Sportin mestaruus ryöstettiin

Anonyymi

Sen kerran kun Sportilla olisi ollut realistinen mahdollisuus voittaa mestaruus, niin sarja keskeytetään!

Saahan Sport korvauksia tässä typerästä kabinettipäätöksestä? Vääryydellä ja viekkaudella viedyn mestaruuden hinta on ainakin 3M€. Sen verran täytyy Vaasan kaupungin ja Sportin saada korvauksia heti.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on! Kapinettipäätöksellä....

    • Anonyymi

      Hihihihi hahaha. Eikös Sportti ollut siellä pistetaulukon häntäpäässä? Toki, jos taulukon kääntää ylösalaisin, niin silloin Sportti on ekana.

      • Anonyymi

        Katso tilastot! Sportin kurssi oli vahvassa nousussa. Kärpillä ja Tapparalla enemmän tappioita viime peleissä. Sport olisi helposti kiipinyt säälipleijareihin ja finaalissa kaatanut Kärpät tai Tapparan.

        Pelaajatkin sanoo että fanit olisi ansainnut tämän mestaruuden.


    • Anonyymi

      Kyllä. Sportti oli satavarma mestari, mutta kiinalaiset eivät tätä halunneet, joten keksivät koronan. Perkeleen kiinalaiset! :D

    • Anonyymi

      Korvauksena tästä pitäisi olla se, että sport eroaisi liigasta, ja siirtyisi takaisin sarjaporrasta alemmaksi, pelaamaan tasolle jossa se pärjäisi paremmin. Koko kausi ollut fiasco!

      Ois parempi erota, kuin odottaa että erotetaan...

      Eihän tällaisessa liigassa roikkumisessa oo enää mitään järkeä. Ennemmin tykkäisin peleistä, joissa sport pärjää.

      Pitäis vihdoin jo tunnustaa taloudelliset, yms realiteetit.
      Vaikka halut liigassa pelaamiseen on kovat, mutta kykyä ei oo, niin täytys osata/uskaltaa vetää asiasta oikeat johtopäätökset.

      Ei ykkösdivarissa pelaaminen mikään häpeä ois..

      • Anonyymi

        Tarkoitin siis tietystikin mestistä...


    • Anonyymi

      Joo kyllä tässä on tullut selväksi se, että Sportin rahkeet ei riitä liigassa pärjäämiseen. Liiga ei ole Sportin paikka se paikka on Mestis.

      • Anonyymi

        salaliittoteoria...sport on myyty putinin bulvaanille ja siirtyy pelaamaan khl ensi kaudelle panostetaan kuulemma 100milj joukkueeseen. vaasan uusi joukkue on rpp rannikonpallopäät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        salaliittoteoria...sport on myyty putinin bulvaanille ja siirtyy pelaamaan khl ensi kaudelle panostetaan kuulemma 100milj joukkueeseen. vaasan uusi joukkue on rpp rannikonpallopäät

        Myyty? Haha. Ei Sporttia saa edes ilmaiseksi annettua kenellekään. Pitää maksaa että joku ottaa ton paskaläjän vastaan.


    • Anonyymi

      Suvilahden hökötystä rakennetaan kuin Iisakin kirkkoa. Taitaa jäädä tyhjäksi, kun syksy koittaa. Tauti syö ihmisten, yritysten j@ kaupungin rahat. P@lataan sinne pukinjärven jäälle.

      • Anonyymi

        Mikko Mannerin se huutaa hätiin ja koko joukkue vaihtoon.Lätkä on Vaasan ykkönen.
        TV Ex pelaaja Östermyrä kyrkslätt


    • Anonyymi

      Kannattaisiko Puolasta ottaa kentällinen kavereita, eikä vain yhtä pakkia?.

      • Anonyymi

        mä oon kyllä yhtä pihalla nyt kun porilainen suomessa..onko sport oikeesti pois liigasta? selväpäinen vastaus kiitos,vaikka olenkin vaasassa asuva hifki fani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä oon kyllä yhtä pihalla nyt kun porilainen suomessa..onko sport oikeesti pois liigasta? selväpäinen vastaus kiitos,vaikka olenkin vaasassa asuva hifki fani

        On pois liigasta. Lähtevät KHL:ään hakemaan mestaruuksia.


    • onks tosta joku linkki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe