Onnistuuko autossa?

Anonyymi

Löytyisikö vapaata/varattua daamia joka ottaisi suihin autossa? Kiva jos sinulla olisi edestä napitettava pusero tai avokaulainen mekko niin että voisi leikkiä vähän tissivaossakin. Ei siis panoa - ainakaan aluksi. Kyselee nelikymppinen mies Tampereen seudulta.

31

543

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitääpä keskustella vaimon kanssa. Olen monta kertaa kertonut vaimolleni, miten kiihottavaa olisi katsella kun hän imee vierasta kyrpää samalla kun mies kourii tissejä. Hän on naureskellen vastannut, että jos sopiva tilanne tulisi, niin ehkäpä...
      Sopisiko sinulle, että voisin katsella esim. sivuikkunasta jollain parkkipaikalla - siis jos vaimoni suostuu.

      • Kyllä, onnistuu katsoa, m 40v187/76 19/5 urheilinen, kik lions070


      • Anonyymi

        Kiitos, samoin


      • Anonyymi

        Tuo vaimos malminkartanon portaiden parkkikselle, niin saa kunnon kyrpää.


      • Anonyymi

        Itse olen aina halunnut tehdä tuon..jonkun kanssa...eli siis imeä ja nielä.En vaan osaa hoidella ketään vaikka kuinka yritän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen aina halunnut tehdä tuon..jonkun kanssa...eli siis imeä ja nielä.En vaan osaa hoidella ketään vaikka kuinka yritän

        Hjmm, haluaisitko harjoitella mun kanssa? 😘
        Kiva 47v. 180/85 mies valmiina...voin myös sua maistella, nuolla ja imeä ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen aina halunnut tehdä tuon..jonkun kanssa...eli siis imeä ja nielä.En vaan osaa hoidella ketään vaikka kuinka yritän

        Hjmm, haluaisitko harjoitella mun kanssa? 😘
        Kiva 47v. 180/85 mies valmiina...voin myös sua maistella, nuolla ja imeä ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hjmm, haluaisitko harjoitella mun kanssa? 😘
        Kiva 47v. 180/85 mies valmiina...voin myös sua maistella, nuolla ja imeä ....

        etsin hiukan pidempää miestä mun mieltymyksiin... yli 190 cm kiitos <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etsin hiukan pidempää miestä mun mieltymyksiin... yli 190 cm kiitos <3

        Hhmm, harmi. 😘


    • Anonyymi

      Kyllä tekisi mieli imeksiä vierasta karkkia👄👄👅

      • Anonyymi

        Mistä päin olet?


      • Anonyymi

        Mistä noudan sut kyytiin? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä noudan sut kyytiin? 😘

        Mun tuhkaluukusta


      • Anonyymi

        Keskisuomessa olisi tikkaria tarjolla, voisin kiitokseksi lipaista sun piparia 😋
        👅-mies jkl


      • Anonyymi

        Pks? Onnistuu parkkis katsottu valmiiksi.


      • Anonyymi

        No, hopi hopi. Haluut kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet?

        Olen Hyvinkäältä👄👄👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Hyvinkäältä👄👄👅

        Hhmm, harmi. Itse jkl:stä. 😟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Hyvinkäältä👄👄👅

        Tuu käymään hesassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu käymään hesassa?

        Tiedätkö rauhallisen paikan jossa saisin imeksiä kunnolla👅👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö rauhallisen paikan jossa saisin imeksiä kunnolla👅👄

        Kyllä tiedän. Miten saan sut kiinni. Saisit imee sykkivää kyrpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedän. Miten saan sut kiinni. Saisit imee sykkivää kyrpää.

        Hei😊 tiistaina onnistuis töiden jälkeen kerro missä tavattais😗 aah arvaa haluttaako suuhun sykkivä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei😊 tiistaina onnistuis töiden jälkeen kerro missä tavattais😗 aah arvaa haluttaako suuhun sykkivä..

        Mulle kävis tiistaina klo 10-14. Laita mulle sähköpostia [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kävis tiistaina klo 10-14. Laita mulle sähköpostia [email protected]

        Katson saisinko vaihdettua iltavuoron itselleni😗 olethan täysin terve jotta voin nauttia ilman kumeja👅👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson saisinko vaihdettua iltavuoron itselleni😗 olethan täysin terve jotta voin nauttia ilman kumeja👅👄

        Tottakai olen🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson saisinko vaihdettua iltavuoron itselleni😗 olethan täysin terve jotta voin nauttia ilman kumeja👅👄

        En saanut sua kiinni, mutta yritetään sopia tällit, kun tilanne vähän selkeytyy. Pystytkö venaa hetken. Jään odottelemaan sun viestiä. Ai että, kun tekis mieli🙂


    • Anonyymi

      Sinä joka lupasit keskustella vaimosi kanssa:
      Minkä ikäisiä olette ja onnistuisiko Tampereella? Onnistuisiko ilman kondomia? Eli tulisiko sperman nieleminen kysymykseen? Tai onnistuisiko "viimeistely" tissivakoon? Kysyy mies Tampereen seudulta

      • Anonyymi

        oon sun orja mies!!!! saat mitä haluat


      • Anonyymi

        Hei vaav! Eipä vaimo ihan suoraan mitään vastannut, mutta tuntuu että harkitsee asiaa. En usko että hän suostuu nielemään eikä varmaan kasvoillekaan, mutta sen "viimeistelyn" voisi ehkä kyllä tehdä tissivakoon. Ainakin minä katselisin sitä mielelläni! Ja sitä mekin olemme harrastaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei vaav! Eipä vaimo ihan suoraan mitään vastannut, mutta tuntuu että harkitsee asiaa. En usko että hän suostuu nielemään eikä varmaan kasvoillekaan, mutta sen "viimeistelyn" voisi ehkä kyllä tehdä tissivakoon. Ainakin minä katselisin sitä mielelläni! Ja sitä mekin olemme harrastaneet.

        Minunkin puolestani voisit tiedustella! Ei tarvitse niellä, voin aivan hyvin roiskia hänen puserolleenkin! Tai tietenkin jo hän haluaa säästää vaatteitaan niin paljaille tisseille! Saisivat nännit mukavan kuorrutuksen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin puolestani voisit tiedustella! Ei tarvitse niellä, voin aivan hyvin roiskia hänen puserolleenkin! Tai tietenkin jo hän haluaa säästää vaatteitaan niin paljaille tisseille! Saisivat nännit mukavan kuorrutuksen!

        Kyllä me olemme lukeneet moneen kertaan sinunkin viestisi ja näen että se kiihottaa vaimoani. Hän on palannut asiaan useamman kerran ja halunnut varmistua siitä että minä haluaisin sen tapahtuvan. Kävimme jopa eilen harjoittelemassa omalla autolla jäähallin parkkipaikalla. Ketään ylimääräistä ei ollut, mutta silkkipusero tahriintui kyllä kiihottavasti. Kunhan tämä korona on ohi niin uskon että sovimme tapaamisesta.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe