Ihastukseni on varattu.

Anonyymi

Hei, mitä teen kun olen ollut jo pitkään ihastunut yhteen tyttöön, mutta se on varattu.
En saa sitä ihastusta pois mun mielestä mitenkään

Joten mitä tässä pitäisi tehdä?

21

1464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entä mitä tehdä ihastukseni mies on varattu🙄

    • Anonyymi

      No jos kerta olet pystynyt ihastumaan niin pystyt ihastumaan johonkin toiseenkin!onnea siis uuteen ihastukseen!

      • Anonyymi

        Oon ollut ihastunu tähän kyseiseen tyttöön jo useamman vuoden. Vaikka olen ihastunut toiseen tyttöön, niin aina se sama ihastus tulee takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ollut ihastunu tähän kyseiseen tyttöön jo useamman vuoden. Vaikka olen ihastunut toiseen tyttöön, niin aina se sama ihastus tulee takaisin.

        Olisiko syynä että et voi saada häntä? Onko se ollut kaiken aikaa varattu? Meneekö ihastuksesi ohi jos toinen on available?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko syynä että et voi saada häntä? Onko se ollut kaiken aikaa varattu? Meneekö ihastuksesi ohi jos toinen on available?

        Ihastus ei ole mennyt ohitse kun se on vapaana.

        Mutta musta tuntuu että se vihas mua tyylii yhessä vaiheessa, eikä kiinnittäny mitään huomiota muhun, mutta nykyään se kiinnittää kyllä enemmän huomiota.


    • Anonyymi

      Odottaa jos hän eroaisi. Nuorten suhteista iso osa päättyy eroon. Samalla kannattaa kumminkin katsella aktiivisesti ympärilleen jos löytyisi joku muu tyttö joka olisi sinkku.
      Mihinkään sivusuhteeseen ei kannata ryhtyä koska siinä rikkoo vain itsensä. Jos tyttö on kiinnostunut sivusuhteesta, sanot että sinulle sellainen ei kelpaa ja jos hän haluaa sinut niin silloin jättää kumppaninsa.

    • Anonyymi

      Jos olet itse sinkku, mikä estää kertomasta ihastukselle? jos hän torppaa täysin ja haluaa pysyä parisuhteessaan, on sinun helpompi jatkaa etkä jää jossittelemaan.

      • Anonyymi

        Mikä oli aloittajan status, varattu ja vallaton vai villi ja vapaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli aloittajan status, varattu ja vallaton vai villi ja vapaa?

        Vapaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa

        Oikeasti vapaa vai olet hänelle sanonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti vapaa vai olet hänelle sanonut?

        Joo, olen oikeasti vapaa.
        Olen myös kertonut hänelle että tykkään hänestä, mutta siitä on jo vuos.


    • Anonyymi

      Lesbo se on

      • Anonyymi

        Lesbo tai hetero, varattu yhtäkaikki. Muuttaako se tilannetta mihinkään?


    • Anonyymi

      Odottelet nyt vain rauhassa, kunhan ihastuksesi on jakanut persettään aikansa, niin kyllä vielä sinunkin vuorosi tulee.

    • Anonyymi

      Unohda. Itselle käynyt melko useasti noin, mutta ei siinä auta kuin ymmärtää, että se toinen on jo valinnut kumppaninsa. Vaikka kuinka väärä valinta olisikin.

      • Anonyymi

        En pysty unohtamaan sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty unohtamaan sitä.

        Pystyt. Aika auttaa ja etäisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyt. Aika auttaa ja etäisyys.

        Kokeiltu on. Esim kesälomalla, se ihastus palaa mieleen aina, jos sen unohtaisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeiltu on. Esim kesälomalla, se ihastus palaa mieleen aina, jos sen unohtaisikin.

        Maisemanvaihdos, missä mikään ei muistuta hänestä?
        Vinkkinä kun olen tätä itse ajatellut, sitten kun hän antaa jollekulle aseman, jota olen toivonut vuosia vaihdan kyllä maisemaa ja numeroa. Sitten ei mikään nurkka huutele meitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisemanvaihdos, missä mikään ei muistuta hänestä?
        Vinkkinä kun olen tätä itse ajatellut, sitten kun hän antaa jollekulle aseman, jota olen toivonut vuosia vaihdan kyllä maisemaa ja numeroa. Sitten ei mikään nurkka huutele meitä.

        Tämä ei ole mun kohdalla mahdollista.
        1.Asun samalla paikkakunnalla
        2.Ollaan samassa koulussa ja luokalla
        3. Molemmat ala-ikäisiä, joten maiseman vaihdos ei ole mahdollista

        Ensi vuonna se voisi olla mahdollista, koska hän on menossa lukioon ja minä en. Silloin en ainakaan ole hänen kanssaan tekemisissä enään ollenkaan.


    • Anonyymi

      Sama ongelma, juttu on vaan toisinpäin. Ihastuksellani (poika) on jo tyttöystävä. MUTTA hän silti esimerkiksi katsoo minuun päin välillä koulun köytävällä? Miksi!?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe