Käykääpä kattomassa irc-galleriassa yhtä jutskua..
laittakaa hakusanaks Sirjonne ..
Järkytyin henk.kohtaisesti samannäköisyydestä :)))
Käykää kattomassa..
7
1012
Vastaukset 7
- jokuvaan
Joo kyllä nyt pikkarit kostuu Jonnen faneilla, mutta tän kuvan henkilö taitaa kyllä olla tyttö.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=SirJonne- Miiruli.,.
Kuvassa on tyttö! Mutta kun tämä tyttö halusi olla vakuuttavampi rock piireissä, niin hän alkoi ottaa mieshormoneja, ja niin kehittyi hän, jonka nykyisin tunnemme Negativen laulajana.
En tiedä onko sukupuolenkorjaus viety ihan finaaliin, mutta hormoneilla nainen saa jo puolessa vuodessa äänen matalaksi ja parrankasvun käyntiin. - murmeli
Miiruli.,. kirjoitti:
Kuvassa on tyttö! Mutta kun tämä tyttö halusi olla vakuuttavampi rock piireissä, niin hän alkoi ottaa mieshormoneja, ja niin kehittyi hän, jonka nykyisin tunnemme Negativen laulajana.
En tiedä onko sukupuolenkorjaus viety ihan finaaliin, mutta hormoneilla nainen saa jo puolessa vuodessa äänen matalaksi ja parrankasvun käyntiin.No niinhä olikin.. mene hoitoon ..
- mine
Miiruli.,. kirjoitti:
En tiedä onko sukupuolenkorjaus viety ihan finaaliin, mutta hormoneilla nainen saa jo puolessa vuodessa äänen matalaksi ja parrankasvun käyntiin.en huomaa mitään yhdennäköisyyttä, muuta kuin vaaleet hiuket.. aika.. mitenkä sen nyt sanois.. "huvittavan" näköinen ;)
- mmmmmmmmmmmm
aika kliffa, diggasin
- ...Minä....
no onhan se aika samannäkönen mutta ei se kyllä ihan niiiiin samalta näytä.. mut toikin on vaan mun mielipiteeni. :) tää "sirjonne" näyttää mun mielestä selvästi enemmän tytöltä kuin jonne.
- ...
...en kyllä saanu näkyviin mitään kuvaa...väitettiin vaan että käyttäjää Sirjonne ei löydy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011216Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86736Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35671- 47647
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja112525Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30521Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32496Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59453