Eikös teillä siellä Mänttä/Vilppulassa ole vessapaperitehdas eikä paperista pula paikallisissa kaupoissa vai onko?. Toista se täällä isolla kirkolla kun p.paperista tapellaan . Ihminen on kumma otus kun pitää hamstrata vaikka tavaraa on tulossa lisää kauppaan kuulemma ensitilassa eikä tule pula jos ei sitä itse tehdä väliaikaisesti.
Vessapaperitehdas
Anonyymi
4
143
Vastaukset
- Anonyymi
Juu olen tässä pohtinut, että joutuukohan ne siellä paperitehtaalla pian rakentaa uusia paperimyllyjä, että saavat paperia tehtyä vielä enemmän. Sitä kun näyttäisi menevän.
- Anonyymi
Onhan meillä täällä Mäntti/Vilppulassa myöskin lentokenttä, jolle laskeutuvat voivat käydä tehtaan myymälässa ostamassa vessapaperia pahempaan hätäänsä.
- Anonyymi
Ja o han meillä sitten lomautukset tehtaalta, kum tämä tauti ohi ja ihmiset paskoo niihin vuoden varastoihin. Ja niin se tonnikala ja hernekeitto purkkien purkittajalla sama kohtalo.
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744938- 332771
- 402534
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401852- 881681
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291669- 1661573
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210