Eli Tulli nappasi Kmagra paketin...entäs nyt sitten kiellänkö vai myönnäkö tilanneeni ? ja mitkä on seuraukset?
Vastaukset 6
- Anonyymi
"Erektiolääke Sildenafil".... tällä samalla keskustelupalstalla ... jos olisin aikasemmin tiennyt miten helposti on saatavissa en tosiaankaan olisi ottanut riskiä jäädä kiinni,,,,
nyt on resepti ja lääkkeet kotona....jänskättää...;) - Anonyymi
Mulla tuli Japanese Tenga ihan hyvin läpi tullista. Sisältää sildenafiliä ja toimii yhtä hyvin. Oon myöhemmin hakenut reseptin aidolle Sandozin sildenafil 100mg ja nyt kovenee.
- Anonyymi
Miksi muuten Suomen terveys ym. viranomaiset ei kerro riittävästi ihmisille miten helppoa nykyisin on saada resepti ja reseptin vaatimat lääkkeet??? Jos itse olisin aikasemmin tienyt asiasta en tosiaankaa olisi tilannut netistä moninmertaisella hinnalla ... itsekin kuulin asiasta täältä keskustelupalstan kautta enkä kyllä edes uskonut asian olevan noin helppoa ja laillista!
- Anonyymi
Hyvä että vei
- Anonyymi
Onko Tulli ollut Sinuun yhteydessä?
- Anonyymi
joo tuli postissa vastine pyyntö asiasta, ja heitin tosiaankin pallon terveyshuollolle ja muillekin viranomaisille, kysyin miksi saan kuulla täältä keskustelufoorumista miten helposti ja kivuttomasti tuon virallisen reseptin saa..........
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va631732Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661179- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15831Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41618
- 79610
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92575- 45518
- 47495