Kertokaas ilman VWlaseja totuus

Anonyymi

Millä moottorilla ja vaihteistolla VWskodaudiseat on luotettava ostaa?

tarkoitan luotettavuus luokkaa tojota-vain huollot ja kuluvat osat

78

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno kysymys. Kysymyksesi sisältää jo vastauksenkin valmiiksi. Ei millään.

      • Anonyymi

        Ei VW:n kannata laskea laatuaan ja tasoaan mihinkään Toyotaluokkaan joka on ruosteinen, tuhnu, epämukava ja kovin vikainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei VW:n kannata laskea laatuaan ja tasoaan mihinkään Toyotaluokkaan joka on ruosteinen, tuhnu, epämukava ja kovin vikainen.

        Myydyimpien merkkien myynti kertoo totuuden. Jos olisi ihan sekundaa, niin ei menisi kaupaksi.


    • Anonyymi

      Ei peltilehmään kannata rahojaan sijoittaa. Liisaamalla saat uuden auton tarkalla budjetilla.

      • Anonyymi

        Ja maksat liisaamalla tosi paljon enemmän. Se sopii kertakuluttajille jotka asuu vuokralla ja käyttää kaikki rahat heti.


    • Anonyymi

      Mahdoton vastata kun Volkswagen ei tarvitse kuin puolet siitä huoltomäärästä minkä Toyota.

      • Anonyymi

        kyllä tarvis jo huoloväli 15000km niin pelais parenmin toyota o 1 autona ja huolloissa 1 vuosi tai 15000km.


      • Anonyymi

        Jep. Minulla longlife huolto, eli noin 30.000 km tai 3 vuotta, riippuen kumpi tulee ensin vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Minulla longlife huolto, eli noin 30.000 km tai 3 vuotta, riippuen kumpi tulee ensin vastaan.

        Buhaha sulla on huolto 29000 kohdalla ,siinä vaihdetaan sun "long-life" moottori..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buhaha sulla on huolto 29000 kohdalla ,siinä vaihdetaan sun "long-life" moottori..

        Hyvin sä vedät 2 talvea ajetuilla öljyillä!


    • Anonyymi

      Nytkin on kamppis jossa teippaillaan Toyotan kaapeleita ettei tule oikkareita ja tulipaloja, huomatkaa, teippaillaan...

      • Anonyymi

        Tiesitkö että teippiä on käytetty "aina" sähkölaitteiden eristeenä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
        Meidän parkkipaikalla on VW Golf mistä on teipattu katto. Eipä tule vettä sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö että teippiä on käytetty "aina" sähkölaitteiden eristeenä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
        Meidän parkkipaikalla on VW Golf mistä on teipattu katto. Eipä tule vettä sisään.

        Teippi on ihan hyvä eriste mutta nippuside turvavyön pitimenä ei oikein herätä luottamusta enempää kuin päästöjen huijausohjelmistokaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teippi on ihan hyvä eriste mutta nippuside turvavyön pitimenä ei oikein herätä luottamusta enempää kuin päästöjen huijausohjelmistokaan.

        Nippusiteen tarkadtus ja tarvittaessa vaihto aina öljyn lisäyksen yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teippi on ihan hyvä eriste mutta nippuside turvavyön pitimenä ei oikein herätä luottamusta enempää kuin päästöjen huijausohjelmistokaan.

        Missä on nippusiteitä turvavöissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on nippusiteitä turvavöissä?

        Ei missään enää! Seat Aronassa oli hetken aikaa väliaikaisratkaisuna nippusiteellä niputetut turvavyön lukkokappaleet takapenkilla.
        Tojohönön vinyylissä neula jää toistamaan samaa uraa!


    • Anonyymi

      Suoraan kysymykseen suora vastaus: Manuaalivaihteistolla, jos ei ymmärrä merkkiä vaihtaa.

      • Anonyymi

        Kamuksin johtaja sano MB e mallia ei saa myytyä enään manualina ihmetelen sitä kommentia jos ostasin MB niin jokaisella manualilla on ajettu puolet vähenmän kun automaatilla ja 1 mikä varma niin on ollu siviilikäytössä ja tarkalla pidolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamuksin johtaja sano MB e mallia ei saa myytyä enään manualina ihmetelen sitä kommentia jos ostasin MB niin jokaisella manualilla on ajettu puolet vähenmän kun automaatilla ja 1 mikä varma niin on ollu siviilikäytössä ja tarkalla pidolla.

        Vaihteisto ei kerro mitään auton pidosta tai missä käytössä on ollut.
        Mutta se on totuus ettei ihmiset halua enää manuaaleja ja suomalainen 60-70 luvun vanhat perimätiedot ja uskomukset on vihdoin selätetty tuossa suhteessa.
        Teinit haluaa manuaaleja Bemuihinsa jotta pääsevät revittämään ja runnomaan keppiä ja pykälää pesään ja näin rikkovat ne aika nopeasti. Automaatilla ei autoa saa niin helpolla rikki, sillä älykäs vaihteisto ei anna väärää vaihdetta, eikä kytkin käryä ja käytetä sellaisia kierroksia joista ei ole hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamuksin johtaja sano MB e mallia ei saa myytyä enään manualina ihmetelen sitä kommentia jos ostasin MB niin jokaisella manualilla on ajettu puolet vähenmän kun automaatilla ja 1 mikä varma niin on ollu siviilikäytössä ja tarkalla pidolla.

        No nehän puhuu mitä vaan paskaa.
        Mulle ne sönkötti uutta autoa tilatessa ettei manuaaleja kannata pitää varastossa kun suomalaiset on invalideja . Ajaa vain invavaihteistoilla nykyään.No mä siihen että jos se manuaali ei tuu 3 viikon sisään ostan ruotsista.Ja Ihme tapahtui,Sain uuden autoni ihan silla manuaalilla millä halusinkin..


      • Anonyymi

        Tietysti manuaalivaihteilla, jos ymmärrä ostaa TOYOTAa. Toyota Corolla on paras auto tuossa kokoluokassa.


    • Anonyymi

      Tietysti TSI ja dsg! Mieluiten kuivakytkin! Ja öljynvaihtoväliksi yli 30tkm! Toimiva resepti! Kiitos! Pentti

    • Anonyymi

      Ilman Moottoria

    • Anonyymi

      6-vaihteisella manuaalilla ja 1.0 tai 1.2 TSI. Itellä oli Fabia tuolla jälkimmäisellä koneella ja 6-vaihteisella manuaalilla. Uutena ostin ja myin pois noin 98tkm ajettuna, nämä kilometrit kertyivät kolmessa vuodessa. Määräaikaishuollot tein 30 tkm:n välein, ainoa isompi korjaus oli tuulilasin vaihto, kun se halkesi kiven osumasta.

      • Anonyymi

        Noilla kilometreillä Toyota on jo melkein sisäänajettu. Skodassa olikin muistaakseni ihan tutkitusti markkinoiden ohuin lasi, vai miten tuo nyt meni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla kilometreillä Toyota on jo melkein sisäänajettu. Skodassa olikin muistaakseni ihan tutkitusti markkinoiden ohuin lasi, vai miten tuo nyt meni?

        Mitä lasin paksuus liittyy mihinkään? Kaikki ne menee nykyään helpolla rikki, tuuri ratkaisee koska napsahtaa. Miten Toyotan loppuunajo kilsat liittyi kommentoimaasi juttuun?


    • Anonyymi

      Kannattaisi sinunkin tehdä noita aloituksia ja kommentteja ilman sokeita Toyotalaseja.

    • Anonyymi

      Velkaiset menee konkkaan nyt nopeasti

      VW sulkee tehtaitaan

      • Anonyymi

        Älä unta näe.


    • Anonyymi

      hyvää kokonaisuutta onko ollenkaan?

    • Anonyymi

      ei vastauksia?

    • Anonyymi

      Viimeisiä hyviä ovat 2.0L 8venttiilinen bensa, ja dieseleistä jakajapumpullinen 1.9tdi 90hp malli jossa ei ole turbossa vnt siipiä. Jommankumman jatkeeksi manuaali vaihteisto ja mahdollisesti jopa torsen neliveto. Siinä alkaa olemaan toimiva voimansiirto paketti kasassa.

      • Anonyymi

        juu-ei missään nimessä DSG rikkomaattia


    • Anonyymi

      hyssssssssssssssssssssssssss

    • Anonyymi

      jopa tdi nyt öljynsyöntituhokone

      kts, moottorihiomo

      • Anonyymi

        TDI moottoreissa ei ollut tuota roimaa öljyn kulutusta. Tyypillä EA888 olevassa bensa moottoreissa oli. Ne lienee jo kaikki korjattu. Se oli kallis remontti, mutta ei yhtä kallis kuin Toyotan D-4D kertakäyttö moottorin vaihto. Tuo Toyotan moottori oli suunniteltu kertämään korkeintaan 200tkm, jonka jälkeen taasen uusi moottori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TDI moottoreissa ei ollut tuota roimaa öljyn kulutusta. Tyypillä EA888 olevassa bensa moottoreissa oli. Ne lienee jo kaikki korjattu. Se oli kallis remontti, mutta ei yhtä kallis kuin Toyotan D-4D kertakäyttö moottorin vaihto. Tuo Toyotan moottori oli suunniteltu kertämään korkeintaan 200tkm, jonka jälkeen taasen uusi moottori.

        kyllä se merkkiliike nappaa 10000e korjauksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TDI moottoreissa ei ollut tuota roimaa öljyn kulutusta. Tyypillä EA888 olevassa bensa moottoreissa oli. Ne lienee jo kaikki korjattu. Se oli kallis remontti, mutta ei yhtä kallis kuin Toyotan D-4D kertakäyttö moottorin vaihto. Tuo Toyotan moottori oli suunniteltu kertämään korkeintaan 200tkm, jonka jälkeen taasen uusi moottori.

        Saaako volkkarin ostaa jo Toyotan dieselillä? Aloittaja nimenomaan kysyi: Millä koneella VW kannattaa ostaa? En kyllä ostaisi sitä millään koneella kun kaikki pitää saada parempaan kuntoon suunnitteluvirheet itse maksamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saaako volkkarin ostaa jo Toyotan dieselillä? Aloittaja nimenomaan kysyi: Millä koneella VW kannattaa ostaa? En kyllä ostaisi sitä millään koneella kun kaikki pitää saada parempaan kuntoon suunnitteluvirheet itse maksamalla.

        Ei saa volkkariin Toyotan moottoreita, mutta kun ostaa TOYOTAn saa lähes ikuisen auton. Toyotan autoissa ei koskaan ole vikoja. Toyotalle miljoona kilometriä on normi määrä. Kori kestää kolmekymmentä vuotta ilman, että sille tehdään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa volkkariin Toyotan moottoreita, mutta kun ostaa TOYOTAn saa lähes ikuisen auton. Toyotan autoissa ei koskaan ole vikoja. Toyotalle miljoona kilometriä on normi määrä. Kori kestää kolmekymmentä vuotta ilman, että sille tehdään mitään.

        Voihan Toyotan korikin kestää pitkään, mutta paljon saa hitsailla mikäli meinaa sen kolmekymmentä vuotta ajaa. Tänään hitsailin Toyota Corollaa vm 2014. Siis kuusivuotta vanhaa. Tuosta on pitkä matka vielä. Peltiä ja Kemppiä tarvitaan siihen todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TDI moottoreissa ei ollut tuota roimaa öljyn kulutusta. Tyypillä EA888 olevassa bensa moottoreissa oli. Ne lienee jo kaikki korjattu. Se oli kallis remontti, mutta ei yhtä kallis kuin Toyotan D-4D kertakäyttö moottorin vaihto. Tuo Toyotan moottori oli suunniteltu kertämään korkeintaan 200tkm, jonka jälkeen taasen uusi moottori.

        Muistatteko Volkswagen Passatista Multifuel-moottorit? Moottorin vaihtoväli 30 000km.


    • Anonyymi

      Osta kallis tojo

      • Anonyymi

        Volkkarit 1.9 tdi ja bensa 1.6 mpi Manu lootalla nämä kestää ajoa.


    • Anonyymi

      eikös uudet skodat tule fordin moottoreilla ja vaihteistolla myyntiin?

      • Anonyymi

        Höpö höpö ei mitään Fordia..


      • Anonyymi

        Höpö höpö ei mitään Fordia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö ei mitään Fordia..

        Kunpa saisikin, olisi edes taivaspaikka varattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa saisikin, olisi edes taivaspaikka varattuna.

        yhteen nuo firmat meni...


    • Anonyymi

      1,9 tdi 6v manuaali

      • Anonyymi

        vw.n hybridit on melko onnettomia..kulutukset yli 6.5 l sadalla km.llä
        pisteenä iin päälle on vielä epäkelpo nykivä kestämätön dsg laatikko..

        ei kelpaa kellekkään.
        saatikka jos vielä lisätään skodan vettävuotava halvalla tehty iglu moisella tekniikalla ni voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vw.n hybridit on melko onnettomia..kulutukset yli 6.5 l sadalla km.llä
        pisteenä iin päälle on vielä epäkelpo nykivä kestämätön dsg laatikko..

        ei kelpaa kellekkään.
        saatikka jos vielä lisätään skodan vettävuotava halvalla tehty iglu moisella tekniikalla ni voi voi

        Käynnistin aamulla Skodan. Näyttöön ilmestyi lista palaneita polttimoita. Vasen takavilkku ei toimi, oikea etuvilkku ei toimi, oikean puolen lähi-ja kaukovalo ei toimi. Käynnistettäessä valkatkaisja oli päiväajovalojen puolella eikä vilkku ollu päällä. 
        Akku on alkuperäinen. Auto valmistettu kesällä 2014
        Anyway > Pittää illalla lukea vikakoodit.


    • Anonyymi

      takuu liisausautona toimii

      muuten liian kallis ylläpitää

    • Anonyymi

      ei taida löytyy...audi RS? siis Rikki Saatana

      • Anonyymi

        Löytyihän 1,0 TSI. Jollain on kestänyt melkein 100000 km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyihän 1,0 TSI. Jollain on kestänyt melkein 100000 km.

        joo huollettu 5t välein ja ajettu hissutellen.


    • Anonyymi

      1,9 tdi ja manuaali 6v

    • Anonyymi

      Sähkösenä jos aivan pakko volkkari olla muihin ei kannata sekaantua.

    • Anonyymi

      Eihän niistä uusista autoista tiedä , mikä kestää. Mutta jos hankkii sellaisen vähän enemin ajetun, niin voipii enempi sanoa. Minä ostin Skoda Fabian , 600tkm mittarissa 1,4 diiseli kolmepyttynen. Maksoin 200 € eikä ajo-aikaa kuin 20 päivää.. No, ajelin sillä enkä havainnut mitään vikaa, ja kun viimeinen ajopäivä alkoi olla käsillä, sain ajatuksen että josko se katsastusmies löytäisi jotain vikaa. Joo, löysi se, oli jäänyt huomaamatta että yksi parkkivalo oli pimeä. Siis kysymykseen vastaus, kolmipyttyinen diiseli moottori, ja käsivaihteet, saattaa kestää enempi kuin Toyota . Tosin olen ajanut tojollakin 500t km , eikä se silloin vielä rikki ollut.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Maksettu mainos, ilmiannetu!


    • Anonyymi

      toyotan moottorilla

      • Anonyymi

        Maksettu mainos. Ilmiannettu !


    • Anonyymi

      kuluttajariita konserni

      koskas TDI saastehuikauskorvaukset suomessa?

    • Anonyymi

      Aloittajalle vastaus on 2L diesel manuaalivaihteistolla.
      Siinäkin kyllä se surullinen kaksoismassavauhtipyörä.

    • Anonyymi

      Mikä tahansa mainitsemasi konsernin auto pesee toyotan kuin toyotan mennen tullen.

      • Anonyymi

        Toyota on huomattavasti parempi kuin Mercedes Benz. Toyota on maailman paras autonvalmistaja.


    • Anonyymi

      jätä väliin

    • Anonyymi

      saastekorvaus tdi koska suomessa?

    • Anonyymi

      oooh

      • Anonyymi

        Näin pari vuotta sitten..

        Ajoneuvo tulee toimittaa korjattavaksi mahdollisimman pian. Mikäli ajoneuvoa ei toimiteta korjattavaksi valmistajan edustajalle tai merkkikorjaamoon 8 viikon kuluessa tämän kirjeen päiväyksestä, Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi tallentaa ajoneuvon rekisteritietoihin merkinnän keskeneräisestä takaisinkutsukampanjasta.”


        Rekisterimerkintä johtaa hylkäykseen seuraavassa määräaikaiskatsastuksessa. Merkintä voidaan poistaa vasta sitten, kun vaadittu korjaus on tehty.

        Päästöhuijaus koskee Suomessa yhteensä noin 70 000 Volkswagen-, Audi-, Seat- ja Skoda-merkkistä autoa. Takaisinkutsut koskevat näistä Volkswageneita ja Audeja. Seat- ja Skoda-merkkisten autojen tapauksessa maahantuoja ainoastaan suosittelee tekemään päivitykset

        Miksi itäsirkkeleistä ei oteta kilpiä jos niitä ei ole korjattu määräysten vaatimalle tasolle..

        Tai sanotaanko näin,että edes yritetty korjata


    • Anonyymi

      Volkswagen Passat Multifuel-moottorilla pääsi jotakuinkin 30tkm, sitten vaihdettiin moottori.

    • Anonyymi

      niin?

      • Anonyymi

        Eipä noita keskeneräisiä öljy ja bensarosvoja omaksi enää osta kukaan..

        leasing linttoja.


    • Anonyymi

      15 vuotta teknistä sontaa markkinoille sanoo tuulilasi lehti

      kts. VW suomi24

      • Anonyymi

        Uskaltaa kertoa totuuden mainostulojenkin romahtamisen pelossa. Suoraselkäisyyttä!


    • Anonyymi

      1,9 tdi manuaali 6v

      ainoa kestävä?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ei tule neuvoja ei?

      kts. mootttorilehden etusivulta autojen vikatilastot-laita merkki ja malli

      vieläkö skodaudiseatvw kiinnostaa?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe