miten saan itseni lopettamaan itsemurha yrityksen suunnittelun?

mun tekee mieli tehdä itsemurha ja vaan päästä pois täältä maanpäällisesti helvetistä. Välillä mä taas en haluu kuolla. oon luvannu itelleni et joku päivä mä vielä hyppään alas parvekkeelta ja kuolen.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloita joku projekti, mitä ei voi jättää kesken. Itse aloitin kirjottaan kirjaa tai oikeastaan kuvateosta. Käsittelee viime vuosina hävinneitä ympäristöjä, joiden viimeisistä vaiheista on vain minulla kuvia ja tietoja. Kukaan muu ei voi siis sitä tehdä. Kirjotuksessa taustatietojen keruuneen on mennyt jo 15 vuotta. Ja nyt olen huomannut, että se käsittelee aihetta liian kapeelta alalta. Pitää karsia ja laajentaa niin kirja voisi kiinnostaakin jotakin. Vielä viisi vuotta menee kirjoittaessa varmaan. Pistän sen sitten painoon ja siihen voikin käyttää viimeiset rahat. Kyllä siitä väkisin jokunen kappale jollekin jää talteen. Voi kuulostaa hölmöltä, mutta minun tapauksessa elämä on jatkunut.

      Lisäksi en tiedä miten itseni lopetan. Olen siis korkeiden paikkojen harrastaja. Ja vaikka melkein joka viikonloppu olen jossain piipussa tai nosturissa, en voi hypätä alas, kun sitten arvostelijat saa aihetta: mitä minä sanoin ja paikkoja menee kiinni muilta harrastajilta. Monessa muussa tapauksessa taas voi vaarantaa muiden henkiä tai jäädä kituun.

      Eli tämä oli nyt vaan esimerkki, mutta varmaan vastaavia tälläisiä suuntaviivoja voi löytyä monelle. Ymmärrän ettei energiaa ole, mutta tälleen pikkuhiljaa eteenpäin, vaikka sana päivässä.

      • Anonyymi

        esim juominen sitä ei voi lopetta alko


    • Anonyymi

      Jaa-a. Itse yritin viime syksynä. Jäin henkiin. Ei ne ajatukset oo hävinny. Vähän tyyntyny mieli kuitenkin. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo. Tsemppiä aloittajalle!

    • Anonyymi

      Homeopaattiset lääkkeet auttaa kuoleman haluunkin ja poistaa masennusta. Mm aurum 200 tai 1 M, vaikka on niitä muitakin. Homeopaatin kanssa kannattaa keskustella, tai ainakin netistä kaivella tietoa. Kannaattaa kuitenkin muistaa että jonkin verran se vie aikaa ennenkuin vuosikymmeniä masentunut saa niistä apua.

      Ihminen ei ole pelkkä fyysinen, psyykkinen tai taloudellinen olento vaan myyös henkinen. Jos henkisyyden kehittämisen unohtaa, niin mm elämäntarkoitusta ei löydy, jolloin ei ole motivaatiota elää. Lisäksi jokaisella on omakohtainen tehtävä, pitäisi miettiä mikä se mahtaa olla. Selvännäkijöiltä ja meedioilta voi saada jotain vastauksia. Henkistä kirjallisuutta kannattaa lukea, meditoida ja puhua henkisten ihmisten kanssa. Channelin Erik videoistakin voisi olla apua itsemurhaa suunnitteleville.

      Toisten auttaminen tavalla tai toisella tuo kiitosta ja hyvää mieltä itsellekin. Jokaisella meistä on valonpilkku tai toivonkipinä sisällämme, sitä kannattaa laajentaa. Ei kannata lupailla itselle, että hyppää kuolemaan, kun asiat voi muuttua. Toisaalta karmallisesti seuraavassä elämässä samanlainen tilanne varmaankin edessä. Jos nyt jaksat loppuun saakka elellä, niin seuraavassa elämässä viimeistään palkitaan.

    • Anonyymi

      Missä asut, mä voin hypätä sun kanssa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe