Hei.
Täällä keskustelupalstalla, samoin kuin muualla oli jaettuna minun puhelinro sekä nimeäni hyvin arvuuteltavien kommenttien kera. Asia viety toissapäivänä eteenpäin laitokselle. Tiesithän, että henkilökohtaisten tietojen levittäminen ja provosoiva kirjoittaminen, jossa ilmenee ihmisen henkilökohtaiset tiedot on ihan laissa kiellettyä? Oman oikeuden jakaminen, ILMAN FAKTOJA tai mihinkään pohjatutuvaa perustietoa, saati asioiden selvittelyä on hieno laji. Lisätään vielä värikynää 75%, niin johan saadaan draamaa omaan elämäänsä. Harmillista vain, kun ne faktat kannattaisi aina selvittää ennen oman elämänsä juristiksi ryhtymistä, muuten kun voi mennä metsään aika pahasti. Saamieni tietojen mukaan näin ei ole tosiaan tapahtunut! ..mutta minkä sille voi, kun aikuisuudelle ei sitten vain tunnu löytyvän sitä käsitettä. Jos ei ole uskallusta ottaa suoraan yhteyttä asianomaiseen niin onnea sinulle vain tulevaan!
Tori.fi huijaukset kirjoittaja OTAPPA YHTEYTTÄ!
1
118
Vastaukset
- Anonyymi
Tämäpä juuri. Ja aina nimenomaisesti ne aikuiset ihmiset! Oman käden oikeus, paras oikeus. Vielä kun sen saa tehdä anonyymisti eri palstoilla. Huudellaan kyllä nimiä, mutta itse kirjoitellaan säälittävien nimimerkkien takanta tai näin anonyymina. Ehkäpä sinä päivänä loppuu naurut, kun joutuukin itse asiasta vastuuseen. Jos jumalauta on tapahtunut jotain, niin oikea suunta on meidän oikeusjärjestelmä, ei kaiken maailman nettipalstat. Joskus ajatellut, että pitäisikö itse lähteä vähän värittelemään näiden ihmisten tarinoita ja kirjoitella oikein heistä nimien kanssa. Katsotaan siinä sitten kuinka moni uskoo ja ketä uskoo. Ulkopuolisena asioita seuraillen useimmiten nimenomaan kirjoittajaa. Onneksi jokin älykkyysosamäärä on omaan päähän kuitenkin jäänyt. Hohhoijaa, ei voi muuta sanoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3743214Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33857