Eli Tulli nappasi Kmagra paketin...entäs nyt sitten kiellänkö vai myönnäkö tilanneeni ? ja mitkä on seuraukset?
Tulli vei,,,,
6
354
Vastaukset
- Anonyymi
"Erektiolääke Sildenafil".... tällä samalla keskustelupalstalla ... jos olisin aikasemmin tiennyt miten helposti on saatavissa en tosiaankaan olisi ottanut riskiä jäädä kiinni,,,,
nyt on resepti ja lääkkeet kotona....jänskättää...;) - Anonyymi
Mulla tuli Japanese Tenga ihan hyvin läpi tullista. Sisältää sildenafiliä ja toimii yhtä hyvin. Oon myöhemmin hakenut reseptin aidolle Sandozin sildenafil 100mg ja nyt kovenee.
- Anonyymi
Miksi muuten Suomen terveys ym. viranomaiset ei kerro riittävästi ihmisille miten helppoa nykyisin on saada resepti ja reseptin vaatimat lääkkeet??? Jos itse olisin aikasemmin tienyt asiasta en tosiaankaa olisi tilannut netistä moninmertaisella hinnalla ... itsekin kuulin asiasta täältä keskustelupalstan kautta enkä kyllä edes uskonut asian olevan noin helppoa ja laillista!
- Anonyymi
Hyvä että vei
- Anonyymi
Onko Tulli ollut Sinuun yhteydessä?
- Anonyymi
joo tuli postissa vastine pyyntö asiasta, ja heitin tosiaankin pallon terveyshuollolle ja muillekin viranomaisille, kysyin miksi saan kuulla täältä keskustelufoorumista miten helposti ja kivuttomasti tuon virallisen reseptin saa..........
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614198KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152752Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452252Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291913- 241843
- 281566
- 171420
- 731360
- 1461307
- 311178