Em. elokuva on valmistunut 1960 ja luulen, että olen katsonut sen isäni kanssa 1960-luvun alkupuolella. Haluaisin nähdä onko ko. elokuvassa lentokonekohtaus, joka minua silloin kovasti pelotti.
Mistä saisin elokuvan Pekka ja pätkä neekereinä?
7
1263
Vastaukset
- Anonyymi
Suvakit poltti kaikki tallenteet jo vuosia sitten roviolla. Ehkä jollain rasistinatsi persulla on vielä siitä joku kopio jäljellä. Kannattaisi kysyä heiltä.
- Anonyymi
elonet.finna.fi
Pistä linkki ylös, niin löytyy apu ja tietoa useista vanhoista suomi-leffoista.
Paljon vanhoja suomalaisia elokuvia katsottavissa netissä täysin laillisesti ja ilmaiseksi. Myös tämä kyseinen filmi. Vimeoon tallennettu,
elonet.finna.fi/Record/kavi.elonet_elokuva_117452
📼- Anonyymi
Kiitos tiedosta!
Minäpä lähden heti finnaan tutkiskelemaan tarjontaa ja suora linkki on tallessa. - Anonyymi
Eipä minun kyvyillä Vimeosta mitään löytynyt :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä minun kyvyillä Vimeosta mitään löytynyt :(
Harmi, eihän sitä voi arvata, ettei kaikki osaa kaikkea netissä linkittää, jos ei voi suoraan klikata sinistä linkkiä. Itse jätän suorat linkit pois, koska S24:n botti hävittää useimmat linkit. Yhden kerran käytin melkein tunnin listaamalla pitkän listan leffoja ja hain leffojen perään imdb.comin linkit ja viesti lähti parissa minuutissa bittitaivaaseen. Turhaa työtä!
Mutta, ei hätää, yritetään uudelleen.
Eli kopioi tämä suora linkki selaimen osoiteriville:
elonet.finna.fi/Record/kavi.elonet_elokuva_117452
tulee näkyviin Pekan ja Pätkän mustavalkoinen kuva, jonka ALLA VASEMMALLA on oikealle osoittava play-nappi. Klikkaat siitä ja odotat hetken, niin pitäisi toistua kaikilla normaaliselaimilla. Voit sallia sivuston evästeet jos se niitä kysyy, leffa toistuu kyllä ilman niiden sallimistakin, mutta pääsivu ja haku ei välttämättä toimi, jos et niitä salli.
Tai sitten menet osoitteeseen:
elonet.finna.fi
ja alat sieltä valita leffoja (laita sivuston hakuun Pekka ja Pätkä, niin löytyy monta muutakin sitä sarjaa), löytyy kyllä hyvä kokoelma, jos et ihan uusimpia elokuvia hae.
Toivottavasti nyt onnistuu...
📼
- Anonyymi
Eikös tämä tullut Yleltä vielä viime vuonna?
- Anonyymi
Uusintafilmatistettava. Vähän pitemmillä ja isommilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846