Husqvarna 543 vs 242

Anonyymi

Minkähän takia uusi Huski 543 ei ole saanut samaa suosiota kuin 242, vaikka saha on samanoloinen. Sylinterin halkaisija on molemmissa sama ja iskun pituus millin pitempi 543 mallissa ja sen takia hiukka isompi kuutiotilavuus. 242:n huipputeho ehkä vähän isompi, mutta 543 vähän kevyempi. Molempia olen kokeillut, ehkä 242 vähän kierrosherkempi.

8

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Säälittävä palstan aktivointiyritys, Suomi24;n "ammattimetsurit" lankkusahuria myöten vannoo kiinalaisten moottorisahojen nimeen !

• Anonyymi

543 ei ole lähelläkään 242:en ominaisuuksia. Teknisistä tiedoista voi päätellä että olisi ellei ole ikinä sahannut niillä. Mistä voidaankin päätellä että palsta-aktivoija ei ole.
      Mutta hyvä yritys. Yrityksestä yksi piste..

• Anonyymi

Voisit mennä päättelemään muille palstoille, täällä sun päättelyillä ei ole päätä eikä häntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit mennä päättelemään muille palstoille, täällä sun päättelyillä ei ole päätä eikä häntää.

No voisit mennä muualle sinäkin aktivointi selittämään.

• Anonyymi

ei ehkä 543 ole korvaava 242:selle mutta 345 kylläkin ja himpun parempikin.
      242 onneton kiertokangen laakeri hajoaa nopeasti ja ne erikoispetilaakerit jossa stefa samassa niin ei saa enää mistään,345 osia saa ja halvalla mutta niitä ei tahdo mennä kun ne kestää hyvin.
      45 kuutiota vs 42 kuutiota on eduksi 345 hyväksi joten se vetää.
      vanhat romut romukoppaan vain.

• Anonyymi

Eikös laakereita vahvistettu jossain välissä tuotantoa ja noita toisia kyllä löytyy vieläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös laakereita vahvistettu jossain välissä tuotantoa ja noita toisia kyllä löytyy vieläkin.

jep, 12mm alapääntappi muuttui 13mm kokoon 90 luvun puolivälissä.
        petilaakereita ei ole näkynyt kun kentsolla n. 100 euron kappalehintaan :=)

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe