Palkat ja edut pois kansanedustajilta!
Tilalle laittakaamme kerjuukupit valokuvalla eduskuntatalon portaille jonne kannattajat voivat tiputtaa ropoja mielensä mukaan?
N. 2dl kuppi, kansanedustaja itse tuo portaille sen aamulla ja illalla ottaa mukaansa ruokakauppaan mennessä.
Kyydityksistä vastaa vapaaehtoiset kannattajat jos jaksavat, muuten polkupyörät kirpputorilta jokaiselle valtion kassasta.
Lisätuloja voi hommata vaikkapa tanssimalla kuppinsa ympärillä ripaskaa, se on yhdentekevää.
Eihän tuollaiset normikansasta täysin syrjäytyneet ymmärrä normaalista elämästä yhtään mitään.
Nyt nuhdetta ja nöyryyttä niin ehkäpä joskus!
Hemmetin verenimijät, kyllä sitä normaali ihminen tulee toimeen Helposti 1500e kk ja jos ei niin kannattaisi tarkistaa se kulutushysterinen ajatusmaailma vaikka psykologilla kuntoon lääkkeiden kera.
Kohta alkaa kivet lenteleen kohti ja sitten ei oo mukavaa olla piilossa niissä palatseissa, sitä on nähty ja koettu mutta ahneen palkka on sellainen.
Uusi palkkajärjestelmä?
7
78
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää perjantaita!
- Anonyymi
Kuuluuko?! :D
- Anonyymi
Näinhän se voisi toimia!
- Anonyymi
LOPETTAKAA TOLPPATALON JUNTIT SE PUHELIMEN JA TABLETIN NÄPELÖINTI JA PIIRTELY MUTTA KUN JUNTTILAN VÄKEE TALO TÄYS. PALKKAUS TULOS PERUSTEISEKSI JA TUNTIPALKKA 8 E / H. ELLEI HOMMA KIINNOSTA OVET AUKEE ULOSPÄIN.
- Anonyymi
Mansikanpoimijoiksi kaikki 200. Jallis vetäjäksi!Saisivat edes jotakin tulosta
tai ulos! - Anonyymi
Eikö nyt korona-aikana voisi palauttaa valtion kassaan kaikki (harmaan talouden mallisuorituksen mukaiset) kansanedustajien kuittittomat kulukorvaukset?
Työvälineet ja matkakulut valtio jo korvaa. Kansalaisia taas ei voi tavata. Mitä ihmeen kulua muka joka kuukausi nyt juoksisi? Ja noille euroille olisi parempaa käyttöä toisaalla.
Joten edustajat, riprap, katko "kulukorvaukselle" - joka on vain naamioitu palkanlisä - kunnes maan talous on taas kunnossa. Vai tarvitsetteko kansalaisaloitteen tähän?- Anonyymi
Joku tutkiva journalisti voisi selvittää, mitä kulua syntyy kotona lojuvalla edustajalla. Ja sitä kautta kenties syntyisi tietopohjaa, voisiko kulukorvauksia palautella valtion kassaan keväältä 2019.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882