Kirjoitan nyt Vuorelan koulukodin tilanteesta, ja kysyn teidän mielipidettä tästä tilanteesta.
Eli koronan takia kaikki koulut on suljettu paitsi meidän koulumme. Meiltä viedään oikeus mennä kotiin viikonlopuksi. (Niiltä joilla oli) Meiltä viedään oikeus harrastuksiin. Meiltä viedään oikeus ulkoilemiseen. Meiltä viedään oikeus käydä terapiassa, tai noutamassa tilattuja paketteja. Meitä kielletään tapaamasta meidän OMIA vanhempia. Vähintään kuukaudeksi tämä kaikki.
Kaiken tämän lisäksi ohjaajat huutavat meille, käyttävät tilannetta hyväksi ja kylmän viileästi pilaavat elämämme. Aiheuttavat hermoromahduksia. Tällä hetkellä olen aivan täynnä tähän elämän tilanteeseen. Pelkään etten ehkä jaksa enään, jos en saa nähdä äitiäni. Onko tämä laillista
Koulukodin lapsien oikeuden riistäminen
Anonyymi
5
85
Vastaukset
- Anonyymi
Se on parempi kun pitävät tämän koulukodin riiviöt siellä, mieluimmin varmuuden vuoksi vielä lukkojen taakse teljettynä.
- Anonyymi
Mitä vittua eihän kaikki ole edes itse vaikuttanut siihen että joutuuko vai ei
- Anonyymi
Ilmoita Aluehallintovirastoon tai kokeile ensin oman kotipaikkakunnan sosiaalivirastoa, (he vastaavat sinun oikeuksista).
- Anonyymi
Hatka, kohteena koti.
- Anonyymi
Samalla haet paketit ja ulkoilet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984