S-marketin seinässä

Anonyymi

Ohikulkumatkalla tuli tarve poiketa kauppaan lapsille välipalaa ostamaan. Niinpä kurvasin S-market Someron parkkipaikalle. Toiset meni kauppaan, minä jäin autoon odottamaan. Tulipa siihen pariskunta autolla, täyttivät kanisterit kaupan seinässä olevasta hanasta ja ajoivat pois.

Nyt kiinnostaa tietää, mikä palvelu teillä siellä Somerolla oikein on. Oluttako joillekin hanasta tarjoillaan vai mitä?

Meille kyseinen pysähdys tuli kalliiksi. Naposteltavat ja limpparit piti maksaa.

16

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei olutta, kirkasta...

    • Anonyymi

      Olisit ottanut huikat, niin tajuntasi olisi laajentunut huomaamaan, että Somero on maailman napa, romutuskuntoinen mersu on Der Auto ja lippis on alfauroksen symboli... lipan pituudesta voi päätellä peukalon pituuden tjsp.

    • Anonyymi

      Voisiko joku ihan asiallisesti kertoa, mistä tuon hanan avaamiseen saa avaimen. Entä kuka/ketkä?
      Meillä mökki Somerolla, juomavedestä joskus pulaa.
      Tähän asti kuljetettu ostettua vettä Hesasta.

      PS näyttäkää tämä viestiketju jollekin ystävälliselle somerolaiselle.

      t. mökkisomerolainen

      • Hei,meilläkin on mökki somerolla:) kaivosta loppunut viime vuosina vesi(helvettikesät) niin itse roudataan vedet espoosta. sinänsä vähän hankalaa..


      • Anonyymi

        Pysykää Hesassa ja juokaa vetenne siellä. Juuri tänään 15.4 tuli ohjeistus, että mökille ei saa lähteä. Korona leviää tänne pikkukaupunkiin.


      • Anonyymi
        p.Eppis kirjoitti:

        Hei,meilläkin on mökki somerolla:) kaivosta loppunut viime vuosina vesi(helvettikesät) niin itse roudataan vedet espoosta. sinänsä vähän hankalaa..

        Korona on hankala, jos se leviää Somerolle. Paljon isompi ongelma, kuin se, että espoolaisen pitää tuoda vesi tullessaan. Tilanne on nyt paha, koska taudin leviämistä pyritään rajoittamaan.
        Toivotaan, että terveydenhoitopalvelut (mökkiläiset) hankkii omalta paikkakunnaltaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korona on hankala, jos se leviää Somerolle. Paljon isompi ongelma, kuin se, että espoolaisen pitää tuoda vesi tullessaan. Tilanne on nyt paha, koska taudin leviämistä pyritään rajoittamaan.
        Toivotaan, että terveydenhoitopalvelut (mökkiläiset) hankkii omalta paikkakunnaltaan.

        no problemo somerolaiset, meillä on mökki somerniemessä, emme oikeastaan koskaan vieraile (enää) somerolla, olemme keskellä metsää ilman kontakteja, mökki matkakin on sen verran lyhyt ettei pysähdyksiä ole. Tartuttaminen keskellä meidän omaa sysimetsää on kuta kuinkin..0. Pakkohan siellä on jo käydä katsomassa onko paikat kunnossa ja kaivo..olen lukenut someron uutisia, oliko teillä se yksi hoivakoti/vanhusten yksikkö missä hoitaja altisti asukkaat? Miten siinä oikein kävi??


      • Anonyymi
        p.Eppis kirjoitti:

        no problemo somerolaiset, meillä on mökki somerniemessä, emme oikeastaan koskaan vieraile (enää) somerolla, olemme keskellä metsää ilman kontakteja, mökki matkakin on sen verran lyhyt ettei pysähdyksiä ole. Tartuttaminen keskellä meidän omaa sysimetsää on kuta kuinkin..0. Pakkohan siellä on jo käydä katsomassa onko paikat kunnossa ja kaivo..olen lukenut someron uutisia, oliko teillä se yksi hoivakoti/vanhusten yksikkö missä hoitaja altisti asukkaat? Miten siinä oikein kävi??

        Somerniemellä, ei Somerniemessä!


      • Anonyymi

        Kyllä se ainakin männävuosina (viime vuonnakin) on ollut auki ainakin keväästä syksyyn. Joskus otin siitä minäkin. Nyt on toinen aivan yksityinen paikka, josta haen mökille juomavedet.

