Mikä/mitkä teidän mielest on paras Apulannan biisi/biisit? mun mielest: Ilona,Hiekka,Jumala,Käännä Se Pois
GALLUP!
23
1206
Vastaukset
ilona,jumala ja vasten mun kasvojani.
- pike
Maanantai, Ilona, Teit meistä kauniin, Viivakoodit, Kusen tulta, Pirun morsian ja Jumala.
Eiköhän siinä tullu ne tärkeimmät...- tiityyy :)
tulva,tuhka ja veri,days,itkeväthän enkelitkin,anna mulle piiskaa..jne jne niitä on monii.:)
- Minä vain
Odotus
Hallaa
Noidan metsästäjä
Mato ;)
Käännä se pois
Nukuttaja (jotkut tuntee nimellä Enkeli)
PVC-Unelmia
Valas
Mitä kuuluu
Maanantai
Teit meistä kauniin
Japa-japa-jaa
Ei yhtään todistajaa
No oikeestaan voisin jatkaa tähän koko Apulannan tuotannon ;) Että jätetään näihin ehdottomiin ykkösiin ;)
- poison
Parhaimmat biisit Amerika, Odotus, Käännä se pois, Ei yhtään todistajaa.
- OceanChild
...SiltiOnnellinen, Hippo, Armo, Laululintu, Lupasit Mulle, 001
- Uwuba
OceanChild kirjoitti:
...SiltiOnnellinen, Hippo, Armo, Laululintu, Lupasit Mulle, 001
Ainakin Hiekka, Saasta ja Vasten mun kasvojani.
- alco
Tuhka ja veri, Maanantai, Hallaa, 0010, ..Silti onnellinen, Amerika
- Juan Carlos
Odotus, Unenkansa, Aamen, Tuhka ja Veri, Armo, jumala, Ilona
Ei tos ollu viel kylläkään kaikkii Apulannan parhaita biisejä mut on kuitenki osa niistä monista. - Wuff
kuuntelen tietysti Kiilaa ja sieltä nousee soittolistan ykkösiksi: Pala siitä, Armo, Syöpä ja Pahempi toistaan - kolahtaa niin kovaa omaan elämäntilanteeseen, että!
Vanhemmista ainakin Piiskaa (jee!!), Maanantai, ja tietenkin hoilaan aina mukana "...minnekään mä kuulu en ... "
Sellasta tällä kertaa.- Tyttö_^
kaikki!
- ..........
ihmemaa, piiskaa, ei tänään, minä olen voittaja, hiekka, terä, reunalla, pahempi toistaan ja syöpä. alkuajan minä olen voittaja ja multa lähtee järki on myös helmiä. :)
- Nimetön
Kiitti kaikille vastanneille!
- Iitun tilttu
Varmaan "Ilona"..
- wakener
Odotus
Armo
Tyhjää ikkunassa
Piiskaa (keikalla;) - bond85
Pahempi toistaan ja Vasten mun kasvojani on parhaita!!
- xxzyyk
Amerika jytyyttää ehdottomasti parhaiten keikoilla,valitettavasti kuulee vaan tosi harvoin!
- -Kata-
Itkeväthän enkelitkin, aurinkoon, muistijäljet, hallaa.. Tossa nyt on muutama..
- miä vaa
joo no apulannan parhaat kappaleet on ilona,käännä se pois,hiekka,jumala,pahempi toista..[tai no se uus biisi kuitenki]..niil on aika monia hyviä biisejä..
- Simo
Maanantai, Pahempi Toistaan, Odotus, Kuollakseen Elossa, Vasten Mun Kasvojani, Routa, Hiekka, Käännä Se Pois ja Mitä Kuuluu. Siinäs niinkuin parhaat mitä tuli nyt mieleen. Aika tajuttoman loistava bändi...
- tsk
oikeastaan listaan nyt biisit mitkä iskee tällä hetkellä eniten. ens viikolla en varmaan samanlaista listaa kirjottais mutta ennen ku (taas) puhki kuuntelen niin:
paska meininki
ei tänään
aamen
yksi toisensa jälkeen
laululintu
pala siitä
routa
ota minut mukaan
apiksen biisien sanoista löytää aina jotain omaan elämäntilanteeseen.. ja siitä se soittolista usein muodostuu - apis
onhan niitä vaik kuinka paljon mitkään kappaleet ei oo huonoja mut listaan tähän nyt muutamia:
laululintu
neliöjuuri
rantavahdit
ei yhtään todistajaa
odotus
saasta
avaruuden syklissä
ym.ym.ym...- Psyko from KSNK
Tässä nyt jokunen kunnon fiilis biisi
Reunallat
Syöpä
Valon juuri
Routa
Timantit
Ilona
Valas
Kolmiolääke
Ei Tänään
Hippo
Jumala
Käytännössä koko tuotanto mut tos tähä fiilarii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768