Fantasioin, että iso lauma miehiä suunnilleen tuhoais mun anaalin naimalla ja fistaamalla sitä armottomalla tahdilla. Normiseksissäkin antaisin mieluummin vain persettä, enkä pillua ollenkaan. N21
Helvetillinen pakkomielle anaaliseksiin
Anonyymi
5
315
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostat mun makuuni sopivalta naiselta, todella kiihottavaa kun nainen ymmärtää perseensä olevan no 1 panoreikä ja tarjoaa sitä autuaasti omasta halustaan. Olisi kiva naida ja fistata tollaisen nuoren naisen persettä ja kuulla sitä vikinää....ootkohan seuranhaku tuulella?
- Anonyymi
Kuulostaa kiihottavan hyvältä fantsulta.. Missäpäin mimmi?
- Anonyymi
Ei taida olla naisen aloittama.
- Anonyymi
Sekasikiön aloitus
- Anonyymi
Miehenä minulla sama unelma, mutta ilman nyrkkiä.
Kaksi kikkeliä yhtäaikaa on jo kokeiltu.
Ja se on hyvä.
Ennätys yön aikana Suomessa on 6 miestä, 8 astumista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561779Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3321470Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1421096
- 285985
- 11975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49918