Viiruksen johdosta piipahdus.

Hei.

Kun nyt on ilmassa mahdollisuus, että matkat katkeaa ja on asioita hoidettavana, niin olen päättänyt, mikäli lentoja järjestyy, niin piipahtaa sinne suomeen muutaman päivän asioidenhoitopiipahdukselle.

Kohteliaimmin esitänkin koska suurta kiinnostusta on ilmennyt tapaamishalusta kanssani, niin nyt se on mahdollista junttilassa arkeaan viettävälle juntille.

Siis jos joku muu kuin anonyymi tahtoo minut tavata Helsingissä tulevan viikon arkena, niin voi ystävällisesti ryhtyä esiintymään omalla nimellään ja ehdottaa aikaa ja paikkaa.

En vastaa asiassa asiattomuuksiin.

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt pattisboissi on hyvin hiljaa, lieneekö balettia tanssimassa.

• Anonyymi

Niin siis kuten aiemmin kerroit, että olet tervetullut vierailemaan Niuvanniemessä itsesi luona kiljukesteissä, suljetun ovella sanotaan vain Sika Amalia.

• Anonyymi

Jos joku puupää uskoo esiintyvänsä itsenään nimimerkillään? Niin antaa olla. Rahaahan teillä juttujenne mukaan on? Joten antaa olla noiden tapaamisten. Pärjään paremmin kun ykskään paskanpuhuja tässä ketjussa. Olis ollu kiva tavata henkilökohtaisesti rikkaampi palstalla roikkuja. Mutta mennään näillä. Ei paljon tai siis vähääkään jää harmittamaan itseäni.

• Anonyymi

Hehheh ;) Jälleen kerran tapaamiset Thaimaassa ei onnistuneet joistakin "salaisista henkilökohtaisista syistä" ja jälleen kerran tulee lerppasenseille Jorvin sairaalareissu jonka aikana herra pääsee oikein isolle kirkolle Helsinkiin. Mahtavaa. Ja toisella nimimerkillään komppaa innoissa100 an että hei on upeaa että pääset Helsinkiin. Se on Suomen suurin kaupunki ja siellä on isoja taloja. Hupaisa kaveri olet.

Terkkuja Pattaya beachilta. Juuri kävin hieronnassa rannalla. Laskuveden aika niin en viitsinyt kahlata 100 metrin päähän uimaan vaan hoidin uimiset hotellin altaalla.

• Anonyymi

Miksi älämölö pyytää Älämölön vierailulle itsensä luokse, mitä on levinnyt päähän ?

• Anonyymi

Täytyy taas tehdä ilmoitus poistetusta viestistä niin ylläpito palauttaa kuten edellisenkin.

• Anonyymi

Koronaviruspandemian keskus on siirtynyt Aasiasta Eurooppaan. Samalla myös asenteet eurooppalaisia kohtaan ovat muuttuneet Aasiassa.

Muun muassa Thaimaan terveysministeri ja varapääministeri Anutin Charnvirakul on herättänyt viime aikoina huomiota länsimaalaisia koskeneilla kommenteillaan. Viimeksi tänään perjantaina Charnvirakul varoitti thaimaalaisia ”likaisista” ulkomaalaisista, jotka ”tulevat Thaimaahan piiloon taudilta”.

– Kävin tänään Chiang Maissa ja huomasin, ettei siellä ole juuri lainkaan kiinalaisia turisteja. Paikalla oli vain farangeja [thain sana vaaleaihoisille ulkomaalaisille]. Kaiken lisäksi 90 prosenttia thaimaalaisista käytti maskeja, mutta farangeista ei yksikään. Tämän vuoksi tartuntoja tavataan nyt kaikkialla maassamme, Charnvirakul sanoi The Thaiger -julkaisun mukaan.

Jo helmikuussa Charnvirakul ehdotti hengityssuojainta käyttämättömien turistien poistamista maasta. Suojaimilla ei kuitenkaan välttämättä ole edes hyötyä koronaviruksen leviämisen kannalta.
      ”Hysteeristä”

Myös muun muassa Intia ja Vietnam ovat kiristäneet merkittävästi maahantuloa koskevia säädöksiään. Vietnam päätti maanantaina alkaa vaatia viisumia muun muassa Suomesta tulevilta matkailijoilta.

Pohjoisvietnamilaisessa Ninh Bìnhin kaupungissa asuva Inka Vappula on kokenut paikallisten asennemuutoksen omakohtaisesti. Hän on asunut Vietnamissa elokuusta lähtien suomalaisen miehensä kanssa.

• Anonyymi

Lyököön tämä " kAVERISI?" Charvirakull rajat kiinni ja fallet fittuun? Ei se sen kummallisempaa ole? Kai noinkin viisaalla apinalla on varma kotimainen työllisyysohjelma..? Miljoonalle kansalaiselleen, joka on tähän asti tehnyt elantonsa turisti busineksessä?? Ei haittaa mua mitenkään, thaikuta alkaa pikkuhiljaa olemaan out.. Eli munapystyssä kulkevien puutarhatonttujen mukaan.." liian kallis maa, rentoutumiseen??11kk työputken jälkeen?? Apinat ajattelevat kun apinat.

• resupetterit täältä vantaan hiekkaharjusta invataksi maksaa 63 euroa Jorviin. Ei siis mikään halba matka tällä kertaa mutta kela diilaa mulle ton vip matkan. tyttö duo lauloi ja aikanaan että taksi vie ja invataksi tuo vai miten se oli.. kikka ja taiska tais olla se tyttö duo

• Anonyymi

Hienoa kun kerrot, kipaseppas sielä jorvissa.

• Anonyymi

Vessapaperibunkkerissa näkkileipä (vanikka) maittaa oikein hyvin

• Anonyymi

Eipä taida piipahdukset onnistua kun lennot on peruutettu.

• Anonyymi

Huomasimpahan vaan että aloittajalle aktiivisesti lausahdellaan puskista, vaan ei ...... noh ...... olihan tuo jo aloittajalla aloitustaan tehdessään tiedossa mikä ihmissorttimentti kyseessä.

• Anonyymi

Huomasin saman, mutta myös että viestiä silmäillyt 60 pupillia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin saman, mutta myös että viestiä silmäillyt 60 pupillia.

Anteeksi, 120 silmämunaa, joiden joukossa myös 🐒.

• Anonyymi

Wai!?

Olen useasti lukenut sinun wittulukirjoituksia täältä. .

Kiitos

• Anonyymi

Se on senssun helppo piipahtaa hesassa kun on jo valmiiksi Suomessa. Invataksi vaan alle je menoksi. Thaimaasta Suomeen piipahtaminen oleskeluluvattomalle päättyisi siten että ei todennäköisesti pääse enää takaisin Thaimaahan vähään aikaan.
      Se siitä piipahduksesta. Eläkeläisnaisen mielikuvitusmatkat eivät ole ikäänsä vastaavalla tasolla.

Suomesta kuullut joskus parikin tarinaa siitä kun joku on kehuskellut lähtevänsä matkoille tehdäkseen naapurit kateellisiksi. Sitten on käry käynyt kun hänet on nähtykin kuikkimassa kotona verhon raosta keskellä väitettyä lomaansa tai kukankastelija on löytänyt matkalaisen sängyn alta piileskelemässä. Melkoisen noloa, sanoisin.

• taksi magsut hoidetaan titaanisella amex kortilla resupetteri.. oon jo täällä voin vaguuttaa. puhut nyt kuusikymppiselle elämää kokeneelle miehelle jolla on kylmää taltioivat seinät ja patentti jolle kannattaa olla kateellinen. Mulla on niin hienot amerikkalaiset varkut jalassa että yhelläkään resupetterillä ei oo varaa edes katsella niitä

• Anonyymi

Finnair lopetti Thaimaan lennot ja lentää Aasiassa vain Tokioon. Voipi piipahtelut olla aika hankalia ja maahantuloluvan kanssa niin ja näin.
      Kyselin Finnairilta ja ne järjestää kotimatkat niillä yhtiöillä jotka lentää. Voi tulla ylimääräinen pomppu mutta jokainen suomalainen pääsee kotiin. Mitään syytä lähteä ennenaikojaan ei ole.

• Anonyymi

Finnair ei aio maksaa korvauksia peruutetuista lennoista – vetoaa poikkeuksellisiin olosuhteisiin.

Finnair on kuluttajariitalautakunnan mustalla listalla, sillä se on kymmenen yleisimmän yhtiön joukossa, joista valitetaan kuluttajariitalautakuntaan, eikä ole noudattanut lautakunnan ohjeistuksia korvausten suhteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Finnair ei aio maksaa korvauksia peruutetuista lennoista – vetoaa poikkeuksellisiin olosuhteisiin.

Finnair on kuluttajariitalautakunnan mustalla listalla, sillä se on kymmenen yleisimmän yhtiön joukossa, joista valitetaan kuluttajariitalautakuntaan, eikä ole noudattanut lautakunnan ohjeistuksia korvausten suhteen.

Korvausasiat peruutuksista on eri asia kuin kotiutuslennon järjestäminen.

• Anonyymi

Osa wc-paperibunkkerista kannattaa sulloa korviin, korvabunkkeri. Pitää vihulaisen pois mielestä ja kuulee omat ajatuksensa.

• Anonyymi

Aloitus näyttänee kiinnostavan myös 2010:n ufoprofiilia ja muita kovastikin.

• Anonyymi

En vieläkään ole Heikki, enkä aio maistraatissa nimeäni vaihtaa. En ole ikinä kuulunut vieläkään mihinkään ufotutkimukseen viittaavaan seuraan, jos ei URSAa lasketa sellaiseksi.

Aika ei ole koskaan riittänyt havainnetietokantoihin tutustumiseen. Muutaman olen linkkivinkistä katsellut. Ihan asiallisia tutkimuksia. Mitenpäs sitä muutenkaan voisi tutkia?

Suomalaiset on ilmeisesti edelleen herranpelkoista ja arkaa, taikauskoista kansaa. Monenlaisia lahkolaisia on myös joille ufoteema on tabu.

Onhan näitä omassa lähipiirissäkin suurin osa, joiden kanssa ei voi aloittaa edes keskustelua aiheesta, tai voi, mutta se ei ole mitenkään hedelmällistä vaan saattaa johtaa siihen että kuulee jälkikäteen olevansa seonnut.

Matkailupalstalta on eräs häirikkö löytänyt tiensä tännekin näköjään. Asun nimittäin Thaimaassa muuten paitsi kesät olen Suomessa. 

Vainoajani siellä matkailupalstallakin luulee minua erääksi toiseksi ja täällä minua joku luulee Heikiksi. Saisinko olla ihan rauhassa vain oma itseni, kiitos.

OLE VAIN DILLE IHAN OMA ITSESI ...... HEH.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vieläkään ole Heikki, enkä aio maistraatissa nimeäni vaihtaa. En ole ikinä kuulunut vieläkään mihinkään ufotutkimukseen viittaavaan seuraan, jos ei URSAa lasketa sellaiseksi.

Aika ei ole koskaan riittänyt havainnetietokantoihin tutustumiseen. Muutaman olen linkkivinkistä katsellut. Ihan asiallisia tutkimuksia. Mitenpäs sitä muutenkaan voisi tutkia?

Suomalaiset on ilmeisesti edelleen herranpelkoista ja arkaa, taikauskoista kansaa. Monenlaisia lahkolaisia on myös joille ufoteema on tabu.

Onhan näitä omassa lähipiirissäkin suurin osa, joiden kanssa ei voi aloittaa edes keskustelua aiheesta, tai voi, mutta se ei ole mitenkään hedelmällistä vaan saattaa johtaa siihen että kuulee jälkikäteen olevansa seonnut.

Matkailupalstalta on eräs häirikkö löytänyt tiensä tännekin näköjään. Asun nimittäin Thaimaassa muuten paitsi kesät olen Suomessa. 

Vainoajani siellä matkailupalstallakin luulee minua erääksi toiseksi ja täällä minua joku luulee Heikiksi. Saisinko olla ihan rauhassa vain oma itseni, kiitos.

Piipahtelija on näemmä vaihtanut haaveet Thaimaasta Jorvin sairaalaan.
        On se erittäin paljon realistisempaa. Suomi kun ei sijaitse Thaimaassa niin silloin on paha piipahtaa Suomessa kun on ollut siellä koko ajan. Se on hyvä että pääset Jorviin, koska kuulut riskiryhmään ja pattajan palstallamatkailusi saisi muuten helpommin ikävän lopun.
        Suomessa ja Euroopassa täysi paniikki ja ihmiset kodeissa. Pattayalla kaikki hyvin. Kaupat täynnä ruokaa, ravintolat ja katukeittiöt auki, grillikojuilla riittää asiakasta ja mukavan leppoisa tunnelma.

Oli omaishoitajasi onni että ehti lähteä sitä hulluutta ja sinun hulluuttasi pakoon tänne Thaimaahan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se erittäin paljon realistisempaa. Suomi kun ei sijaitse Thaimaassa niin silloin on paha piipahtaa Suomessa kun on ollut siellä koko ajan. Se on hyvä että pääset Jorviin, koska kuulut riskiryhmään ja pattajan palstallamatkailusi saisi muuten helpommin ikävän lopun.
        Suomessa ja Euroopassa täysi paniikki ja ihmiset kodeissa. Pattayalla kaikki hyvin. Kaupat täynnä ruokaa, ravintolat ja katukeittiöt auki, grillikojuilla riittää asiakasta ja mukavan leppoisa tunnelma.

Oli omaishoitajasi onni että ehti lähteä sitä hulluutta ja sinun hulluuttasi pakoon tänne Thaimaahan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ufolla piipahtaa sutjakkaasti Dille puikoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ufolla piipahtaa sutjakkaasti Dille puikoissa.

Älä hyvä mies mene sen kyytiin, voi tulla takaata rahtilaiva peittäen auringon, tuut tuut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      273
      6016
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1949
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1750
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1221
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1185
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      156
      1077
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1046
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      971
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      941
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      932
    Aihe