Riittääkö jos vilauttaa vilkkua vain aamuin ja illoin?

Anonyymi

Ei tarvitsisi koko ajan räpsiä vilkkua.
Eikö se olisi ainakin ajoissa kun ennen kaikkia päivän kaistanvaihtoja ja kääntymisiä olisi jo vilauttanut vilkkua aamusella parkkiruudussa. Tosin kannattaakö ajojen päätteeksi vilauttaa enää kuten illalla vaikka kun nyt milloinkin sitten ajot on jaettu koska eikö se ole aika myöhässä jo silloin..

17

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi olet noin reppana ja turha?

      • Anonyymi

        Mikä sinulle suuntamerkin käytön tarpeellisuusesta on jäänyt epäselväksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinulle suuntamerkin käytön tarpeellisuusesta on jäänyt epäselväksi?

        Hanki elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki elämä.

        Eikö trolli parempaan kommentointiin pysty? Kun äly ei riitä itse aiheen kommentointiin mutta jotain on kuitenkin kommentoitava, niin tulos jää kovin vaatimattomaksi. Voi sinua turhaa reppanaa.


    • Anonyymi

      Kyllä se vilautus aamuin illoin riittää. Mitä se muille kuuluu minne minä olen menossa.

      • Anonyymi

        Mitä se silloinkaan kuuluu muille, kun olet esim. kolarin sattuessa apua huutelemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se silloinkaan kuuluu muille, kun olet esim. kolarin sattuessa apua huutelemassa?

        Oletko koskaan kuullut sarkasmista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se silloinkaan kuuluu muille, kun olet esim. kolarin sattuessa apua huutelemassa?

        Sen verran se kuuluu, että pysähdyn ottamaan pari valokuvaa kännykällä, ja jatkan sen jälkeen matkaa....


    • Anonyymi

      Ei voi mitään, kondomi lienee tässä ainoa mikä olisi aikoinaan auttanut. Seuraa tätä ajankohtaista asiaa (korona) niin voinee huomata ihmisten kommentoinneista erinäisissä paikoissa että ehkä osa kansaa on vaan niin toivottoman tyhmiä.

      • Anonyymi

        Ymmärsin sen täydellisesti, kun luin juttusi.


    • Anonyymi

      Minä laitan vilkun päälle vasta sitten kun käännän rattia ja pidän päällä kääntymisen jälkeen 100 metriä. Se on tärkeää. Siten tietävät, mistä suunnasta olin tullut.

      • Anonyymi

        Itse jätän vilkun päälle parkkipaikalle päivän päätteeksi.
        Pyysin huollossa että laittavat vilkulle ihan oman sähköpiirin ja sille akun. Joten vilkku saa vilkkua koko yön parkkipaikalla ilman että virta loppuu. Huollossa ihmettelivät tätä asiaa eikä selittäminenkään auttanut asian ymmärtämiseen, helpotin heidän elämää että minä maksan ja toiseksi liikenteessä on riittää ihmeteltävää siinä miten moni osaakin olla poikkeava muusta liikenteestä ja tai säännöistä.

        En tiedä mitä tässä on järkeä mutta olen niin kuin muut, ei siis mitään järkeä siinä mitä tehdään mutta teen näin, siis MINÄ TEEN NÄIN.


    • Anonyymi

      Ihan sama, tuo ei ainakaan lisää kiinnostusta käyttää vilkkua.
      En käytä itse joten ollessani liikenteessä en oleta sitä myöskään muilta.
      Ihan sama kun monet muut liikennesäännöt ja niiden noudattaminen ei jaksa.

      • Anonyymi

        Onneks liikenteessä pärjää kuitenki iha hyvin :)
        Ei haittaa fiilistä yhtään.
        En edes muista millo olisin viimeks vilkkua käyttänyt.
        Tuolla olla mitään vilkutuskavereita etsimässä


      • Anonyymi

        Onkos sinulla pemari Audi vai Mersu?


    • Anonyymi

      Vilkku on muuten hyvä mutta se katkomistaipumus olisi eliminoitava.

    • Olen ostamassa uutta autoa ja haluaisin lisävarusteena semmoisen automaattivilkun, joka toimii ihan vaan rattia kääntämällä. Se on kumma kun tuolla lisävarusteella varustettuja bemareita ja audeja ja jopa tojotiakin ja nissaneita näkee liikenteessä päivittäin, mutta autoliikkeissä sanovat että eivät ole moisesta lisävarusteesta kuulleetkaan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe