Melkein kaikki paholaisesta

Anonyymi

Jehovan todistajien mielestä melkein kaikki on paholaisesta, mitä maailmassa on. Heidän mielestä Jehovan palvelu on ykkönen, ja perhe kakkonen. Ja niillä, joilla ei ole perhettä eivätkä he ole avioliitossa, heillä kuuluu olla vain Jehovan palvelu.

10

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotkut elää tässä humpuukin täyttämässä kuplassa. Ei sille mitään voi, omapahan on valinta.

    • Kaikkihan on.

      Ekana oli Eden.
      Silloin kaikki oli puhdasta.

      Sitten tuli synti.
      Ja moraalinen rappio.
      Edes Nooa ei voinut syntiä poistaa.

      • Anonyymi

        Kaikki uskonnot on keksineet jonkun satutarinan selittäkseen miksi asiat ovat, niin kuin ne ovat. Sitten on myös jokin ratkaisu, onni ja autuus koittaa vielä, kunhan uskot sitä taikka tätä.


      • Anonyymi

        Lyhyesti tapahtumien ytimiin, kiitos!


    • Anonyymi

      Jumalan pojat saavat aikaan tuhoa ja hävitystä. Ilmestyksen kolme enkeliä ovat syy-seuraus suhteessa. 1. Antakaa kunnia Jehovalle on syy 2. Babylonin portto eli Eurooppa tuhoutuu on seuraus 3. Pedon merkki tulee koko maapallolle on seuraus.
      Jehovan palvelu tosiaan tuhoaa mantereita, paholaisia ja mammonaa ilman määrää tai loppua.

    • Anonyymi

      Jehova on paljon Stalinia ja Hitleriä pahempi murhanhimoinen psykopaatti, joka tappoi luultavasti satoja tuhansia ihmisiä. Jehova hyväksyi kannibalisminkin. Miksi tällaista pikkujumalaa joku pyrkii vielä mielistelemään? Eikö ole parempaa tekemistä elämässä?

      • Anonyymi

        Jumalaa ei voi verrata ihmiseen. Paha tuli maailmaan ja ihminen lankesi syntiin, kun käärme houkutteli. Noa oli vanhurskas ja riittävä Jumalan työhön, mutta ei suinkaan synnitön.

        Ainoastaan Jeesus, kaiken luoja ja ylläpitäjä saattoi Jumalana ottaa ihmisen muodon, elää ja opettaa ajassa, perustaa kristinuskon ja kuolla ristinkuoleman meidän kaikkien puolesta. Velat Jumalalle ovat maksetut ristillä.

        Raamattu on Jeesuksen ilmoitus ihmisille. Se kertoo tarkemmin, miten selviämme perille syntiinlangenneen maailman läpi ajasta ikuisuuteen, Jeesuksen luo taivaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalaa ei voi verrata ihmiseen. Paha tuli maailmaan ja ihminen lankesi syntiin, kun käärme houkutteli. Noa oli vanhurskas ja riittävä Jumalan työhön, mutta ei suinkaan synnitön.

        Ainoastaan Jeesus, kaiken luoja ja ylläpitäjä saattoi Jumalana ottaa ihmisen muodon, elää ja opettaa ajassa, perustaa kristinuskon ja kuolla ristinkuoleman meidän kaikkien puolesta. Velat Jumalalle ovat maksetut ristillä.

        Raamattu on Jeesuksen ilmoitus ihmisille. Se kertoo tarkemmin, miten selviämme perille syntiinlangenneen maailman läpi ajasta ikuisuuteen, Jeesuksen luo taivaaseen.

        "Jeesuksen luo taivaaseen" ja sitten tulemme Hänen ja muiden pyhien kanssa maan päälle.
        Täällä Hän hallitsee 1000 vuotta ja sen jälkeen Hän antaa kaiken vallan Isälle, että Isä olisi kaikki kaikessa.
        Sitten itse Isä asuu meidän keskellämme. Hänellä on täällä Jumalan maja.
        Näin lyhyesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jeesuksen luo taivaaseen" ja sitten tulemme Hänen ja muiden pyhien kanssa maan päälle.
        Täällä Hän hallitsee 1000 vuotta ja sen jälkeen Hän antaa kaiken vallan Isälle, että Isä olisi kaikki kaikessa.
        Sitten itse Isä asuu meidän keskellämme. Hänellä on täällä Jumalan maja.
        Näin lyhyesti.

        Eikökän kyse Uskonnossa liene koko ihmisen historian ajan riivanneesta ongelmasta, nimittäin viljan Torajyvästä ,
        Kun puhutaan ilmestyksistä , niin ergotamiini on sellainen joilla niitä saa ,ja Torajyväsieni onnytkin ajankohtainen maataloudessa,Viljan lajittelu ja siemeniljan peittaus poistavat torajyväsienen, Ei sillä ole mitäänTekemistä Uskonnon kanssa,


    • Anonyymi

      Ennenkaikkea smurffit ja muumit on perkuleesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe