Huolestuttaa baarit, yökerhot ym. paikat, joissa ollaan varsin lähellä muita ja usein vielä humalassa. Ei siinä monelle tule mieleen aivastusohjeet tai yskimisohjeet, kun on nuppi sekaisin. Pärskäytellään vaan minne ja miten sattuu. Itse aion välttää ko. paikkoja ainakin kevään ajan.
Ravintolat koronapesäkkeitä?
19
56
Vastaukset
- Anonyymi
sama täällä
- Anonyymi
Onneksi hyvä desinfiointi käytössä. Ei huolta. Sieltä Ei ihmishengen menetyksiä tule
- Anonyymi
Baarit ja yökerhot? Ähtärissä? Salli mun nauraa
- Anonyymi
Baarin lattia on varsinkin pöpö pesäke ei kannata sammua sille!
- Anonyymi
Miksi sitten ravintoloita, baareja,pubeja ym. laitetaan kiinni tai ainakin aukioloaikoja vähennetään? Minä en uskaltaisi räkäisten juoppojen seuraan lähteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten ravintoloita, baareja,pubeja ym. laitetaan kiinni tai ainakin aukioloaikoja vähennetään? Minä en uskaltaisi räkäisten juoppojen seuraan lähteä.
Baarista olen aina hakenu naikkosen kotiin yöksi leikkeihin, aamulla heittänyt ulos.
Mistä nyt saa seksiä?
Ketä teidän rumien lihavien haisevien halut kiinnostaa
- Anonyymi
Totta! Niillä on se ähtäriläinen suuruuden hulluus myös tässä
Kiitos! - Anonyymi
Peelolla kun kunnolla painaa niin korona paukahtaa ulos vaaginasta.🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peelolla kun kunnolla painaa niin korona paukahtaa ulos vaaginasta.🙈
äitis kyl tykkäs 🙂
- Anonyymi
Laittakaa baarit ja ravintolat kiinni nyt!
Järki käteen. T. Paappa - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/a45f86e2-96a1-4dd0-8ee2-35e9c038d61b
Pysykää kotona nyt! - Anonyymi
Nyt ne juottolat heti kiinni. Äly hoi!
- Anonyymi
Eihän ne voi olla enää auki.Jotain vastuuta pitää olla.
- Anonyymi
Anna olla auki. Lopeta itse käyminen, säästyy monelta taudilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna olla auki. Lopeta itse käyminen, säästyy monelta taudilta
No nyt taitaa mennä kiinni. 2 viikkoa myöhässä.
- Anonyymi
Mukavaa, kun tulee viikonloppu. Pääsee vetään oikee kunnon kännit lupille
- Anonyymi
Mukavaa kun suomen baarit suljetaan loppu viikolla tai alkuviikosta 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa kun suomen baarit suljetaan loppu viikolla tai alkuviikosta 🤭
Eihän täällä ole kuin grilli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433634Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4473340Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302959Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!852013- 1031642
- 1461579
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541400- 1141374
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.361113Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61035