Riittääkö jos vilauttaa vilkkua vain aamuin ja illoin?

Anonyymi

Ei tarvitsisi koko ajan räpsiä vilkkua.
Eikö se olisi ainakin ajoissa kun ennen kaikkia päivän kaistanvaihtoja ja kääntymisiä olisi jo vilauttanut vilkkua aamusella parkkiruudussa. Tosin kannattaakö ajojen päätteeksi vilauttaa enää kuten illalla vaikka kun nyt milloinkin sitten ajot on jaettu koska eikö se ole aika myöhässä jo silloin..

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi olet noin reppana ja turha?

      • Anonyymi

        Mikä sinulle suuntamerkin käytön tarpeellisuusesta on jäänyt epäselväksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinulle suuntamerkin käytön tarpeellisuusesta on jäänyt epäselväksi?

        Hanki elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki elämä.

        Eikö trolli parempaan kommentointiin pysty? Kun äly ei riitä itse aiheen kommentointiin mutta jotain on kuitenkin kommentoitava, niin tulos jää kovin vaatimattomaksi. Voi sinua turhaa reppanaa.


    • Anonyymi

      Kyllä se vilautus aamuin illoin riittää. Mitä se muille kuuluu minne minä olen menossa.

      • Anonyymi

        Mitä se silloinkaan kuuluu muille, kun olet esim. kolarin sattuessa apua huutelemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se silloinkaan kuuluu muille, kun olet esim. kolarin sattuessa apua huutelemassa?

        Oletko koskaan kuullut sarkasmista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se silloinkaan kuuluu muille, kun olet esim. kolarin sattuessa apua huutelemassa?

        Sen verran se kuuluu, että pysähdyn ottamaan pari valokuvaa kännykällä, ja jatkan sen jälkeen matkaa....


    • Anonyymi

      Ei voi mitään, kondomi lienee tässä ainoa mikä olisi aikoinaan auttanut. Seuraa tätä ajankohtaista asiaa (korona) niin voinee huomata ihmisten kommentoinneista erinäisissä paikoissa että ehkä osa kansaa on vaan niin toivottoman tyhmiä.

      • Anonyymi

        Ymmärsin sen täydellisesti, kun luin juttusi.


    • Anonyymi

      Minä laitan vilkun päälle vasta sitten kun käännän rattia ja pidän päällä kääntymisen jälkeen 100 metriä. Se on tärkeää. Siten tietävät, mistä suunnasta olin tullut.

      • Anonyymi

        Itse jätän vilkun päälle parkkipaikalle päivän päätteeksi.
        Pyysin huollossa että laittavat vilkulle ihan oman sähköpiirin ja sille akun. Joten vilkku saa vilkkua koko yön parkkipaikalla ilman että virta loppuu. Huollossa ihmettelivät tätä asiaa eikä selittäminenkään auttanut asian ymmärtämiseen, helpotin heidän elämää että minä maksan ja toiseksi liikenteessä on riittää ihmeteltävää siinä miten moni osaakin olla poikkeava muusta liikenteestä ja tai säännöistä.

        En tiedä mitä tässä on järkeä mutta olen niin kuin muut, ei siis mitään järkeä siinä mitä tehdään mutta teen näin, siis MINÄ TEEN NÄIN.


    • Anonyymi

      Ihan sama, tuo ei ainakaan lisää kiinnostusta käyttää vilkkua.
      En käytä itse joten ollessani liikenteessä en oleta sitä myöskään muilta.
      Ihan sama kun monet muut liikennesäännöt ja niiden noudattaminen ei jaksa.

      • Anonyymi

        Onneks liikenteessä pärjää kuitenki iha hyvin :)
        Ei haittaa fiilistä yhtään.
        En edes muista millo olisin viimeks vilkkua käyttänyt.
        Tuolla olla mitään vilkutuskavereita etsimässä


      • Anonyymi

        Onkos sinulla pemari Audi vai Mersu?


    • Anonyymi

      Vilkku on muuten hyvä mutta se katkomistaipumus olisi eliminoitava.

    • Olen ostamassa uutta autoa ja haluaisin lisävarusteena semmoisen automaattivilkun, joka toimii ihan vaan rattia kääntämällä. Se on kumma kun tuolla lisävarusteella varustettuja bemareita ja audeja ja jopa tojotiakin ja nissaneita näkee liikenteessä päivittäin, mutta autoliikkeissä sanovat että eivät ole moisesta lisävarusteesta kuulleetkaan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe