Millä moottorilla ja vaihteistolla VWskodaudiseat on luotettava ostaa?
tarkoitan luotettavuus luokkaa tojota-vain huollot ja kuluvat osat
Kertokaas ilman VWlaseja totuus
78
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno kysymys. Kysymyksesi sisältää jo vastauksenkin valmiiksi. Ei millään.
- Anonyymi
Ei VW:n kannata laskea laatuaan ja tasoaan mihinkään Toyotaluokkaan joka on ruosteinen, tuhnu, epämukava ja kovin vikainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei VW:n kannata laskea laatuaan ja tasoaan mihinkään Toyotaluokkaan joka on ruosteinen, tuhnu, epämukava ja kovin vikainen.
Myydyimpien merkkien myynti kertoo totuuden. Jos olisi ihan sekundaa, niin ei menisi kaupaksi.
- Anonyymi
Ei peltilehmään kannata rahojaan sijoittaa. Liisaamalla saat uuden auton tarkalla budjetilla.
- Anonyymi
Ja maksat liisaamalla tosi paljon enemmän. Se sopii kertakuluttajille jotka asuu vuokralla ja käyttää kaikki rahat heti.
- Anonyymi
Mahdoton vastata kun Volkswagen ei tarvitse kuin puolet siitä huoltomäärästä minkä Toyota.
- Anonyymi
kyllä tarvis jo huoloväli 15000km niin pelais parenmin toyota o 1 autona ja huolloissa 1 vuosi tai 15000km.
- Anonyymi
Jep. Minulla longlife huolto, eli noin 30.000 km tai 3 vuotta, riippuen kumpi tulee ensin vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Minulla longlife huolto, eli noin 30.000 km tai 3 vuotta, riippuen kumpi tulee ensin vastaan.
Buhaha sulla on huolto 29000 kohdalla ,siinä vaihdetaan sun "long-life" moottori..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buhaha sulla on huolto 29000 kohdalla ,siinä vaihdetaan sun "long-life" moottori..
Hyvin sä vedät 2 talvea ajetuilla öljyillä!
- Anonyymi
Nytkin on kamppis jossa teippaillaan Toyotan kaapeleita ettei tule oikkareita ja tulipaloja, huomatkaa, teippaillaan...
- Anonyymi
Tiesitkö että teippiä on käytetty "aina" sähkölaitteiden eristeenä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Meidän parkkipaikalla on VW Golf mistä on teipattu katto. Eipä tule vettä sisään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö että teippiä on käytetty "aina" sähkölaitteiden eristeenä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Meidän parkkipaikalla on VW Golf mistä on teipattu katto. Eipä tule vettä sisään.Teippi on ihan hyvä eriste mutta nippuside turvavyön pitimenä ei oikein herätä luottamusta enempää kuin päästöjen huijausohjelmistokaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teippi on ihan hyvä eriste mutta nippuside turvavyön pitimenä ei oikein herätä luottamusta enempää kuin päästöjen huijausohjelmistokaan.
Nippusiteen tarkadtus ja tarvittaessa vaihto aina öljyn lisäyksen yhteydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teippi on ihan hyvä eriste mutta nippuside turvavyön pitimenä ei oikein herätä luottamusta enempää kuin päästöjen huijausohjelmistokaan.
Missä on nippusiteitä turvavöissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on nippusiteitä turvavöissä?
Ei missään enää! Seat Aronassa oli hetken aikaa väliaikaisratkaisuna nippusiteellä niputetut turvavyön lukkokappaleet takapenkilla.
Tojohönön vinyylissä neula jää toistamaan samaa uraa!
- Anonyymi
Suoraan kysymykseen suora vastaus: Manuaalivaihteistolla, jos ei ymmärrä merkkiä vaihtaa.
- Anonyymi
Kamuksin johtaja sano MB e mallia ei saa myytyä enään manualina ihmetelen sitä kommentia jos ostasin MB niin jokaisella manualilla on ajettu puolet vähenmän kun automaatilla ja 1 mikä varma niin on ollu siviilikäytössä ja tarkalla pidolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamuksin johtaja sano MB e mallia ei saa myytyä enään manualina ihmetelen sitä kommentia jos ostasin MB niin jokaisella manualilla on ajettu puolet vähenmän kun automaatilla ja 1 mikä varma niin on ollu siviilikäytössä ja tarkalla pidolla.
Vaihteisto ei kerro mitään auton pidosta tai missä käytössä on ollut.
Mutta se on totuus ettei ihmiset halua enää manuaaleja ja suomalainen 60-70 luvun vanhat perimätiedot ja uskomukset on vihdoin selätetty tuossa suhteessa.
Teinit haluaa manuaaleja Bemuihinsa jotta pääsevät revittämään ja runnomaan keppiä ja pykälää pesään ja näin rikkovat ne aika nopeasti. Automaatilla ei autoa saa niin helpolla rikki, sillä älykäs vaihteisto ei anna väärää vaihdetta, eikä kytkin käryä ja käytetä sellaisia kierroksia joista ei ole hyötyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamuksin johtaja sano MB e mallia ei saa myytyä enään manualina ihmetelen sitä kommentia jos ostasin MB niin jokaisella manualilla on ajettu puolet vähenmän kun automaatilla ja 1 mikä varma niin on ollu siviilikäytössä ja tarkalla pidolla.
No nehän puhuu mitä vaan paskaa.
Mulle ne sönkötti uutta autoa tilatessa ettei manuaaleja kannata pitää varastossa kun suomalaiset on invalideja . Ajaa vain invavaihteistoilla nykyään.No mä siihen että jos se manuaali ei tuu 3 viikon sisään ostan ruotsista.Ja Ihme tapahtui,Sain uuden autoni ihan silla manuaalilla millä halusinkin.. - Anonyymi
Tietysti manuaalivaihteilla, jos ymmärrä ostaa TOYOTAa. Toyota Corolla on paras auto tuossa kokoluokassa.
- Anonyymi
Tietysti TSI ja dsg! Mieluiten kuivakytkin! Ja öljynvaihtoväliksi yli 30tkm! Toimiva resepti! Kiitos! Pentti
- Anonyymi
Ilman Moottoria
- Anonyymi
6-vaihteisella manuaalilla ja 1.0 tai 1.2 TSI. Itellä oli Fabia tuolla jälkimmäisellä koneella ja 6-vaihteisella manuaalilla. Uutena ostin ja myin pois noin 98tkm ajettuna, nämä kilometrit kertyivät kolmessa vuodessa. Määräaikaishuollot tein 30 tkm:n välein, ainoa isompi korjaus oli tuulilasin vaihto, kun se halkesi kiven osumasta.
- Anonyymi
Noilla kilometreillä Toyota on jo melkein sisäänajettu. Skodassa olikin muistaakseni ihan tutkitusti markkinoiden ohuin lasi, vai miten tuo nyt meni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla kilometreillä Toyota on jo melkein sisäänajettu. Skodassa olikin muistaakseni ihan tutkitusti markkinoiden ohuin lasi, vai miten tuo nyt meni?
Mitä lasin paksuus liittyy mihinkään? Kaikki ne menee nykyään helpolla rikki, tuuri ratkaisee koska napsahtaa. Miten Toyotan loppuunajo kilsat liittyi kommentoimaasi juttuun?
- Anonyymi
Kannattaisi sinunkin tehdä noita aloituksia ja kommentteja ilman sokeita Toyotalaseja.
- Anonyymi
Velkaiset menee konkkaan nyt nopeasti
VW sulkee tehtaitaan- Anonyymi
Älä unta näe.
- Anonyymi
hyvää kokonaisuutta onko ollenkaan?
- Anonyymi
ei vastauksia?
- Anonyymi
Viimeisiä hyviä ovat 2.0L 8venttiilinen bensa, ja dieseleistä jakajapumpullinen 1.9tdi 90hp malli jossa ei ole turbossa vnt siipiä. Jommankumman jatkeeksi manuaali vaihteisto ja mahdollisesti jopa torsen neliveto. Siinä alkaa olemaan toimiva voimansiirto paketti kasassa.
- Anonyymi
juu-ei missään nimessä DSG rikkomaattia
- Anonyymi
hyssssssssssssssssssssssssss
- Anonyymi
jopa tdi nyt öljynsyöntituhokone
kts, moottorihiomo- Anonyymi
TDI moottoreissa ei ollut tuota roimaa öljyn kulutusta. Tyypillä EA888 olevassa bensa moottoreissa oli. Ne lienee jo kaikki korjattu. Se oli kallis remontti, mutta ei yhtä kallis kuin Toyotan D-4D kertakäyttö moottorin vaihto. Tuo Toyotan moottori oli suunniteltu kertämään korkeintaan 200tkm, jonka jälkeen taasen uusi moottori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TDI moottoreissa ei ollut tuota roimaa öljyn kulutusta. Tyypillä EA888 olevassa bensa moottoreissa oli. Ne lienee jo kaikki korjattu. Se oli kallis remontti, mutta ei yhtä kallis kuin Toyotan D-4D kertakäyttö moottorin vaihto. Tuo Toyotan moottori oli suunniteltu kertämään korkeintaan 200tkm, jonka jälkeen taasen uusi moottori.
kyllä se merkkiliike nappaa 10000e korjauksesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TDI moottoreissa ei ollut tuota roimaa öljyn kulutusta. Tyypillä EA888 olevassa bensa moottoreissa oli. Ne lienee jo kaikki korjattu. Se oli kallis remontti, mutta ei yhtä kallis kuin Toyotan D-4D kertakäyttö moottorin vaihto. Tuo Toyotan moottori oli suunniteltu kertämään korkeintaan 200tkm, jonka jälkeen taasen uusi moottori.
Saaako volkkarin ostaa jo Toyotan dieselillä? Aloittaja nimenomaan kysyi: Millä koneella VW kannattaa ostaa? En kyllä ostaisi sitä millään koneella kun kaikki pitää saada parempaan kuntoon suunnitteluvirheet itse maksamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saaako volkkarin ostaa jo Toyotan dieselillä? Aloittaja nimenomaan kysyi: Millä koneella VW kannattaa ostaa? En kyllä ostaisi sitä millään koneella kun kaikki pitää saada parempaan kuntoon suunnitteluvirheet itse maksamalla.
Ei saa volkkariin Toyotan moottoreita, mutta kun ostaa TOYOTAn saa lähes ikuisen auton. Toyotan autoissa ei koskaan ole vikoja. Toyotalle miljoona kilometriä on normi määrä. Kori kestää kolmekymmentä vuotta ilman, että sille tehdään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa volkkariin Toyotan moottoreita, mutta kun ostaa TOYOTAn saa lähes ikuisen auton. Toyotan autoissa ei koskaan ole vikoja. Toyotalle miljoona kilometriä on normi määrä. Kori kestää kolmekymmentä vuotta ilman, että sille tehdään mitään.
Voihan Toyotan korikin kestää pitkään, mutta paljon saa hitsailla mikäli meinaa sen kolmekymmentä vuotta ajaa. Tänään hitsailin Toyota Corollaa vm 2014. Siis kuusivuotta vanhaa. Tuosta on pitkä matka vielä. Peltiä ja Kemppiä tarvitaan siihen todella paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TDI moottoreissa ei ollut tuota roimaa öljyn kulutusta. Tyypillä EA888 olevassa bensa moottoreissa oli. Ne lienee jo kaikki korjattu. Se oli kallis remontti, mutta ei yhtä kallis kuin Toyotan D-4D kertakäyttö moottorin vaihto. Tuo Toyotan moottori oli suunniteltu kertämään korkeintaan 200tkm, jonka jälkeen taasen uusi moottori.
Muistatteko Volkswagen Passatista Multifuel-moottorit? Moottorin vaihtoväli 30 000km.
- Anonyymi
Osta kallis tojo
- Anonyymi
Volkkarit 1.9 tdi ja bensa 1.6 mpi Manu lootalla nämä kestää ajoa.
- Anonyymi
eikös uudet skodat tule fordin moottoreilla ja vaihteistolla myyntiin?
- Anonyymi
Höpö höpö ei mitään Fordia..
- Anonyymi
Höpö höpö ei mitään Fordia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö ei mitään Fordia..
Kunpa saisikin, olisi edes taivaspaikka varattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa saisikin, olisi edes taivaspaikka varattuna.
yhteen nuo firmat meni...
- Anonyymi
1,9 tdi 6v manuaali
- Anonyymi
vw.n hybridit on melko onnettomia..kulutukset yli 6.5 l sadalla km.llä
pisteenä iin päälle on vielä epäkelpo nykivä kestämätön dsg laatikko..
ei kelpaa kellekkään.
saatikka jos vielä lisätään skodan vettävuotava halvalla tehty iglu moisella tekniikalla ni voi voi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vw.n hybridit on melko onnettomia..kulutukset yli 6.5 l sadalla km.llä
pisteenä iin päälle on vielä epäkelpo nykivä kestämätön dsg laatikko..
ei kelpaa kellekkään.
saatikka jos vielä lisätään skodan vettävuotava halvalla tehty iglu moisella tekniikalla ni voi voiKäynnistin aamulla Skodan. Näyttöön ilmestyi lista palaneita polttimoita. Vasen takavilkku ei toimi, oikea etuvilkku ei toimi, oikean puolen lähi-ja kaukovalo ei toimi. Käynnistettäessä valkatkaisja oli päiväajovalojen puolella eikä vilkku ollu päällä.
Akku on alkuperäinen. Auto valmistettu kesällä 2014
Anyway > Pittää illalla lukea vikakoodit.
- Anonyymi
takuu liisausautona toimii
muuten liian kallis ylläpitää - Anonyymi
ei taida löytyy...audi RS? siis Rikki Saatana
- Anonyymi
Löytyihän 1,0 TSI. Jollain on kestänyt melkein 100000 km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyihän 1,0 TSI. Jollain on kestänyt melkein 100000 km.
joo huollettu 5t välein ja ajettu hissutellen.
- Anonyymi
1,9 tdi ja manuaali 6v
- Anonyymi
Sähkösenä jos aivan pakko volkkari olla muihin ei kannata sekaantua.
- Anonyymi
Eihän niistä uusista autoista tiedä , mikä kestää. Mutta jos hankkii sellaisen vähän enemin ajetun, niin voipii enempi sanoa. Minä ostin Skoda Fabian , 600tkm mittarissa 1,4 diiseli kolmepyttynen. Maksoin 200 € eikä ajo-aikaa kuin 20 päivää.. No, ajelin sillä enkä havainnut mitään vikaa, ja kun viimeinen ajopäivä alkoi olla käsillä, sain ajatuksen että josko se katsastusmies löytäisi jotain vikaa. Joo, löysi se, oli jäänyt huomaamatta että yksi parkkivalo oli pimeä. Siis kysymykseen vastaus, kolmipyttyinen diiseli moottori, ja käsivaihteet, saattaa kestää enempi kuin Toyota . Tosin olen ajanut tojollakin 500t km , eikä se silloin vielä rikki ollut.
- Anonyymi
No kyllä nuo nykyiset TSI koneetkin näyttäs kestävän melko isoja kilometrejä.
Jos autolla ajettu 288tkm kuudessa vuodessa ilman isompia remontteja niin voisin veikata ilman kokemustakin että kyll Tsi koneet kestää suht hyvin ajoa.
https://www.nettiauto.com/skoda/bensiini?id_gear_type=3&yfrom=2014&id_country[]=73- Anonyymi
Maksettu mainos, ilmiannetu!
- Anonyymi
toyotan moottorilla
- Anonyymi
Maksettu mainos. Ilmiannettu !
- Anonyymi
kuluttajariita konserni
koskas TDI saastehuikauskorvaukset suomessa? - Anonyymi
Aloittajalle vastaus on 2L diesel manuaalivaihteistolla.
Siinäkin kyllä se surullinen kaksoismassavauhtipyörä. - Anonyymi
Mikä tahansa mainitsemasi konsernin auto pesee toyotan kuin toyotan mennen tullen.
- Anonyymi
Toyota on huomattavasti parempi kuin Mercedes Benz. Toyota on maailman paras autonvalmistaja.
- Anonyymi
jätä väliin
- Anonyymi
saastekorvaus tdi koska suomessa?
- Anonyymi
oooh
- Anonyymi
Näin pari vuotta sitten..
Ajoneuvo tulee toimittaa korjattavaksi mahdollisimman pian. Mikäli ajoneuvoa ei toimiteta korjattavaksi valmistajan edustajalle tai merkkikorjaamoon 8 viikon kuluessa tämän kirjeen päiväyksestä, Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi tallentaa ajoneuvon rekisteritietoihin merkinnän keskeneräisestä takaisinkutsukampanjasta.”
Rekisterimerkintä johtaa hylkäykseen seuraavassa määräaikaiskatsastuksessa. Merkintä voidaan poistaa vasta sitten, kun vaadittu korjaus on tehty.
Päästöhuijaus koskee Suomessa yhteensä noin 70 000 Volkswagen-, Audi-, Seat- ja Skoda-merkkistä autoa. Takaisinkutsut koskevat näistä Volkswageneita ja Audeja. Seat- ja Skoda-merkkisten autojen tapauksessa maahantuoja ainoastaan suosittelee tekemään päivitykset
Miksi itäsirkkeleistä ei oteta kilpiä jos niitä ei ole korjattu määräysten vaatimalle tasolle..
Tai sanotaanko näin,että edes yritetty korjata
- Anonyymi
Volkswagen Passat Multifuel-moottorilla pääsi jotakuinkin 30tkm, sitten vaihdettiin moottori.
- Anonyymi
niin?
- Anonyymi
Eipä noita keskeneräisiä öljy ja bensarosvoja omaksi enää osta kukaan..
leasing linttoja.
- Anonyymi
15 vuotta teknistä sontaa markkinoille sanoo tuulilasi lehti
kts. VW suomi24- Anonyymi
Uskaltaa kertoa totuuden mainostulojenkin romahtamisen pelossa. Suoraselkäisyyttä!
- Anonyymi
1,9 tdi manuaali 6v
ainoa kestävä? - Anonyymi
https://www.ksml.fi/teemat/3196332
älä myy vielä tdi autoa pois-saat tuhansia e korvauksia ehkäpä - Anonyymi
ei tule neuvoja ei?
kts. mootttorilehden etusivulta autojen vikatilastot-laita merkki ja malli
vieläkö skodaudiseatvw kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666462
Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap274183Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?
Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei2702577Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti
Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei262010MAKEN REMPAT
Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna301528- 971387
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel3041107Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan
5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee541090Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.771036Mulla on kyllä
Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..391021