Mustolan koirapuisto

Anonyymi

Onko koko mustola muuttunut koirapuistoksi?

44

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      OOn Koko Outokumpu on iso koirapuistikko...

    • Anonyymi

      Tosiaan.... koirien haukunta herättää koko kylän ja jätökset jätetään minne sattuu, lakia rikkoen.

      • Anonyymi

        Sitä todella ihmettelen, että miksi tupakoivat ihmiset saavat saastuttaa hengitysilmaa ja heittää pitkin katuja ikuisesti säilyviä myrkkytumppejaan? Onko tässä asiassa vastuu tupakoivalla henkilöllä vai hänen vanhemmillaan?
        Kysyn vaan. Minulla ei ole kotona eläintä.


      • Anonyymi

        Koiranpaska on luonnontuote joka katoaa muutamassa kuukaudessa, tyhjät tupakka-askit ym. säilyy luonnossa vuosia ellei vuosikymmeniä eikä niistä ole kukaan huolissaan.

        Kaikki on suhteellista joten se siitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiranpaska on luonnontuote joka katoaa muutamassa kuukaudessa, tyhjät tupakka-askit ym. säilyy luonnossa vuosia ellei vuosikymmeniä eikä niistä ole kukaan huolissaan.

        Kaikki on suhteellista joten se siitä..

        Luonnontuote ei kuulu jalkakäytäville joista se tarttuu kengänpohjiin kakkaa on liikaa. Koiranomistajat kerätkää kakka talteen. Vähin mitä voitte tehdä, on ohjata koira riittävän kauas jalkakäytävästä.
        Koira ei pysty itse päättämään, tarvitaan ihmisen apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnontuote ei kuulu jalkakäytäville joista se tarttuu kengänpohjiin kakkaa on liikaa. Koiranomistajat kerätkää kakka talteen. Vähin mitä voitte tehdä, on ohjata koira riittävän kauas jalkakäytävästä.
        Koira ei pysty itse päättämään, tarvitaan ihmisen apua.

        Mun koiruus menee syvälle pusikkoon jos paskoo, helppo oli opettaa eikä tarvitse siivoilla. Luonnollinen lannoite jota ei kukaan tallaa..
        Jalkakäytävä onkin jo oma lukunsa, ei ole kivaa paskaan polkea..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun koiruus menee syvälle pusikkoon jos paskoo, helppo oli opettaa eikä tarvitse siivoilla. Luonnollinen lannoite jota ei kukaan tallaa..
        Jalkakäytävä onkin jo oma lukunsa, ei ole kivaa paskaan polkea..

        Jalkakäytävä sopii isoille koirille pimeällä, ei omistaja tyhmä ole. Valoisan aikana ollaan kauniisti sivummalla


    • Anonyymi

      Joo, olis hauska nähdä miten kävis jos ihmiset toimis kuten koirat....

    • Anonyymi

      nii-i..... tekisin tarpeeni naapuritalon nurmikolle

      • Anonyymi

        Koira on niitä turhimpia hihnanvenyttäjiä kaupunkialueilla, sontaa jalkakäytävillä. Koiran vastuullinen omistaja kerää sonnat pussiin ja vie pois. Joten turhis on

        Nimimerkillä

        Sontaiset lenkkarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koira on niitä turhimpia hihnanvenyttäjiä kaupunkialueilla, sontaa jalkakäytävillä. Koiran vastuullinen omistaja kerää sonnat pussiin ja vie pois. Joten turhis on

        Nimimerkillä

        Sontaiset lenkkarit

        Koiran omistaja hoitaa ympäristön hygieniaa jos on vastuullinen, ja muovipusseja saa ostettua
        On hyvä että keskustelu koirien jätöksistä nousee aina välillä esille, koirahan ei itse ymmärtää asiaa, hyvä jos edes ihminen

        Mutta ei kirvestä kaivoon asenteella, vaan torjumaan iloisesti kakkaongelmaa yhdessä


    • Anonyymi

      Saimme Okuun koirapuiston, kauan odotetun ja toivotun. Mutta miksi ihmeessä sitä ei juurikaan käytetä? Ihan turhake tosiaan. Eipä juuri koiria siellä näy.

    • Anonyymi

      Koirien omistajien pitää kerätä jätökset, ei saa jättää hoidetulle alueelle, kuten kerrostalon nurmikolle....

    • Anonyymi

      Mikä?Outokumpu?Mikä tai missä se on?

    • Anonyymi

      Pohjoisaholla ent. koulun piha alueella on pieni koirapuisto. Hyvin on vähäisellä käytöllä. Isoille koirille saisi isomman puiston siihen kentälle ja nykyisen voisi jättää pienien koirien puistoksi.

    • Anonyymi

      Minä paskatan koiruuteni edellen hyvällä omalla tunnolla mustolan perälle menevän kevyenliikenteen väylällä tai vierellä. Asia ei luulisi haittaavan ketään kun luonnontuotetta vaan on.

      • Anonyymi

        Monenlaista hihankiristäjää liikkeellä. Ilmankos pökäleet livettää jaloissa.


      • Anonyymi

        näin toimien pilaat koirienomistajien maineen ja lisäät koiravihaa, lisäksi et noudata suomen lakia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin toimien pilaat koirienomistajien maineen ja lisäät koiravihaa, lisäksi et noudata suomen lakia.

        Suomessa on laki myös sille että julkisia paikkoja ei saastuteta ja liata tahallaan. Koira ei lue lakia. Ihmisen pitää kerätä jätökset pois jalkakäytäviltä.

        Koiran voi ohjata tarpeilleen riittävän syrjään.
        Sellaiset kengät jalkaan että ei tarvitse lunta pelätä. Ei siis kovinkaan vaikea tehtävä kaikkien viihtyisyyttä ajatellen.

        Hyvää kevättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin toimien pilaat koirienomistajien maineen ja lisäät koiravihaa, lisäksi et noudata suomen lakia.

        Ei koske minua, käyn koirani paskattamassa edelleen ei sitä jokin viherhippi estä. Koirani ei voi pidätellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on laki myös sille että julkisia paikkoja ei saastuteta ja liata tahallaan. Koira ei lue lakia. Ihmisen pitää kerätä jätökset pois jalkakäytäviltä.

        Koiran voi ohjata tarpeilleen riittävän syrjään.
        Sellaiset kengät jalkaan että ei tarvitse lunta pelätä. Ei siis kovinkaan vaikea tehtävä kaikkien viihtyisyyttä ajatellen.

        Hyvää kevättä.

        Ei kukaan koiran omista saastuta vaan lannoittaa maata siis luonnontuotetta tulee halooo. Luuleeko joku että koirani paskoo ympäristömyrkkyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan koiran omista saastuta vaan lannoittaa maata siis luonnontuotetta tulee halooo. Luuleeko joku että koirani paskoo ympäristömyrkkyä

        Käveletkö kyseessä olevassa tuotteessa? Hei haloo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käveletkö kyseessä olevassa tuotteessa? Hei haloo!

        kaikkihan me joudumme, ei ole haittaa kun tykkään koirista en kissoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käveletkö kyseessä olevassa tuotteessa? Hei haloo!

        koiranpaska kuuluu maaseudulle ja olemmekin jo siellä emme kaupungissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on laki myös sille että julkisia paikkoja ei saastuteta ja liata tahallaan. Koira ei lue lakia. Ihmisen pitää kerätä jätökset pois jalkakäytäviltä.

        Koiran voi ohjata tarpeilleen riittävän syrjään.
        Sellaiset kengät jalkaan että ei tarvitse lunta pelätä. Ei siis kovinkaan vaikea tehtävä kaikkien viihtyisyyttä ajatellen.

        Hyvää kevättä.

        Lakia ei tarvitse täällä maalaiskaupungissa noudattaa yhtään.


      • Anonyymi

        Joo koirat ensin, mitä sen väliä jos pienet ihmiset astuu koiran jätöksiin.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus, onhan Mustola aina ollua aina koirapuisto ja tuleekin olemaan. Hyvin on oman koiran tarpeet mahtuneet kävelyväylälle jos ei ole kerennyt nurmikolle.

      • Anonyymi

        Se on juurikin näin. Mustola rakennettiin aikoinaan kiireellä ja tarpeeseen. Nykyään kiirettä ei ole. Mitä taas tulee laittomiin kakkoihin muualla taajamassa: Ehkä heinää ja vesakkoa kasvava jalkakäytävästö hämää koiraa ja myös koiran omistajaa ja ulkoiluttajaa luulemaan että miljöö on kakkimiseen sopiva ja toimi sallittu. Eläköön Villi Itä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juurikin näin. Mustola rakennettiin aikoinaan kiireellä ja tarpeeseen. Nykyään kiirettä ei ole. Mitä taas tulee laittomiin kakkoihin muualla taajamassa: Ehkä heinää ja vesakkoa kasvava jalkakäytävästö hämää koiraa ja myös koiran omistajaa ja ulkoiluttajaa luulemaan että miljöö on kakkimiseen sopiva ja toimi sallittu. Eläköön Villi Itä.

        Nyt aika sulkea tämä koirapuisto.
        Ja ne kakat muovipussiin, pieni vaiva hyvä mieli kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt aika sulkea tämä koirapuisto.
        Ja ne kakat muovipussiin, pieni vaiva hyvä mieli kaikille.

        Juuri näin, juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juurikin näin. Mustola rakennettiin aikoinaan kiireellä ja tarpeeseen. Nykyään kiirettä ei ole. Mitä taas tulee laittomiin kakkoihin muualla taajamassa: Ehkä heinää ja vesakkoa kasvava jalkakäytävästö hämää koiraa ja myös koiran omistajaa ja ulkoiluttajaa luulemaan että miljöö on kakkimiseen sopiva ja toimi sallittu. Eläköön Villi Itä.

        Mun koiruus osaa itse nurmikolle, tekee siellä tarpeet sekä peittää. Joten hyvin pysyy puhtaana jalkatie, ohikulkijat hymyilee koiralle ja mulle. Puhdistuu myös kun sateet alkaa.
        Tarkoitus on ottaa pari koiraa lisää, kun asunnossa on hyvin tilaa, eikä nämä sisäsiistit koirat edes haise pahalle, ainostaan märkinä.


    • Anonyymi

      Hauska on asustaa, ja jätöksissä tallustaa.

    • Anonyymi

      Jos omistajanainen antaa tehdä kerrostalon oven pieleen, menikö oikein?

    • Anonyymi

      hyvin on koirani paskonut ovien ja kävelyteiden päälle. Olen hyvin iloinen kun koirani maha toimii oikein, eläinlääkärini kehui koiraani hyvin hoidetuksi

      • Anonyymi

        Mukava kuulla, olen itsekkin koira ihminen.


      • Anonyymi

        tosi kiva, en tykkää


    • Anonyymi

      Ei valitettavasti vielä ihan kokonaan.

      • Anonyymi

        Onko legendaarinen Mustola, tuo rappion ja keinottelun sulatusuuni, muutettu koirapuistoksi?
        Evakuoitiinko väestö, vai hakeutuivatko itse muualle?
        Mitä ihmettä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko legendaarinen Mustola, tuo rappion ja keinottelun sulatusuuni, muutettu koirapuistoksi?
        Evakuoitiinko väestö, vai hakeutuivatko itse muualle?
        Mitä ihmettä tapahtui?

        olen opettanut koirani tekemään paskat keskelle kevyenliikenteen väylää ja hyvin on oppinut. koiran paska on tänäänkin tullut p-reiästä hyvin ei ummetusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen opettanut koirani tekemään paskat keskelle kevyenliikenteen väylää ja hyvin on oppinut. koiran paska on tänäänkin tullut p-reiästä hyvin ei ummetusta

        Tällästä ku lukee, ei ihmettele miks jotku tekee mitä tekee


    • Anonyymi

      Outokummussa on kaikkien tietämä koirapuisto, on kyllä kiittämätöntä porukkaa ja vielä pitää urputtaa!

    • Anonyymi

      On. yhden emännän koirat haukkuu ihan hirbeesti.

      • Anonyymi

        Koiran tehtävä on haukkua. Iloinen ja terve koira kakkasee siihen mihin tahtoo. Monta koiraa, siinä vasta riemun aihe. Suukko emmännän suulle, sehän vain matoja tietää. Syödäänhän me heinäsirkkojakin. Kun katselee taivaalle, niin eihän silloin mitään huomaa. Mitä ne puhuvat saastuttamisesta ja paikkojen likaamisesta? Tänä keväänä kylvän porkkanan siemenet koirankakkapenkkiin ja tuon porkkanat torille myytäväksi. Siihen vielä huusinaluset lisää, niin jopa on luomua. Torilla tavataan.


    • Anonyymi

      Sääntöjen vastaisena oli poistettu ehdotukseni, että järjestäisimme Mustolassa ympäristötaökoot. Voisihan nlltä järjestää muuallakin.
      Tuollaiset yhteiset ponnistukset lisäisivät varmaan yhteishenkeä ja saattaisi vaikuttaa suoraan myös koirankakkaongelmaan.
      Oli sääntöjen vastaista tuollaista ehdottaa, mutta tein sen toisen kerran.
      Voisikp sensuuriviranomainen kertoa, mikä oli pielessä?

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe