Virpominen on paholaisen asian ajamistA. SE EI LIITY LAINKAAN JEESUKSEN KÄRSIMYKSEEN VAAN NOIDAT OLIVAT PIRUN KÄSKYLÄISIÄ. TÖRKEÄÄ ETTÄ LAPSILLE OPETETAAN TUOLLAISTA USKONNON VASTAISTA VOIMINTAA. KIRKON PITÄISI PUUTUA ASIAAN MUTTA MAALLISTUNEENA SE VIE VAAN KADOTUKSEEN.
virpojat ovat paholaisesta
9
764
Vastaukset
- µµµ
Lapset eiväy pukeudu noidiks vaan akoiks, ja lapset eivät edes ymmärrä noitia.
- fantasia-forever
Esittäisin oman mielipiteeni tuohon asiaan; minusta tuo oli kovin uskonnollista puhetta. Miettikääpä, että kaikki eivät ehkä usko täysin mihinkään hi*** J/j-umalaan... ja virpominen on lasten konsti saada nameja tms.
Sitäpaitsi virpominenhan on ennen ollut pelkkää siunaamista, eikä siitä saatu palkkioita..
Minusta virpomisessa ei ole mitään pahaa! x]- µµµ
Jätin tähän viestin, että lapset pukeutuvat akoiksi. Kyllä jotkut voivat pukeutua noidiksikin, niin kuin minä, mutta se ei vie uskoa pois. Olen VAHVASSA uskossa!
- uskovaNRO1
µµµ kirjoitti:
Jätin tähän viestin, että lapset pukeutuvat akoiksi. Kyllä jotkut voivat pukeutua noidiksikin, niin kuin minä, mutta se ei vie uskoa pois. Olen VAHVASSA uskossa!
Olet vääräuskoinen ja joudut kadotukseen JOS ET LOPETA TUOTA SYNTIÄ. RUKOILEN TÄNÄÄN 3 TUNTIA JOTTA JEESUS HERÄTTÄISI SYNNINTUNNON SINUSSA SYNTINEN.
- Shadow
Itsekin uskossa. Vahvasti uskovaisesta kodista olen, eivätkä vanhemmat ikinä ole olleet sitä vastaan, samoin kuin kirkkokaan. Muistan ala-aste -ajoilta, kuinka joka vuosi koulun pääsiäishartaudessa kävi pappi siunaamassa pajunoksat, jotka kukin oppilas oli kuvaamataidon tunneilla tehnyt, ja jotka sitten oli viety salin etuosaan hartautta varten.
Joidenkin mielestä virpominen on kerjäämistä. Lapset kiertävät ympäri naapurustoa jaellen vitsoja ja keräten karkkia.
En kyllä ennen ole kuullut että se jonkun mielestä olisi paholaisen asian ajamista. Kuka niin sanoo? Sinäkö, uskovaNRO1? Sinähän sen parhaiten tunnet tietävän, kun anteeksi asiasta poiketen, netikettikin tuntuu niin hyvin olevan hallussa.
Toistaen vielä, ei virpomisessa minun mielestäni mitään pahaa ole, ei todellakaan. Ja eihän juhliminen ja mässäileminenkään liity kummemmin Jeesuksen kärsimykseen(?). Sanoisin tässä nyt, että uskovaNRO1, asenteesi on suoraan keskiajalta. Kaikkihan toki tietävät miten tuolloin suhtauduttiin samansuuntaisiin asioihin?
Anteeksi jos loukkasin tekstilläni jotakuta, mutta vaikea muutenkaan ilmaista mielipidettään.- µµµ
Shadow puhui asiaa. Ja sinä, uskovainenNRO1, sanon sinulle, että isäni on töissä kirkossa, ja kaikki perheestämme on uskossa, eikä yhdestä synnistä joudu kadotukseen, jokainen ihminen tekee syntiä. Itse jätit tänne syntisen viestin kun toivoit, että minä joudun kadotukseen.
- matami
Eroa kirkosta, jos se ei vastaa sinun käsitystäsi kristillisyydestä. Voit liittyä johonkin toiseen, tiukkapipoisempaan uskontokuntaan. Älä unohda, mitä Jeesus sanoi lapsista: Sallikaa lasten..
- Shadow
Shadow saapuu taas tänne säheltämään. Nimittäin ihan jäi mieltä vaivaamaan, että mikäs se sinun 'uskontokuntasi' olikaan?
Tai siis tulin vaan ajatelleeksi, että kuulutko Jehovan todistajiin, tmv. uskovaNRO1?
Anteeksi, saattoi olla jonkun mielestä vähän offia tuo kysymys. Poistun.- µµµ
Te ette ymmärtäny nyt alkuunkaan mun viestiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982