Korona tulloo, voikohan hakkee Kiinalta korvaukssii kun laskivat semmosen pöpön liikkeelle.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Maakuntiin ”mökeille” virtaa etelän ihmisiä. Suurin joukko matkaa Lappiin, mutta riittää niitä muuallekin. Siis näitä”mökille terveenä tultiin” -tyyppejä.
- Anonyymi
Korvaukset on syytä ottaa kesämökkiläisiltä. Vapaa-ajan verotus tappiin. Ja esitettäköön eduskunnalle tuon veropohjan korottamista nykyisestä. Perusteluna vapaa-ajan asukkaista koituva riski. Koskettaahan se jonkin verran omiakin kuntalaisia, mutta n tämä on maksettava. Ja suurin osa siitä lankeaa muille.
- Anonyymi
Mitä sinä "raukkoja" suomalaisia .... kiusaat,jotka yrittävät pitää mökkipahasiaan kunnossa.Mene ja verota muualla EU:ssa.Tämä asiahan on ollut jo pitkään aiheena.Vain eläkeläiset,lapsiperheet joilla ei kouluikäisiä voivat liikkua.Ajattele jos tulee pakolliseksi 5-vuotiaiden esiopetus tai jopa 3-vuotiaat.Kuinka tällaisessa vastaavanlaisessa tilanteessa sitten vielä ne pienet esiopetetaan kotona ? Miten päästään liikkumaan sitten mökille kun on se esiopetuspakko ? Miten on yleensäkään pärjätty ennen ?
- Anonyymi
Tämän hetkisen arvion mukaan koronan kustannukset olisivat Tohmajärven kokoiselle kunnalle hiukan toista miljoonaa euroa. Tai aika paljonkin toista miljoonaa.
- Anonyymi
SE ON VARMAAN RUPULIA.
- Anonyymi
MIE TÄSSÄ MIETIN NINKUN MIETISEN REKU.KUMPI PYSSY(Y)PITEMPÄÄ HENGISSÄ PAAVI(O) VÄYRYNEN VAI KORONA VIRUS
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941865
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo130924En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset212715- 60665
- 135656
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä22630Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568