Jääkiekkoliigan kausi päättyy heti – Suomen mestaruus jää jakamatta
Ihanaa korona ihanaa.
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Terassikausi alkoi lätkän lätkijöille
- Anonyymi
Oli nössöilypäätös.
Olisi pitänyt päättää mestaruus jollakin tavalla.
Esim. runkosarjan mukaan.
Tai 4 parasta pelaa yksinkertaisen sarjan tai cupin.
Mutta se että jotkut pelaa vuoden saamatta mitään palkintoa/tavoittamatta tavoitetta niin että jätetään homma KESKEN tuntuu nössöilyltä.
Pelit ilman yleisöä olisi ollut ihan sama kuin se että kouluja ei ole suljettu.
Pelaajat voitaisiin vaikka testata ennen peliä jos joku pelkää saavansa tartunnan pelin aikana. - Anonyymi
Hieman outo päätös kun vielä olisi VAIN yksi ottelu (paitsi Tapparalla 60) niin tulisi täyteen 60 runkosarjan otteluita. Sittenpähän ei voi antaa runkosarjan parhaille palkintoja esim. paras maalintekijä. Todella sääli kun pelaajat pelasivat ja hikoilivat turhaan..
Suomi on lätkämaa , piste. Voisivat kyllä pelata läkää ja mm-kisat kans vaikka ilman katsojia kun kummiskin seuraajat 99% kotona tv-ääressä , olisi jotain viihdettä kotisohvalle. eihän tuon pitäisi olla vaaraksi terveelle meinaan koronan tai pelatkoon kasvomaskien kanssa.
- Anonyymi
EN IKINÄ KATSO JÄÄKIEKKOA ! TYHMÄ PELI TYHMÄ PELI.
- Anonyymi
Eikö kansan terveys ole nyt tärkeämpi kuin joku JÄÄKIEKON MMMMMMMM??????
- Anonyymi
No hyvä! Jotakin järkevää tapahtuu viimeinkin.
- Anonyymi
On tässä jotain ihan hyvää kun kausi keskeytyi. Kun tää joukkue siis Rauma Lukko, niiden pelaajat eivät pääse enää taklaamaan päähän.
Sanokaa ääneen: "Ei saa taklata päähän!" - Anonyymi
On se kummaa...
Virus sulkee halleja, mutta niiden käyttäjiä jääkiekkoilijoita tai salilla kävijöitä ei näe ulkona:
...en mä voi mennä ulos, siel on kylmä, tuulee ja voi sataaa. Mun personal reinerikään ei o ollu ulkona ja mä maksoin 1000 € sen ohjelmasta. Ei sitä voi senkään vuoksi mennä ulos. Ja missä ne vehkeet olis joissa voi edes väännellä itseään. Jossain puistoissa . Mähän sanoin, että ulkona on kurjaa. Nyt mun lihakset voi mennä lättään. Kuka siitä vastaa, et mun ulkonäkö menee kuralle. Ei niillä muutamalla lihaksella o koskaan mitään käyttöö, mut on makeen näköset. Oikeesti ei niillä mitään tee on vaan makeen näköset patit. Ei mulla mitään kuntookaa oo, mut riittä ku pullistelee. Makeeta. Vi**n hallitus. - Anonyymi
Joitakin varmaan vit*ttaa, kun oli tuhlannut rahat vain nähdäkseen 2019-20 SM-liigan otteluita paikan päällä..
- Anonyymi
Sais mennä konkkaan koko laji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389