        Onko nyt laitettu hana jotenkin lukkoon? Viime vuonna en tarvinnut mitään avainta, tai sitten se vääntöavain oli kiinni hanassa. Vettä tulee ihan vauhdikkaasti.


      • Anonyymi
        p.Eppis kirjoitti:

        no problemo somerolaiset, meillä on mökki somerniemessä, emme oikeastaan koskaan vieraile (enää) somerolla, olemme keskellä metsää ilman kontakteja, mökki matkakin on sen verran lyhyt ettei pysähdyksiä ole. Tartuttaminen keskellä meidän omaa sysimetsää on kuta kuinkin..0. Pakkohan siellä on jo käydä katsomassa onko paikat kunnossa ja kaivo..olen lukenut someron uutisia, oliko teillä se yksi hoivakoti/vanhusten yksikkö missä hoitaja altisti asukkaat? Miten siinä oikein kävi??

        Ei ole tietoa, ainakin Someroa ei näy Ilta-sanomissa tilastoissa, siispä alle 5 kpl on tartunnan saaneita. Forssassa on nykyään 7 tartuntaa, vielä viikko sitten oli alle 5, ja silloin Forssaa ei ollut THL:n listoilla IS:ssä.
        Itse mökkeilen Tammelan puolella, mutta Somerolle käy usein kauppamatka. Vettä saan myös muualta. Nyt kun olen yksin mökillä, niin juomavesi riittää minulle n. 7 päivän ajaksi. Perunat voin keittää sadeveteen tai järviveteen. Peseytymispaikka on ... salaisuus.
        Terv. vanhempi ukkomies, ns. kesäleskikö olen (?)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tietoa, ainakin Someroa ei näy Ilta-sanomissa tilastoissa, siispä alle 5 kpl on tartunnan saaneita. Forssassa on nykyään 7 tartuntaa, vielä viikko sitten oli alle 5, ja silloin Forssaa ei ollut THL:n listoilla IS:ssä.
        Itse mökkeilen Tammelan puolella, mutta Somerolle käy usein kauppamatka. Vettä saan myös muualta. Nyt kun olen yksin mökillä, niin juomavesi riittää minulle n. 7 päivän ajaksi. Perunat voin keittää sadeveteen tai järviveteen. Peseytymispaikka on ... salaisuus.
        Terv. vanhempi ukkomies, ns. kesäleskikö olen (?)

        Oh, noin vähän tarttuneita, eipä siellä pahemmin sitten jyllää niin kuin ei vaikka Nummelassa(vaikka vieressä onkin) Meillä on monia perhetuttuja Somerolla mutta ei ole rupateltu viime aikoina. Mökin myötä Somero tuli tutuksi jo 80-luvulla, olen aina pitänyt sitä toisena kotina, tulipahan teininä kännättyäkin niillä kulmilla haha.
        Tiedän Tammelan mutta en ole ikinä käynyt siellä..Meillä on nyt niitä isoja vesipöniköitä autotalli täynnä,säilyyvät hyvin. Kaivossa vettä ihan kohtalaisesti, viime vuosien hullu helle kuukaudet kuivattivat kaivon, ei ole ikinä ennen käynyt noin.
        Mekin käytettiin sadevettä aikaisemmin mutta parin viime vuoden aikana vesi mikä sataa on täynnä mustaa töhnää, sotkee ämpäritkin. Pahimman vesipulan aikana keräämme sadevettä ja suodatamme kankaan läpi, menee saunassa.

        Voi ei, yksinkö mökille joudut menemään?? :(


    • Anonyymi

      Ei siinä avainta tarvita, jos tarvitaa, kysy kassalta. Vettä saa myös K-Market härkätieltä.

    • Anonyymi

      Vettä saa ottaa kanistereihin s-marketin seinästä.

      • Anonyymi

        aika monessa ässässähän tollainen palvelu on, esim tammelan ässässä vettä voi ottaa kanistereihin eteisestä. mökkiläisille kai nämä lähinnä on, että saavat ilmaista juomavettä samalla kun käy kaupassa.


    • Anonyymi

      Mökkiveteen on lisätty varjoainetta, joka näkyy dronen tutkassa, helpottaa ensi viikolla alkavaa mökkiratsiaa, jossa uusmaalaiset ajetaan koteihinsa.

    • Anonyymi

      Eikös naposteltavat ja limpparit ole myös epäterveellisiä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe