Keinutuoli vintille vaan.

Kriitikko

Viekää nyt jo ihmeessä se keikkastooli vinnille ja menkää vaikka teatteriin tai viihteelle. Paikoilleen jämähtäminen on vaarallista siitä kehkeytyy dementiaa.

15

1122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provosoida,mutta ei se mitään.

Luuletkos sinä ,että ei käydä teatterissa ja "viihteessä".
      Joka viionloppu on meno päällä ja hauskaa on,en tiedä dementiasta mitään,mitä nyt väliin unohtelen jotakin,niinkai sinäkin.
      Joten älä holehdi ,selvitään,,,

• Kriitikko

Hyvä on meno sinulla, ei dementiaa.

• pullaulla

pian keinustoolin ,se on terveellinen kapistus ,saa liikuntoakin samalla kun kutoo sukkaa.

• kriitikko

en voi muuta sano kun VOI EI ! pullaullalle.

• pullaulla
        kriitikko kirjoitti:

en voi muuta sano kun VOI EI ! pullaullalle.

mutta mitä sinä olit meinannut sanoa minulle kun posti vastas ett sinun sepustukses oli siivottu=:)

• Helena04

ei ole mitään vikaa. Täällä niitä on peräti kaksittain. Molemmat ihan moternejakin. Vai vintille!? Ei tule kuuloonkaan.

Katsos, kun tulee mm. viihteeltä, on niin leppoisaa istahtaa keikkastooliin ja AJATELLA.
      Etkö itse omista keikkastoolia? Haluatko lainata toistani, sitä kovempaa, wienermallista? Saisit tuntumaa sen annista.

• neiti kuunvalo

hankkinut ensin punaisen tiplun tuohon eka provoosi, mutta käyhän se näinkin *avustaa kommentillaan*

• Trina

kapistus on. Olen Pullaullan ja Helenan
      kanssa samaa mieltä. Kyllä siihen tuoliin on
      mukava istahtaa ja hiljalleen keinutella ja vaikka
      neuloskella ja samalla TV:kin tulee katsottua.

Eihän se nyt dementiaa tee, jos keinustuolissa
      istuskelee. Eihän siihen nyt tarvitse liimautua
      kiinni.

Mutta jutunjuurihan se nyt tuokin oli.

• on yksi keino jumpata tasapainoelimiä.

Eli siitä on ainakin siinä suhteessa terveyttä edistävä/ylläpitävä hyöty.

• Pääsiäisämmi

Ja lisäksi pitää luita koossa, tärisyttää. Lisätkää välillä vähän vauhtia niin että jalkapohjat tömähtävät eteenpäin tullessa maahan.

Kuulin tai luin vastikään tällaisesta tutkimuksesta. Siksi joissakin vanhainkodissa vanhukset pannaankin keinumaan.

• Kirjosieppo

Pane hyvä kriitikko mietintämyssy päähäsi ettet höpötä mitä sattuu. Kiikkustuoli on kaiken hyvän alku ja juuri jopa neurologit tutkineet sen positiivisen terveysvaikutuksen.
      Kirjailtu kaunis pehmuste persukkeiden alle jalalla hieman vauhtia ja jo tulee matka miltei nirvanaan.Ei sitä hyvää olo taivaasta tipahda kuten kriitikko luulee vaan oivallusta se vaatii ja se taito joltakin näköjään puuttuu.

• Nythän se keinutuolissa heijaaminen vasta on hoksattu synnytyslaitoksillakin. Äidit syöttelevät pikkuisiaan ja kummatkin ovat tyytyväisiä.
        Voihan se siinä ennen ympyrän sulkeutumista muutaman vuosikymmenen olla vähemmällä käytöllä, mikä ettei, mutta pitääkö se vinnille asti raijata?

• tapani

Dementia tahtoo tulla muutenkin.

• Sahaaja

en oo ees ajatellu hankkivani keinutuolia, mitä sillä tekisin kun olen aina jossain pippaloissa nyt kun aikaa on.

• Tyynentyttö

Niin sitä sanotaan että eläkeläiset ovat sitten kiireisiä ihmisiä.Kyllä keinutuoli mökillä on paras paikka katsella lintuja tai televisiota,kuunnella musiikkia,lukea ja tehdä käsitöitä.Tänne kotiinkin tekisi mieli se hankkia jos johonkin sopisi.Toinen menee,toinen kiikuttelee kukin oman halunsa mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3792
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3175
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2807
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2457
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2450
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2377
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2304
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2296
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2080
    Aihe