- Ei varmaan varmistettuja COVID19-tapauksia ollutkaan Satakunnassa , kun ohjeistus laahasi jäljessä . Flunssaisia ihmisiä on markit täynnä kuitenkin sekä ulkomaisia matkailijoita liikkunut täällä sekä matkoilta tullaan. - Voi hyvää päivää... ja voi hyvää päivää koko Suomi. En ymmärrä, miten niin helppo ja monesti lopputuloksiin verrattuna halpa asia, kuin ennakointi on vaikeata! Eihän tartuntoja saadakaan tietoon ennenkuin tulee noita vakavia sairaalapotilaita tai kuolemia (jotka tietty sitten hyvä tilastoida muiden syiden alle, kuten joissakin maissa tehty kuulemma).
Paikallisesta aviisista:
Satasairaala tiedotti keskiviikkoaamuna, että Satakunnassa on päivitetty toimintaohje koronaviruksen diagnostiikasta ja hoidosta.
Uutena asiana on, että COVID-19-tutkimukset tulee tehdä, jos potilaalla on sairaalahoitoa vaativa hengitystieinfektio, jonka aiheuttaja on epäselvä.
Aiemmin tutkimusten edellytyksenä oli, että vain epidemia-alueilla virukselle altistuneet tutkittiin, mikäli heillä ilmeni oireita.
Satakunnassa ei keskiviikkoaamuna ollut vielä yhtään varmistettua koronavirustapausta.
Ohjeistus jälkijunassa COVID2019
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078943
- 936810
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656570Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345491Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665083- 553551
- 503385
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512926