Itsestänne ja rakkaistanne!
Palataan kielipolitiikkaan, kun pandemia on ohi - siihen asti pitäkää huolta
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt oikeusministerillä ja opetusministerillä on hyvä tilaisuus valmistella mieluisia pakkoruotsilakeja omissa koloissaan.
- Anonyymi
Kohta pakkoruotsi- ministerit Li Andersson , Anna-Maja Henriksson ja kuka se olikaan..Blomsterhandel (?) pääsevät julistamaan valmiustilan eli poikkeustilan. Hallitus ohittaa eduskunnan ja kaikki pakkoruotsittajien ehdottamat lakiesitykset hyväksytään saman tien.
- Anonyymi
Tarttuuko pandemia netin kautta, onko 'pakoruotsi' taas vähintäänkin osasyyllinen...
- Anonyymi
Kanske pakkoruotsi kunde sättas i karantän för två veckor ?
- Anonyymi
Kanske vi alla kunde uppföra oss som normala vuxna människor ?
Anonyymi kirjoitti:
Kanske vi alla kunde uppföra oss som normala vuxna människor ?
Inte en chans. Fundera lite efter, vad gör en annars också frenetisk fenno som är satt i karantän? Uppför sig sakligt för första gången i sitt liv? Den som lever ser.
"Kanske pakkoruotsi kunde sättas i karantän för två veckor ?"
Hyvä idea.
Tämä olisi kansakunnalle parempi ratkaisu kuin nämä vessapaperin hamstrausteemat.
- Anonyymi
Gnällandet om pakkoruotsi är nog viktigare för de aktiva än coronaviruset.
- Anonyymi
Sauli Niinistö kehottaa taas Yle-uutisen mukaan fiksusti kääntämään katseen omasta navasta muihin ihmisiin ja ympäristöön.
Kykeneekö kielifennomaani kääntämään katseen "pakkoruotsi-navastaan" ja näkemään ympärillään ne ongelmat, jotka oikeasti koskettavat ihmisiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sauli Niinistö kehottaa taas Yle-uutisen mukaan fiksusti kääntämään katseen omasta navasta muihin ihmisiin ja ympäristöön.
Kykeneekö kielifennomaani kääntämään katseen "pakkoruotsi-navastaan" ja näkemään ympärillään ne ongelmat, jotka oikeasti koskettavat ihmisiä?Det är nog omöjligt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kykeneekö kielifennomaani kääntämään katseen "pakkoruotsi-navastaan" ja näkemään ympärillään ne ongelmat, jotka oikeasti koskettavat ihmisiä?Det händer nog inte ,onödigt att vänta sig något sådant.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det händer nog inte ,onödigt att vänta sig något sådant.
Itsehän nämä svekofanaatikot näyttävät täällä s24:ssä hääräävän ja keskustelevan itsensä kanssa. Päivystävät svekotrollit tekevät työnsä. Siitä heille maksetaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kykeneekö kielifennomaani kääntämään katseen "pakkoruotsi-navastaan" ja näkemään ympärillään ne ongelmat, jotka oikeasti koskettavat ihmisiä?Ei onnistu, sillä fennolla on katse tiivisti tuhkamunassaan, ja jos se piirunkin nousee (se katse), näkymään ilmestyy naapurifennon lerppa.
- Anonyymi
Värre är det för de här två blågula skribenterna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kykeneekö kielifennomaani kääntämään katseen "pakkoruotsi-navastaan" ja näkemään ympärillään ne ongelmat, jotka oikeasti koskettavat ihmisiä?Jag har många gånger undrat varför pakkoruotsi aldrig tas upp på riksdagens frågestund,när det är en så livsviktig fråga ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jag har många gånger undrat varför pakkoruotsi aldrig tas upp på riksdagens frågestund,när det är en så livsviktig fråga ?
Konstigt nog inte ens av persuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konstigt nog inte ens av persuna.
Åtminstone ett spörsmål kunde ju inlämnas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080