Media on kertonut, että diabeetikko kuuluu riskiryhmään korona viruksen suhteen. Minulle on jäänyt epäselväksi miksi näin on. Osaako joku kertoa syyn.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Voisi osata mutta täällähä ei saa jakaa tieto.
- Anonyymi
Kunhan syöt laardia, pekonia ja läskiä, tuikku konjamiinia päälle. Eipä iske korona eikä muutkaan viirukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan syöt laardia, pekonia ja läskiä, tuikku konjamiinia päälle. Eipä iske korona eikä muutkaan viirukset.
"Kunhan syöt laardia, pekonia ja läskiä, tuikku konjamiinia päälle."
Kioskilla kerrottua kirkonkylän "tiedettä"
- Anonyymi
Ja Älä unohda majoneesia. Majoneesia pitää olla aina, muuten sokerit pistää hyrskyn myrskyn.
- Anonyymi
Ainakin koholla oleva verensokeri altistaa itsessään tulehduksille. Immuniteetti on heikompi. Lisäksi monella diabeetikoilla on liitännäissairauksia. Diabeteksen hallinta on myös vaikeaa influenssan kaltaisissa sairauksissa, lisääntyvän lääkityksen, neste/suolatasapainon ym. suhteen. Ketoasidoosi esim. uhkana.
- Anonyymi
Voi,voi, onpa teillä hauskaa. Suosittelisin teille kaikille hankkimaan tietoa ykköstyypin diabeteksesta. Tosiasia on se, että koronaviruksen saatuani kuolemani on hyvin lähellä...
- Anonyymi
"Voi,voi, onpa teillä hauskaa"
Niin tuntuu olevan sinullakin
- Anonyymi
Diabetesliiton sivuilta löytyy tietoa myös tuohon asiaan.
- Anonyymi
En osaa, mutta melkein mihin tahansa diabetes ja korkea verenpaine on riskitekijä.
Siis moneen asiaan molemmat vaikuttavat. Kai tämä sitten vaan lähtee siitä "riskiryhmäajattelusta". - Anonyymi
Terveellä kun lakkaa insuliinin tuotos korona
rasitteessa niin huono homma.Diapetes potilaalla insuliinin tuotanto ei lopu. - Anonyymi
Itsensä varmasti koronasta selviytyjäksi lukevat
ovat todella vaarassa he kuolevat varmasti.
Keuhkopussi repee tai pumppu tilttaa ,ainut
on järki mikä ei voi enempää tuhoutua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761642
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 132604
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo78561- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510