Outokummun ravintolat

Anonyymi

Ovatko ravintolat avoinna koronan aikaan ?

Metsähovi tai Helmi pub ??

16

1592

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaupungin ravintola joudutaan sulkemaan kun viidensadan hengen kokoontuminen on kielletty..

• Anonyymi

Kaupungilla ravintola. Onko sillä kaupungilla yksityinen yritys vuokralla? Vai operoiko kaupunki itse ravintolan toimintaa.

• Anonyymi

Viiden hengen kokoontumisen vuoksi...

Kumpu nyt ei auki muutenkaan monta tuntia viikossa, silloin korona saapuu taloo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupungilla ravintola. Onko sillä kaupungilla yksityinen yritys vuokralla? Vai operoiko kaupunki itse ravintolan toimintaa.

Kaupungilla on, veroeurojen hautausmaa..
        Yksityisyrittäjät eivät saaneet lafkaa kannattamaan niin verovaroillapa ravinteli pyörii helvetin hyvin...

Muuhun toimintaan ei sitten rahaa juuri riitäkään, vanhusten ja sairaiden hoidon tason lasku on ilmeinen...

• Anonyymi

Metsähovi ja Helmi palvelee normaalisti.

Kumpu muutaman tunnin päivässä maanantaista perjantaihin eikä tungosta siellä ole..

• Anonyymi

vastuutomat pitää normaalisti auki

• Anonyymi

Kaupassa käy enemmän ihmisiä, suurempi vaara leviämis riskiin on siellä eli kaupat kiinni ensin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupassa käy enemmän ihmisiä, suurempi vaara leviämis riskiin on siellä eli kaupat kiinni ensin.

Kaupat ja helmi kiinni niin asiakkaat tulee Metsähoviin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupat ja helmi kiinni niin asiakkaat tulee Metsähoviin

• Anonyymi

Helmi voi hyvin olla auki vieläkin. Ei taida 500 sopia.

• Anonyymi

Kaljat kaupasta ja viinat alkosta ja kalsarikännin vetoon ei pääse korona yllättämään.. Kaupat joutavat kiinni, ostetaan kaikki tarvittava Joensuusta halvemmalla..

• Anonyymi

Nyt on kaikk auki. Ei kun juomaan ja terasseille mölisemään!

• Anonyymi

Mikä o siu lemeppari ravintola

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä o siu lemeppari ravintola

Metsähovi ja Helmibaari ehdottomat ykköset.

Malmikumpuun en mene millään hinnalla, ilmeisesti siellä anniskellaan viinaa ja huonoa ruokaa veroeuroilla tuettuna. Olen kuullut että on hiljainen paikka...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsähovi ja Helmibaari ehdottomat ykköset.

Malmikumpuun en mene millään hinnalla, ilmeisesti siellä anniskellaan viinaa ja huonoa ruokaa veroeuroilla tuettuna. Olen kuullut että on hiljainen paikka...

Oli suuri virhe ottaa pois Malmikumpu entisiltä omistajilta, vaikka se laillisesti menikin. Nyt sitä taloa ei kukaan osaa pyörittää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli suuri virhe ottaa pois Malmikumpu entisiltä omistajilta, vaikka se laillisesti menikin. Nyt sitä taloa ei kukaan osaa pyörittää!

Kukaan ei uskallakaan kun yrittäjien kohtelu on tuota luokkaa oudossa kummussa.
        T.stadilainen lähtöisin kummusta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      189
      6726
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      155
      1933
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1638
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1360
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      51
      1143
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1041
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1002
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      937
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      908
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      879
    Aihe