Mulla aloitetaan ko. lääke. Kuulisin mielelläni kokemuksia siitä, miten se on teillä vaikuttanut ja millaisia haittavaikutuksia on ilmennyt.
Vastaukset 7
- Anonyymi
mulla on peratsin unettomuuteen ketipinorin kanssa 8 mg.Mutta en tiedä miten se vaikuttaa yksinään. Onko vaan rauhottava vai väsyttääkö myös.
- Anonyymi
Ei kannata ottaa neuroleptejä unettomuuteen, ellei muut keinot auta. Vaihda ne Mirtazapiiniin tai Ataraxiin. Neuroleptit on tarkoitettu psykoosiin ja vastaaviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata ottaa neuroleptejä unettomuuteen, ellei muut keinot auta. Vaihda ne Mirtazapiiniin tai Ataraxiin. Neuroleptit on tarkoitettu psykoosiin ja vastaaviin.
Niin on tarkoitettu. Tiedän sen. Mutta mistä sä tiedät miten noi sun kertomat lääkkeet vaikuttaa muhun.
Sivuvaikutuksena tuli akatisiaa eli motorista levottomuutta. Aiheutti myös tasaisen tylsän olon, jossa mikään ei tuntunut oikein miltään. Ei sopinut minulle.
- Anonyymi
perskindol on toinen hyvä lääke. en tiedä mihin. peratsin kuulostaa hauskalta. pitää ottaa.
- Anonyymi
Mihin oireeseen tai tarkoitukseen lääke annettiin?
- Anonyymi
Oliko jotain kokeiltu ennen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561