Ovatko ravintolat avoinna koronan aikaan ?
Metsähovi tai Helmi pub ??
Outokummun ravintolat
16
1553
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupungin ravintola joudutaan sulkemaan kun viidensadan hengen kokoontuminen on kielletty..
- Anonyymi
Kaupungilla ravintola. Onko sillä kaupungilla yksityinen yritys vuokralla? Vai operoiko kaupunki itse ravintolan toimintaa.
- Anonyymi
Viiden hengen kokoontumisen vuoksi...
Kumpu nyt ei auki muutenkaan monta tuntia viikossa, silloin korona saapuu taloo... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungilla ravintola. Onko sillä kaupungilla yksityinen yritys vuokralla? Vai operoiko kaupunki itse ravintolan toimintaa.
Kaupungilla on, veroeurojen hautausmaa..
Yksityisyrittäjät eivät saaneet lafkaa kannattamaan niin verovaroillapa ravinteli pyörii helvetin hyvin...
Muuhun toimintaan ei sitten rahaa juuri riitäkään, vanhusten ja sairaiden hoidon tason lasku on ilmeinen...
- Anonyymi
Metsähovi ja Helmi palvelee normaalisti.
Kumpu muutaman tunnin päivässä maanantaista perjantaihin eikä tungosta siellä ole.. - Anonyymi
vastuutomat pitää normaalisti auki
- Anonyymi
Kaupassa käy enemmän ihmisiä, suurempi vaara leviämis riskiin on siellä eli kaupat kiinni ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupassa käy enemmän ihmisiä, suurempi vaara leviämis riskiin on siellä eli kaupat kiinni ensin.
Kaupat ja helmi kiinni niin asiakkaat tulee Metsähoviin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupat ja helmi kiinni niin asiakkaat tulee Metsähoviin
- Anonyymi
Helmi voi hyvin olla auki vieläkin. Ei taida 500 sopia.
- Anonyymi
Kaljat kaupasta ja viinat alkosta ja kalsarikännin vetoon ei pääse korona yllättämään.. Kaupat joutavat kiinni, ostetaan kaikki tarvittava Joensuusta halvemmalla..
- Anonyymi
Nyt on kaikk auki. Ei kun juomaan ja terasseille mölisemään!
- Anonyymi
Mikä o siu lemeppari ravintola
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä o siu lemeppari ravintola
Metsähovi ja Helmibaari ehdottomat ykköset.
Malmikumpuun en mene millään hinnalla, ilmeisesti siellä anniskellaan viinaa ja huonoa ruokaa veroeuroilla tuettuna. Olen kuullut että on hiljainen paikka... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsähovi ja Helmibaari ehdottomat ykköset.
Malmikumpuun en mene millään hinnalla, ilmeisesti siellä anniskellaan viinaa ja huonoa ruokaa veroeuroilla tuettuna. Olen kuullut että on hiljainen paikka...Oli suuri virhe ottaa pois Malmikumpu entisiltä omistajilta, vaikka se laillisesti menikin. Nyt sitä taloa ei kukaan osaa pyörittää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli suuri virhe ottaa pois Malmikumpu entisiltä omistajilta, vaikka se laillisesti menikin. Nyt sitä taloa ei kukaan osaa pyörittää!
Kukaan ei uskallakaan kun yrittäjien kohtelu on tuota luokkaa oudossa kummussa.
T.stadilainen lähtöisin kummusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379