Miten kauan kestää, että S-pankissa lopettamieni rahastojen rahat siirtyvät omalle tilille samaan pankkiin?
Viime viikon puolella, varmaankin perjantaina hyvin aikaisin tein tuon siirron. Puhelinpalvelussa oli ruuhkaa ja tunnin ainakin jonotettuani sain jonkun puhelimeen. Sanottiin että rahat siirtyvät tililleni maanantaina tai tiistaina. Kävin äsken verkkopankissa, nyt on siis maanantai, ja rahastojen kohdalla ei ollut enää mitään, mutta ei niitä rahoja säästötilillä näkynyt. Puhelimella en enää ala asiaa selvittämään. Laitoin viestin pankin sivuilta, johon tuli automaattinen vastaus että heillä on ruuhkaa ja vastailevat ensin kiireellisimpiin kysymyksiin.
Pitäisköhän siirtää seuraavaksi rahat sukanvarteen?
Rahaston rahojen siirto omalle tilille?
9
294
Vastaukset
- Anonyymi
Provo! Noin kaksi pankkipäivää!
- Anonyymi
Illalla oli ne kaivatut rahat tulleet tilille.
- Anonyymi
OP, maanantaina lopetin ei vielä näy.
- Anonyymi
3 päivää, voi mennä päivä enemmänkin. Jos sulla on asunto- tai metsärahastossa, niin siinä kuukausia. Tympäännyin S- ja FIM -pankin rahastoihin, kun niihin tuli aina jotain muutoksia tai hallinnoivan pankin vaihdoksia ja sulautumisia. Ihan pelle firma tuo S/FIM, enkä enää koskaan sijoita rahastoihin heillä.
- Anonyymi
Olette ymärtäneet rahastosijoittamisen aivan väärin. Nyt on aika sijoittaa lisää rahaa rahastoihin, eikä suinkaan myydä vanhoja pois. Ellei sitten ole toinen jalka haudassa oleva eläkeläinen kyseessä.
- Anonyymi
Myykää vaan nyt, niin ostan ne halvalla pois. katsotaan sitten, kuka porskuttaa syksyllä..porskutarallaaa
- Anonyymi
Op - kaksi päivää.
- Anonyymi
Aktia. Melkein heti. Yllättävän nopeaa toimintaa verrattuna sperma...., eikun S-pankkiin. :)
- Anonyymi
Onko S -pankki lyhenne muuten spermapankista? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3303423Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192288Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151900Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141615Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171532Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361414Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2501343- 171274
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201010