Viiltelyjäljet

Anonyymi

Oon 12v tyttö, ja mulla on niitä valkosia viiltelyjälkiä mun kädessä. Yritin ottaa niitä tänään pois raapimalla sellasella kovalla ihonkuorintasienellä ja siihen tuli ihan punainen jälki,sattuu tosi paljon ja laitoin voidetta ja kylmää. Mun vanhemmat ei tiedä asiasta ja enää en viiltele ja elämässä kaikki hyvin yms. Mut silti jos ne jäljet pysyy niin ne muistuttaa mua pahasta menneestä. Mitä teen?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro rakas vanhemmillesi. ,💖

      • Anonyymi

        Se on tosi vaikeaa kertoa. En pysty siihen.


    • Anonyymi

      Miten 12-vuotiaan tytön vanhemmat voivat olla näkemättä tytön käsiä ja viiltelyjälkiä?

      Kun annat jälkien olla rauhassa, ne heikkenevät ajan mittaan. 50-vuotiaana niitä on enää vaikea löytää.

      • Anonyymi

        Eikö pitemmälle super-trollin palsta edennyt?
        { ihmettelee henry)


    • Anonyymi

      Niistä ei pääse eroon muuta kuin kirurgin avulla. Ihonsiirrolla pääsee eroon. käsistä voi jäädä hyvinkin rumat, mutta ne eivät näytä enää siltä, että olisi viillellyt. En tiedä tehdäänkö ihonsiirtoja viiltelyarville Suomessa, mutta ulkomailla ainakin tehdään. Operaatio on kallis ja sen joutuu itse maksamaan. Ikäraja siihen on varmaan 18 vuotta.

      Joissakin tapauksissa kirurgi voi leikata arvet niin, että käteen jää yksi pitkä arpi, jota ei siten voi yhdistää viiltelyyn. Tässäkin varmaan pitää olla aikuinen ja se pitää maksaa itse. Näitä tehdään Suomessakin, mutta kaikille ei onnistu tämä menetelmä vaan tarvitaan ihonsiirto.

      • Anonyymi

        Paitsi tietysti jotkut pienimmät arvet saattaa kadota muutaman vuoden sisällä. Jos on viillellyt hyvin pinnallisia haavoja.


    • Anonyymi

      (Oon sama tyttö)
      Mulla on nyt kädessä sellanen pitkä punainentulehdusjälki siitä hankaamisesta ja oon laittanu siihe voidetta joka aamu ja ilta. Ne itse viiltelyjäljet on vaan tossa pinnalla,en oo koskaa viillelly ihan verille mut toivotaan et lähtee. Punainen alue varmaan lähtee voiteella

      • Anonyymi

        Jos et ole koskaan viillellyt kuin pintanaarmuja, ne lähtevät kyllä. Mutta älä enää hankaa niitä, odota vain niin aika korjaa ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole koskaan viillellyt kuin pintanaarmuja, ne lähtevät kyllä. Mutta älä enää hankaa niitä, odota vain niin aika korjaa ne.

        Juu kiitos


    • Anonyymi

      Kumpa vois liittää kuvan. Se jälki on noin. 6cm x 2cm ja viiltelyjälkiä on noin 6cm x 3cm alueella.

      • Anonyymi

        viiltelystä jäävä arpi ei häviä koskaan.Se voi vaaleta mua ei häviä.Olen nähnyt nuoria jotka ovat viiltäneet kätensä ja ne arvet ei ikinä häviä.Eli oot saanut elinikäiset muistot viiltelystä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe