Ei voi muuta kuin nauraa!

Anonyymi

Golffijupit on vankina Belekissä ja eivät pääse pois. Antalyasta lähtevät lennot on peruttu ja Alanyasta lähteviin ei mahdu. Buahahhaaaa. Olisi pitänyt ennakkoonn ajatella kannattiko lähteä varoituksista huolimatta myös eettisesti kestämättömälle naurettavalle harrastusmatkalle. Ihan oikein niille!

7

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helvetin hyvä homma että egoistipellet saavat maistaa todellista elämää kauniiden kulissien sijaan.

• Anonyymi

Olen erittäin mielelläni pitempään täälä. Vakuutus korvaa kaiken, saamme jopa korvauksia. Olemme eläkkeellä joten aikaa on, mukavaa viettää sitä täälä lämpimämmässä

• Anonyymi

Minua myös "naurattaa", yli 8h myöhästyminen lennon aikataulussa tuo 160e vakuutuksesta. Lisääntynyt myöhästyminen maksaa hotellin ja ruokailun (ja mahdolliset muut aiheutuneet kulut). Minulle tämä sopii mainiosti, en ole enään töissä joten voin kolffata "virman piikkiin"

• Anonyymi

Ihana herkutella ajatuksella kun capri-housuissaan ja Lacoste-teepaidoissaan nykivät kiinni olevia ovia. Ja aikovat valittaa kuluttaja-asiamiehelle tai haastamassa oikeuteen syyllisiä.

• Anonyymi

Syyllinen katsoo peilistä !
        Kun viranomaiset ovat moneen kertaan varoittaneet
        ulkomaille matkustamisesta , mutta kun itse tietää paremmin .

• Anonyymi

Sossun pojat asialla . mustasukkainen juoppot. :-))

• Anonyymi

Golf , hieno urheilulaji !
        Lyödään pallo alle baarin .
        Loppupäivä istutaan siinä baarissa olusilla .
        Kyllä kunto nousee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe