Maahanmuuttajista innokkaimmin puolustaisivat arabiankieliset aseilla Suomea. Sitten somalit. Ja sen jälkeen kantasuomalaiset. Virolaiset ja venäläiset olivat viimeisenä.
Tämä tieto oli Alfa tv:ssa tänään Vanhasen keskusteluohjelmassa.
Puolustaisitko Suomea asein -kyselyssä yllätystulos
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oli varmaan luotettava tutkimus, hyvinvointivaltio tutkimus näyttäisi elintasopakolaisille samaa hyvää, entä miten köyhät-sairaat-vanhukset ja maksajat voivat tutkimuksessa ?
- Anonyymi
Kyllähän maahanmuuttajat käy paljon innokkaammin Suomen armeijan kun meidän omat pojat tämähän on tosi asia ja persuista ei monikaan ole käynyt armeijaa kun ovat niitä peräkammarin poikia niin ei sitä kotoa lähetä muuhun kuin äänestämään Hakkaraista.
- Anonyymi
Persut ampuisivat omiaan selkään.
- Anonyymi
Hmmmmm . .
Eiköhän tuollainen toiminta olisi ominaisinta sellaisille, joille se tulee mieleen ja pitää palstalla se ilmoitella.
- Anonyymi
ja paskat helppo on mukamas puolustaa kun eivät edes ampua osaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056