Olen 28-vuotias nainen ja minulla kasvaa kunnon karvoitus pillussa. Karvat ovat lähes mustat ja todella tuuheat. En voisi kuvitellakaan mitään posliinia itselleni, se ei sopisi tyyliini yhtään. Olen muutenkin aika karvainen esim. sääristä ja alavatsassa kasvaa myös jonkin verran, samoin rinnoissa. Olen ehkä siinä mielessä poikkeus naisena ettei minua itseäni häiritse karvani yhtään enkä näe tarvetta ajella niitä ketään miellyttääkseni tai mukautuakseni yleisiin kauneusihanteisiin. Mutta löytyykö mistään miehiä, joita pusikko naisella kiihottaa, tai joita ei naisen muutkaan karvat haittaa tai kiihottuu niistä?
Karvainen pillu?
18
1249
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä karvainen pillu on kiihottavan näköinen ja sitä on ihana nuolla.
- Anonyymi
Ihanaa!
T. Ap.
- Anonyymi
Miksi muokata itseään miellyttääkseen muita.. ! Kyllähän karvainen pillu on ERITTÄIN kiihottava! Hmm nainen makuuni ;) t haardy
- Anonyymi
Niinpä! Sinäpä sen sanoit. Hienoa että löytyy miehiä jotka syttyvät karvaisesta. Millainen olet itse?
T. Ap.
- Anonyymi
Tuollainen karvoitus on unelma naisellani. Todella kiihottava
- Anonyymi
Kiva kuulla! Kuinka karvainen olet itse? Millainen muuten?
T. Ap.
- Anonyymi
Moi
Tuuheat tummat pillunkarvat on tosi kiihottavat, pääsispä silittämään.- Anonyymi
Kivaa että tykkäät. Millainen olet itse?
Terv. Ap.
Missäpäin olet
- Anonyymi
Oi kyllä kelpaisi, pidän varvaisesta naisesta miten saan sinun yhteys, sähhkposti, vai laitanko oman ?
- Anonyymi
Kiva kuulla. Millainen itse olet?
Terv. Ap
- Anonyymi
Hienoa, että löytyy miehiä, jotka tykkäävät karvoista naisella. Millaisia noin muuten olette? Mietin että millaiset miehet tykkäävät karvaisista naisista. Oletteko karvaisia myös itse, vai vähäkarvaisia ja vastakohdat kiehtoo? Tummia/vaaleita? Kuinka maskuliinisia/feminiinisiä?
Terv. Ap.- Anonyymi
Hei. Kyllähän pillussa karvoja täytyy olla. Nuoret kollit ei ymmärrä, ku ei oo nähnyt kunnon tuheroo.
Ois kiva päästä rapsuttaa. Itsellä semikarvoitus.
Mites pääsis tsikaa. Pks? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Kyllähän pillussa karvoja täytyy olla. Nuoret kollit ei ymmärrä, ku ei oo nähnyt kunnon tuheroo.
Ois kiva päästä rapsuttaa. Itsellä semikarvoitus.
Mites pääsis tsikaa. Pks?Ja miks vitussa ees pitäis päästä 'tsikaa'? Tukehduhan sinä ihan tohon omaan säälittävyytees
- Anonyymi
Hei itse olen karvainen mies usein olen saanut kuulla muilta, kun ollaan menossa saunaa että ota se villapaita päältä pois, kyllä karvainen pillu on seksikäs katsella ja kosketella nuolla oikein syvältä niin karvat hieroo poskia.
- Anonyymi
Voisitko laittaa kuvaa siitä pillustasi?
- Anonyymi
Musta tuuhea karvoitus on todella kiihottava ja naisellinen(kin).
- Anonyymi
Olen 40v mies joensuusta ja mua kiihottaa valtavasti häpykarvoitus, mitä tuuheampi sen parempi. Joskus olen päässyt nauttimaan kunnon pehkosta. Mutta nykyään tuntuu että kaikki ajelee paljaaksi. Joskus jopa ajatellut että voisi jotain naista tukea taloudellisesti jos saisi vastapalkaksi kunnon pehkoa. Jos joku kiinnostuu niin viestitä [email protected]
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033963
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se512860- 1142669
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣422182Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311930Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291773Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2341720- 271612
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?871584- 221398