GALLUP!

Mikä/mitkä teidän mielest on paras Apulannan biisi/biisit? mun mielest: Ilona,Hiekka,Jumala,Käännä Se Pois
231278
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 23

Vanhimmat

ilona,jumala ja vasten mun kasvojani.

Äänestä

Maanantai, Ilona, Teit meistä kauniin, Viivakoodit, Kusen tulta, Pirun morsian ja Jumala.
Eiköhän siinä tullu ne tärkeimmät...

Äänestä
  • tulva,tuhka ja veri,days,itkeväthän enkelitkin,anna mulle piiskaa..jne jne niitä on monii.:)

Äänestä

• Odotus
    Hallaa
    Noidan metsästäjä
    Mato ;)
    Käännä se pois
    Nukuttaja (jotkut tuntee nimellä Enkeli)
    PVC-Unelmia
    Valas
    Mitä kuuluu
    Maanantai
    Teit meistä kauniin
    Japa-japa-jaa
    Ei yhtään todistajaa

No oikeestaan voisin jatkaa tähän koko Apulannan tuotannon ;) Että jätetään näihin ehdottomiin ykkösiin ;)

Äänestä

Parhaimmat biisit Amerika, Odotus, Käännä se pois, Ei yhtään todistajaa.

Äänestä
  • ...SiltiOnnellinen, Hippo, Armo, Laululintu, Lupasit Mulle, 001

Äänestä

• OceanChild kirjoitti:

...SiltiOnnellinen, Hippo, Armo, Laululintu, Lupasit Mulle, 001

Ainakin Hiekka, Saasta ja Vasten mun kasvojani.

Äänestä

Tuhka ja veri, Maanantai, Hallaa, 0010, ..Silti onnellinen, Amerika

Äänestä

Odotus, Unenkansa, Aamen, Tuhka ja Veri, Armo, jumala, Ilona
Ei tos ollu viel kylläkään kaikkii Apulannan parhaita biisejä mut on kuitenki osa niistä monista.

Äänestä

kuuntelen tietysti Kiilaa ja sieltä nousee soittolistan ykkösiksi: Pala siitä, Armo, Syöpä ja Pahempi toistaan - kolahtaa niin kovaa omaan elämäntilanteeseen, että!

Vanhemmista ainakin Piiskaa (jee!!), Maanantai, ja tietenkin hoilaan aina mukana "...minnekään mä kuulu en ... "

Sellasta tällä kertaa.

Äänestä
  • kaikki!

Äänestä

ihmemaa, piiskaa, ei tänään, minä olen voittaja, hiekka, terä, reunalla, pahempi toistaan ja syöpä. alkuajan minä olen voittaja ja multa lähtee järki on myös helmiä. :)

Äänestä
  • Kiitti kaikille vastanneille!

Äänestä

Varmaan "Ilona"..

Äänestä

Odotus
Armo
Tyhjää ikkunassa
Piiskaa (keikalla;)

Äänestä

Pahempi toistaan ja Vasten mun kasvojani on parhaita!!

Äänestä

Amerika jytyyttää ehdottomasti parhaiten keikoilla,valitettavasti kuulee vaan tosi harvoin!

Äänestä

Itkeväthän enkelitkin, aurinkoon, muistijäljet, hallaa.. Tossa nyt on muutama..

Äänestä

joo no apulannan parhaat kappaleet on ilona,käännä se pois,hiekka,jumala,pahempi toista..[tai no se uus biisi kuitenki]..niil on aika monia hyviä biisejä..

Äänestä
  • Maanantai, Pahempi Toistaan, Odotus, Kuollakseen Elossa, Vasten Mun Kasvojani, Routa, Hiekka, Käännä Se Pois ja Mitä Kuuluu. Siinäs niinkuin parhaat mitä tuli nyt mieleen. Aika tajuttoman loistava bändi...

Äänestä

oikeastaan listaan nyt biisit mitkä iskee tällä hetkellä eniten. ens viikolla en varmaan samanlaista listaa kirjottais mutta ennen ku (taas) puhki kuuntelen niin:

paska meininki
ei tänään
aamen
yksi toisensa jälkeen
laululintu
pala siitä
routa
ota minut mukaan

apiksen biisien sanoista löytää aina jotain omaan elämäntilanteeseen.. ja siitä se soittolista usein muodostuu

Äänestä

onhan niitä vaik kuinka paljon mitkään kappaleet ei oo huonoja mut listaan tähän nyt muutamia:
laululintu
neliöjuuri
rantavahdit
ei yhtään todistajaa
odotus
saasta
avaruuden syklissä
ym.ym.ym...

Äänestä
  • Tässä nyt jokunen kunnon fiilis biisi
    Reunallat
    Syöpä
    Valon juuri
    Routa
    Timantit
    Ilona
    Valas
    Kolmiolääke
    Ei Tänään
    Hippo
    Jumala
    Käytännössä koko tuotanto mut tos tähä fiilarii.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

möhö kirjoitti:

Mikä/mitkä teidän mielest on paras Apulannan biisi/biisit? mun mielest: Ilona,Hiekka,Jumala,Käännä Se Pois

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu