Jokerit otti jälleen upean voiton Ilveksestä. Samaan aikaan Kärpät voitti kotonaan vaivalloisesti Tapparan. Molemmat jatkavat välieriin, mutta Kärppien lienee tyytyminen pronssiotteluun. Kovassa kunnossa oleva Lukko jyräsi HIFK:n maanrakoon, eikä ainakaan Kärppälauman tämänpäiväisen esityksen perusteella ole luvassa paljonkaan mainetta ja kunniaa.
Jokerit sen sijaan pelasi aivan uskomattoman upeaa jääkiekkoa kaikki kolme erää. Kuten jo puolisen vuotta sitten totesin, mestaruus on jo käytännössä sinetöity Jokereille. Tällä hetkellä kovimmalta haastajalta näyttääkin Rauman Lukko. HPK:n puolustus on sen verran heppoinen, ettei se luultavasti tule olemaan kovinkaan vaikea vastustaja Jokereille, mikäli se aikanaan edes välieriin selviää.
Summa summarum: Jokerit on varma Suomen mestari, Kärpät varma pronssiottelija. Muut sijat ovat vielä jaossa.
Kyllä!
4
390
Vastaukset
- avuton
Mites tää kaavio sujuu?Eli kun TPS hoitaa HPK:n ni kukas tulee vastaan?
- Ananias
taitaa olla tää lätkäkuru varsinainen SATUSETÄ!!!!!!!!
- Jeppis
Missäs se "asiantuntija" oikein on piileksinyt kun nyt vasta tulee väläyttelemään järjen juoksuaan? Vaihda pelle nimimerkkiäsi.
Kärpät voitti vaivalloisesti.. Aivan. Pelattiin puolivaloilla ja silti porkkanapöksyt jäi jalkoihin. Joten kun pelataan täysillä niin mitä siitä seuraa vastustajalle?
Summa summarum: Olisit pysynyt poissa etkä olisi TAAS tullut tekemään itsestäsi nauraunalaista apinaa. "Lätkäguru".. Varma pronssiottelija tuntuu nyt vievän pohjaa asiantuntemuksestasi. Muistathan sitten kertoa, että Kärpät on varma hopeamitalisti...se jotenkin huojentaisi mieltä. Jos veikkaisit Kärppiä mestariksi, voi voi...silloin Kärpät varmaan häviäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488