Mistä löytyis toimiva chattisivusto?

Anonyymi

Nyt alkaa jurppia kunnolla. Reilu viikko jo, ettei suomi 24:n chattiin pääse. Lataa vain sivustoa.
Laittakaa vinkkejä mistä löytyisi toimiva chattisivusto? Siirrytään kaikki sinne, joilla ei tällä hetkellä pelitä suomi24:n chatit.

8

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitoin tähän kahden toimivan chatsivuston nimet, en linkkeinä ja viestini poistettiin asiattomana.
      Tosessa ketjussa saa aloittaja pitää keskustelua yllä kehottamalla poistamaan koneesta tietoturvaohjelmasta erään tärkeän täpin että koneet saastuisi.
      Sitä ohjetta jakaa aloittaja eräässä chathuoneessakin aktiivisesti ja asioista tietämättömät tekevät sen neuvon mukaan ja altistavat koneeensa haittaohjelmille.
      Mitä sääntöjen vastaista oli kirjoittaa tähän chatsivustojen nimet, ihan normaaleja keskustelusivuja olivat.
      Outoa sensurointia S24 harrastaa?

• Anonyymi

Laita ne sivut tuolla chathuonessa.

• Anonyymi

Miksi siellä laittaisin, eihän tämän ketjun aloittaja pääse sinne lukemaan niitä.
      Vastasin vaan kysyjälle mutta se poistettiin sääntöjen vastaisena.

• Anonyymi

Tätä kautta ei pysty neuvomaan muualle, minulta on 2 kommanttia poistettu kun esitin että sähköpostin kautta olis voinut yrittää

• Anonyymi

En myöskään pääse suomi chattiin enkä ole löytänyt siihen korjausta. Kunpa joku nyt saisi luvan laittaa tänne keskusteluun ohjeen millä pääsee nimen omaan suomi 24 chattiin.
      Järki käteen rakas ylläpito

• Anonyymi

Olisi jo aika saada jotain tehtyä tämänkin asian eteen.

• Anonyymi

Karanteenin tiukennusta kun ei pääse edes sättäilemään..

• Anonyymi

Olis jo aika päästä sättäilemään tuonnekin näin karanteenissa kun ollaan..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      273
      2834
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      40
      2259
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1697
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1297
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1169
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1126
    Aihe