei enään tappiot harmita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe