Mistä saisin elokuvan Pekka ja pätkä neekereinä?

Anonyymi

Em. elokuva on valmistunut 1960 ja luulen, että olen katsonut sen isäni kanssa 1960-luvun alkupuolella. Haluaisin nähdä onko ko. elokuvassa lentokonekohtaus, joka minua silloin kovasti pelotti.

7

1263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suvakit poltti kaikki tallenteet jo vuosia sitten roviolla. Ehkä jollain rasistinatsi persulla on vielä siitä joku kopio jäljellä. Kannattaisi kysyä heiltä.

• Anonyymi

elonet.finna.fi

Pistä linkki ylös, niin löytyy apu ja tietoa useista vanhoista suomi-leffoista.

Paljon vanhoja suomalaisia elokuvia katsottavissa netissä täysin laillisesti ja ilmaiseksi. Myös tämä kyseinen filmi. Vimeoon tallennettu,

elonet.finna.fi/Record/kavi.elonet_elokuva_117452

📼

• Anonyymi

Kiitos tiedosta!

Minäpä lähden heti finnaan tutkiskelemaan tarjontaa ja suora linkki on tallessa.

• Anonyymi

Eipä minun kyvyillä Vimeosta mitään löytynyt :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä minun kyvyillä Vimeosta mitään löytynyt :(

Harmi, eihän sitä voi arvata, ettei kaikki osaa kaikkea netissä linkittää, jos ei voi suoraan klikata sinistä linkkiä. Itse jätän suorat linkit pois, koska S24:n botti hävittää useimmat linkit. Yhden kerran käytin melkein tunnin listaamalla pitkän listan leffoja ja hain leffojen perään imdb.comin linkit ja viesti lähti parissa minuutissa bittitaivaaseen. Turhaa työtä!

Mutta, ei hätää, yritetään uudelleen.
        Eli kopioi tämä suora linkki selaimen osoiteriville:

elonet.finna.fi/Record/kavi.elonet_elokuva_117452

tulee näkyviin Pekan ja Pätkän mustavalkoinen kuva, jonka ALLA VASEMMALLA on oikealle osoittava play-nappi. Klikkaat siitä ja odotat hetken, niin pitäisi toistua kaikilla normaaliselaimilla. Voit sallia sivuston evästeet jos se niitä kysyy, leffa toistuu kyllä ilman niiden sallimistakin, mutta pääsivu ja haku ei välttämättä toimi, jos et niitä salli.

Tai sitten menet osoitteeseen:

elonet.finna.fi

ja alat sieltä valita leffoja (laita sivuston hakuun Pekka ja Pätkä, niin löytyy monta muutakin sitä sarjaa), löytyy kyllä hyvä kokoelma, jos et ihan uusimpia elokuvia hae.

Toivottavasti nyt onnistuu...

📼

• Anonyymi

Eikös tämä tullut Yleltä vielä viime vuonna?

• Anonyymi

Uusintafilmatistettava. Vähän pitemmillä ja isommilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe